۷۵۶۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۹
پ

برادرکشی در مشیریه به خاطر پول

معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری برادری که اقدام به قتل برادرش کرده بود، خبر داد.

ایسنا: وقوع درگیری منجر به قتل در ساعت ۱۱ روز ۲۲ خردادماه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که درپی آن عوامل کلانتری ۱۶۹ مشیریه به محل وقوع درگیری در پارک پامچال اعزام شدند.

پس از حضور مأموران در محل مشخص شد جوان ۲۵ ساله افغانستانی بر اثر اصابت جسم تیز به ناحیه سینه دچار خونریزی شدید شده و فوت کرده است که پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد تشکیل و برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارگرفت.

برادرکشی در مشیریه به خاطر پول

با آغاز تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم در محل جنایت حاضر و در همان تحقیقات اولیه از شاهدان صحنه درگیری موفق به شناسایی برادر مقتول به نام خدایار ۲۲ ساله به عنوان متهم پرونده شدند که طی درگیری، با چاقو ضربه‌ای به برادرش زده و پس از آن از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی محل کار خدایار در یک پروژه ساختمانی در شهرک مشیریه به این محل مراجعه و اطلاع پیدا کردند که وی از محل کار خود متواری شده است. اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه خدایار در دستورکار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرارداشت تا سرانجام کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که خدایار اخیرا در یک پروژه ساختمانی در منطقه سعادت آباد بلوار دریا مشغول به‌کار شده است که بلافاصله کارآگاهان اداره دهم در روزگذشته به این محل مراجعه و در بازرسی از محل موفق به شناسایی خدایار در عمق ۲۰ متری زمین در زمان اجرای عملیات گودبرداری ساختمان و نهایتا دستگیری وی شدند.

خدایار پس از دستگیری و انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی صراحتا به درگیری منجر به قتل برادرش اعتراف کرد و در اظهاراتش گفت: چند ماه پیش یکی از دوستانم قصد رفتن به افغانستان را داشت و به همین علت مبلغی را به امانت نزد من گذاشت، از ترس سرقت پول، موضوع را با برادرم در میان گذاشته و نهایتا تصمیم بر آن شد تا پول را به برادرم داده تا او را در خانه‌اش نگهداری کند پس از آنکه صاحب پول مجددا به تهران آمد و برای تحویل گرفتن پول نزد برادرم رفتم، اما در کمال تعجب وی با طرح برخی موضوعات عنوان کرد که پول را بابت بدهی‌ام برداشته است. چندین نوبت به در منزل برادرم در مشیریه رفته تا شاید او را راضی کنم تا پول را پس دهد، اما او هر بار همان صحبت اولیه خودش را تکرار می‌کرد تا اینکه روز حادثه تلفنی با او صحبت کرده و این‌بار از او خواستم تا به پارک نزدیک خانه اش مراجعه کند تا آنجا صحبت کنیم، دوباره برادرم همان صحبت‌های قبلی را تکرار کرد و همین موضوع باعث درگیری ما شد. در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به سینه برادرم زدم. روی زمین افتاد و غرق در خون شد و من هم در حالیکه بسیار ترسیده بودم بی هدف از محل دور شده و فرار کردم.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قراردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این افغانی ها به خودشون رحم ندارن وای به حال ما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ
        اره ما که اصلا از این کارا نمی کنیم
        برادر کشی؟ استغفرالله مگه میشه تو ایران هیچ وقت همچنین اتفاقی نیفتاده

    • پارسا طولایی(عباسی)

      اینها به برادر خونی خودرحم نمیکنن چه جوری بهایرانی رحم کنن الان که دیگه تحریم شروع شده اینها روبیرون کنید یه روز به ناموس دست درازی میکنن یه روز زورگیری ودزدی وقتل انجام میدن ازداعش بدترن این وطن فروشها

    • بدون نام

      خبر جدیدی نیست کلا هیچ کس به هیچ کس رحم نمیکنه وقتی مردم یه کشور فقیر باشه اینطور میشه

    • ایران

      یارو پولاشو جمع میکنه که هنگام رفتن به منزل بر خود ببرد برعکس گوید.اینکه میخواید چند سال بمونه بعد ازاد بشه الان بفرستید لب مرز باهاش دست و قول مردونه بگیرید دیگر باز نگردد!! اون پنج هزار زندانی افعان را هم همه را آزاد کنید چون مجازات نمیشن هرچند اولیای دم داشته باشند! خودتان را معطل وهزینه را بیشتر نکنید

    • بدون نام

      شما ایرانیا یجوری حرف میزنید انگار خودتون فرشته اید!ن اینجوریام نیس.کل دنیا میدونن چقد پست هستین.چقد از خود راضی و بی سواد و بی فرهنگ هستین.....ما افغانیا خوبه باز ب کشورای دیگه رامون میدن.ولی شماها اونقدر بدبختین ک هیچ کشوری راتون نمیده.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لااقل " آویزون " نیستیم ...

    • بدون نام

      نه که شما خیلی به ما رحم می کنید؟؟؟
      تحریم هم کشور شما شده نه مابه شما هیچ ربطی نداره که تو کشور ما خبری هی یا نه پس دخالت اضافی نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما ایرانیا غیرت ندارید همسرای همتون بهتون خیانت میکنن

    • یه دهه شصتی سوخته

      اقایون لطف کنید به هم دیگه توهین نکنید همه افغانیا بدنیستن همه ایرانیا هم خوب نیستن هرجایی خوب وبد داره

    • بدون نام

      خاک بر سر شما ایرانیا

    • لر عاشق ایران

      افغانی۱۹:۲۳ دنیا بخاطر سیاست مسئولین ،مردم ایران را هم باهمان چوب نگاه میکنن ولی جای شمادر عمق ۲۰ متری چاه فاضلاب هست!!! کسی جواب نمیده پرو نشید ! اگر در ایران زندگی کنی و همه رو پست بدونی واقعا خیلی مهربان هستند که جوابتو نمیدن وگرنه عراق هم برید فوری بایه تیر ...کشورهای دیگه هم همینطور..! خواستی ادرس بدم بری پیش یکی راهنمایی کنه!؟

    • بدون نام

      ...همون عراقی ک ازش حرف میزنی منه افغانی رو رو سرشون میذارن.احترام و انسانیتشونو تو اربعین دیدم.همه مث شما... نیستن.جای من اگه ته چاه فاضلابه اشکالی نداره.افتخار میکنم ک نون حلال در میارم.مث شماها ... نیستم....

    • بدون نام

      کاربر 12:33
      تو آویزون نیستی؟ی نگا ب زندگیت بنداز! اویزون ک چ عرض کنم معلقی.الان اگه تو ی کشور اروپایی راه میدادنت با کله نمیرفتی؟تو این خرابشدتون همه آویزونن.پ چرند نگو ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج