جاباما
۷۵۵۰۹۱
۳۶ نظر
۵۲۴۸
۳۶ نظر
۵۲۴۸
پ

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

دانستن زبان دوم خود یک هنر است، اما هر کسی به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. گزارشات حاکی از آن است که تنها ۲۵% از آمریکایی‌ها به زبانی به جز زبان انگلیسی مسلط می‌باشند. این موضوع حتی در مورد رئیس جمهور‌های آمریکا نیز صدق می‌کند.

برترین ها - ترحمه از پردیس بختیاری: دانستن زبان دوم خود یک هنر است، اما هر کسی به این موضوع اهمیت نمی دهد. گزارشات حاکی از آن است که تنها ۲۵% از آمریکایی ها به زبانی به جز زبان انگلیسی مسلط می باشند. این موضوع حتی در مورد رئیس جمهورهای آمریکا نیز صدق می کند. اگر دوست دارید بدانید که رئیس جمهورهای آمریکا هر کدام به چند زبان مسلط بودند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید

جان کوئینسی آدامز

زبان: انگلیسی، فرانسه، هلندی، روسی، لاتین، یونانی، آلمانی، ایتالیایی

جان کوئینسی آدامز ششمین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا، بین سال ‌های ۱۸۲۵ تا ۱۸۲۹، بود. او رکورد چند زبانی را در میان رئیس جمهورهای آمریکا شکست. او در بچگی زبان های فرانسه و هلندی را آموخت و در سن ۱۴ سالگی، به عنوان مترجم زبان فرانسوی به ماموریتی به روسیه رفت. او قادر به خواندن زبان های لاتین و یونانی نیز می باشد. جان زبان آلمانی را زمانی که به عنوان سفیر ایالات متحده در پروس مشغول به تحصیل بود، فرا گرفت و پس از آن شروع به یادگیری زبان ایتالیایی کرد.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

جیمز آبرام گارفیلد

زبان: انگلیسی، لاتین و یونانی

چیزی که در مورد جیمز آبرام گارفیلد عجیب است، دانستن زبان های لاتین و یونانی نیست، بلکه توانایی او در نوشتن این دو زبان در آن واحد است. در واقع او می تواند به طور همزمان با دست راست اش زبان لاتین و با دست چپ اش به زبان یونانی بنویسد.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

چستر آلن آرتور

زبان: انگلیسی، لاتین و یونانی

چستر آلن آرتور، بیست و یکمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از حزب جمهوری ‌خواه بود. او زبان های لاتین و یونانی را در دوران تحصیل اش آموخت. اگر چه او در این زبان ها روان و بدون نقص نبود اما می توانست به خوبی با دیگران ارتباط برقرار کند که گویا همان قدر هم برایش کافی بود.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

تئودور روزولت

زبان: انگلیسی، آلمانی و فرانسه

تئودور روزولت زبان فرانسه را از بر بود، او قادر بود که زبان آلمانی را نیز به خوبی بنویسد، بخواند و حتی حرف بزند. از این رو او را به عنوان یکی از رئیس جمهورهای دو زبانه می شناسند.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

توماس وودرو ویلسون

زبان: انگلیسی، لاتین، یونانی و آلمانی

توماس وودرو ویلسون بیست و هشتمین رئیس ‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حزب دموکرات بود. او تا مدت ها از ضعف بینایی رنج می برد که دلیلش هم تاخیر در یادگیری می دانستند. مدرسه ای که او می توانست در آن تحصیل کند از خانه شان بسیار دور بود، بنابراین او نزد پدرش تحصیلات مقدمانی را آموخت. او در سن ۱۶ سالگی موفق شد که در دانشگاه ثبت نام کند و همانجا بود که زبان های لاتین و انگلیسی را به طور حرفه ای فرا گرفت. او زبان های دیگر از جمله یونانی و آلمانی را سالها بعد از آن دوران آموخت.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

هربرت هوور

زبان: انگلیسی، لاتین و ماندارین

هربرت هوور زبان ماندارین چینی را زمانی که به عنوان مهندس معدن در چین کار می کرد، یاد گرفت. او و همسرش حتی در دورانی که با هم در کاخ سفید زندگی می کردند، یادگیری این زبان را ادامه دادند. در واقع آنها به این زبان، در مواقعی که نمی خواستند دیگران حرف های آنها را متوجه شوند، حرف می زدند.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

فرانکلین دلانو روزولت

زبان: انگلیسی، آلمانی و فرانسه

فرانکلین دلانو روزولت به هدف یادگاری زبان های آلمانی و فرانسه، مدت زیادی را در اروپا گذراند. اگر چه او هیچوفت نتوانست لهجه ای مانند آلمانی یا فرانسوی ها داشته باشد اما قادر است که سخنرانی هایش را به این زبان ارائه دهد.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

جیمی کارتر

زبان: انگلیسی و اسپانیایی

اگر چه جیمی کارتر هیچ موقع به طور حرفه ای برای آموختن گرامر زبان اسپانیایی وقت نذاشت، اما به خوبی می تواند به این زبان صحبت کند. او ابتدا این زبان را در آکادمی دریایی آمریکا آموخت اما بعدها خودش پی آن را گرفت و تکمیل اش کرد. او حتی در سفرهای خارجی خود نیز به این زبان سخنرانی هایی داشته است.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

بیل کلینتون

زبان: انگلیسی و آلمانی

گزارشات حاکی از آن است که بیل کلینتون مجبور بود که در سالهای تحصیل اشش در دانشگاه، حتما یک زبان خارجی را بیاموزد که او زبان آلمانی را انتخاب کرد. البته پس از آن، او به دلیل علاقه به کشور آلمان و سبک زبان آنها، تصمیم گرفت آن را ادامه دهد. او آنقدر در این زبان پیشرفت کرد که در سال ۱۹۹۴ در برلین سخنرانی اش را به زبان آلمانی ارائه داد. او در سخنرانی خطاب به شهروندان آلمانی گفت: «آمریکا در کنار شماست، حالا و همیشه.»

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

جرج بوش

زبان: انگلیسی و اسپانیایی

زمانی که جرج بوش در دوران جوانی اش در تگزاس بود، زبان اسپانیایی آموخت اما با همان دانش کم، گاهی حتی در سخنرانی هایش به آن زبان حرف می زد. البته این کار اعتماد به نفس خاصی می خواهد، که بی شک جرج بوش آن را داشت.

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

باراک اوباما

زبان: انگلیسی، عربی و اندونزیایی

باراک اوباما به عنوان رئیس جمهوری دو زبانه شناخته نمی شود، اما در سن ۶ تا ۱۰ سالگی، زمانی که او به همراه مادر و ناپدری اش در اندونزی زندگی می کرد، کمی از زبان اندونزیایی را آموخت. جدا از آن اوباما به خاطر ریشه آفریقایی و مسلمانی که دارد، زبان عربی را هم کم و بیش متوجه میشود. او خودش در این باره می گوید: «من نمی توانم هیچ زبان دیگری را به روانی انگلیسی حرف بزنم. در واقع من دوست ندارم به زبان دیگری حرف بزنم چون در حرف زدن مسلط نیستم و به نظر خودم مسخره می آید.»

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

دونالد ترامپ

زبان: فقط انگلیسی!

تنها زبانی که دونالد ترامپ می داند، زبان مادری اش یا همان انگلیسی ست. جالب اینجاست که خودش یک زبانه از اعضای دیگر خانواده اش چند زبانه هستند. همسر اول او، ایوانا ترامپ، به چند زبان از جمله چکی و روسی مسلط است. پسر بزرگ او به فرانسه و چکی حرف می زند. دخترش نیز به زبان فرانسه تسلط کامل دارد. ملانیا، آخرین همسر او نیز قادر است به زبان های اسلوونیایی، فرانسوی، آلمانی و صربستانی حرف بزند. فرزند مشترک او با ملانیا نیز زبان های انگلیسی و صربستانی را می داند ولی خودِ اقای رئیس جمهور همین یک زبان را برای خود کافی می‌داند!

رئیس جمهور‌های آمریکا به چند زبان مسلط اند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتخاب شخصيت بيمار، عقده اي، مغرور، خودبزرگ بين، كاسب و كم عقلي مثل ترامپ توسط آمريكاييها به خوبي نشون داد كه به هركجا كه روي آسمان همين رنگ است. همه جاي دنيا ميشه روي امواج ناداني و ظاهربيني عوام سوار شد و به مقاصد سياسي رسيد و در نهايت هم جيب خود و خانواده رو پر از پول كرد. فقط فرق كسي مثل ترامپ اينه كه ديگه نياز نيست پولهايي كه از حق ملتش بالا كشيده ببره يه كشور ديگه سرمايه گذاري كنه و لازم نيست تابعيت دوگانه داشته باشه.

      پاسخ ها

      • آرش

        انتخاب ترامپ فقط به خاطر شرایط اقتصادی و قول هایی که بابت بهبود وضع اقتصادی مردم داد انجام شد مهمترین دلیلش کاهش مالیات بر درآمد بود که باعث صرفه جویی دو سه هزاردلاری در سال برای مردم عادی شد که البته دراصل به نفع ثروتمندانی مثل خود ترامپ شد که سالی چند ده میلیون دلار از مالیاتی که میدادن کم شد و با فریب مردم که با ندادن مالیات وضعتون بهتر میشه رای اورد و خود طبقه سرمایه دار پول کلانی از درامدشون رو اینطوری پس انداز میکنن
        البته ناگفته نمونه که کلینتون چند درصد بیشتر از ترامپ رای اورد اما چون اونجا رای گیری الکترال هست ترامپ با پیروزی در تعداد منطقه های رای گیری بیشتر پیروز انتخابات شد

      • بدون نام

        براي امريكايي ها كه خوب بوده احمق ماييم كه رييس جمهورهامون به نفع مردم ساير كشورا كار مي كنند

      • بدون نام

        پدر اوباما اهل کنیاست.در کنیا زبان عربی وجود داره؟!!

      • بدون نام

        ترامپ انگلیسی رو هم به زور حرف میزنه .به نظرم زبان میمون ها رو از همه بهتر حرف بزنه! اصلا چرخه تکامل بشری رو طی نکرده :)

      • بدون نام

        ترامپ هر چی تو آمریکا و کشورهای توسعه یافته منفوره در جامعه منحط و عقب افتاده ایران محبوبه! حتی با اینکه کارهاش داره ایرانیها رو از حیز انتفاع ساقط میکنه باز فریاد می زنند درود بر ترامپ!! جماعت زامبی!

    • بدون نام

      سكه چه خبر

    • بدون نام

      خخخخخ
      الان این نوشتین که بگین ترامپ فقط انگلیسی بلده چه فاجعه ای
      آدم دشمنی هم میکنه مردونه دشمنی کنه
      راستی احمدی نژاد چندتا زبون بلده؟ روحانی چی؟

      پاسخ ها

      • امیر

        احمدی نژاد فقط ماندرین بلده

      • بدون نام

        جماعت ازگل

      • 666

        به قول محمود کبیر وان دقیقه پلیییزززززز

      • بدون نام

        االف نون که فارسی رو هم به زور حرف می زد

    • بدون نام

      اوباما از همه مهمتره اگه انگلیسی وعربی رو بلد با شه زبان نصف دنیا را بلده

    • هم وطن

      مال ما که زبان مادری رو هم درست بلد نیستند صحبت کنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه شدند مثل ترامپ

    • بدون نام

      حالا مثلا رئیس جمهور ایران چندین زبان بلده

      بعدم الان انگلیسی حکم زبان بین المللی رو داره

      پس جک نگین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عربي و فارسي

      • بدون نام

        ای وای سینه چاکان ترامپ.ناقص عقل های همیشه در صحنه

    • بدون نام

      ترامپ خنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفدارهاش رو بگو.فکر کنم مغزشون در حد اورانگوتان باشه!

    • بدون نام

      آدم نیست که زبون آدمیزاد ها را بلد باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا
        فرشته هست.

    • زیبا احمدپور از تبریز

      فقط یک احمق میتونه وقتشو برای یاد گرفتن زبانهای مختلف حروم کنه وقتی نهایتا یک یا دو زبان برای همه عمر کفایت میکنه خودم شخصی رو میشناسم 7 تا زبان بلده ولی بشدت احمقه و شعور و ادب اجتماعی هم نداره . شعور و تحصیلات مهمتر از یادگیری زبانهای کم کاربردی مثل اسپرانتو یا فرانسه است که فقط تعداد محدودی اونو بلدن

    • yukefou

      همش دروغه یه خورده اشنایی دارن میگن تسلط کامل

    • بدون نام

      چه جالب ما هم وقتی ظریف با لهجه فارسی انگلیسی حرف میزنه ذوق میکنیم از بس که بقیه شون همینم نمیتونن
      خدا لعنتت کنه کارتر!

    • مهدی

      ترامپ بزرگترین مرد زنده دنیا و امید میلیونها انسان مظلوم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به نظرم امید میلیونها انسان ناقص عقل باشه! چون با جنایتهایی که داره میکنه همه اقتصادها در حال فروپاشی هستند و جنگ هم به شدت نزدیک میشه .البته امید مجاهدین خلق حتما هست:)

    • بدون نام

      جدی؟رییس جمهورای خودمون هم بفرمایید لطفا.
      درضمن ترامپ نیازی ب زبان دیگری نداره چون زبان رسمی دنیا رو که اصل همونه بلده.
      ضمنا در کنار روسای جمهورمون انشالا یادی هم نمایندگان فرهیخته مجلسمون و سایر آقایون بفرمایید. باتشکر

    • بدون نام

      مال ما انگلیس درس خوانده و دکتری گرفته مترجم انگلیسی دارد. البته شاید دانشگاه آزاد شاخه گلاسکو بوده.

    • بدون نام

      رئیس جمهور کرواسی هم ب چندین زبان مسلطه

    • بدون نام

      الهی ترامپ به زودی سقط بشه طرفدارهای عوام و کند ذهن و زامبی و ازگلش در ایران به عزا بنشینند .هیچ چیز به اندازه این احمق ها حال منو بهم نمی زنه.

    • بدون نام

      انگلیسی!!! حالتون خوبه. زبان رسمی کشورشونه البته لحجه شون با بریتانیا فرق میکنه.میخوای اونم بلد نباشن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب کلی گفته. شما برو یاد بگیر که لهجه را با ه می نویسن نه با ح

    • سارا

      خوب اینکه چیزی نیست دختر همسایه ما ناشنواست به زبانهای تُرکی،آلمانی،فرانسه،انگلیسی،عربی،و کره جنوبی تسلط کامل دارد..خیلی خوبه اصلا هم مغرور نیست انگاری هیچی نیست خیلی زیباست..فقط حیف نمی شنوه اخیرا میخواست خودکشی کنه به خاطر صدای باران..امّا برادرش نجاتش داده ...واقعا حیف شده کتابهای زیادی رو ترجمه می کنه امّا تازگیها افسرده هست..در کار خدا ماندم واقعا..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باد.حیف این استعداد که تو ایران هست.کشورهای دیگه بود از استعدادش استفاده میکردن. اگه بتونه از سمعک استفاده کنه.اتفاقا زبان اشاره بسیار شیرین وجذاب هست.خودمم کم شنوا هستم از سمعک استفاده میکنم وزبان اشاره رو تاحدودی یادگرفتم.

    • بدون نام

      نه اینکه روحانی جز فارسی زبون دیگه ای هم بلده.جمع کنید بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج