۷۵۶۰۱۶
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

خجسته: وزرا کنار نروند، مجلس وارد می‌شود

نماینده مردم همدان در تذکری مدعی شد که وزیران کار و اقتصاد برای برون رفت از موضوع استیضاح و از رای افتادن آن در حال تبانی هستند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم همدان در تذکری مدعی شد که وزیران کار و اقتصاد برای برون رفت از موضوع استیضاح و از رای افتادن آن در حال تبانی هستند.

امیر خجسته در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به سران سه قوه گفت: با مردم صحبت کنید و راهکار اجرایی برای خروج از این بحران اقتصادی ارائه کرده و تعیین تکلیف کنید.

وی در تذکری خطاب به وزرای اقتصاد و کار با بیان اینکه هر دوی این وزیر گرامی در اولویت استیضاح هستند و رئیس جمهور اعلام کرده بود که تیم اقتصادی را تعیین تکلیف می‌کند، مدعی شد: وزیران اقتصاد و کار برای اینکه آرای استیضاح را کاهش دهند به شدت درحال تبانی هستند و رایزنی می‌کنند. شما که می‌دانید عملکرد شما موجب آشفتگی بازار است. چرا بر ماندن اصرار می‌کنید خودتان بروید بهتر است. اگر شما نروید مجلس تعیین تکلیف می‌کند. باز هم می‌خواهید حرمت مجلس را بشکنید؟

نماینده مردم همدان در پایان تصریح کرد: استیضاح تیم اقتصادی دولت در اولویت است. فشار سنگین اقتصادی بر دوش مردم نشان‌گر عملکرد تیم اقتصادی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      آقای خجسته نگرش پوپولیستی خود را خورد ملت ندهید وزرای کار و اقتصاد با رای عمه من وارد کابینه شدند جناب به عنوان نماینده و حتی رئیس فلان فراکسیون قدرت عملی کردن چنین تهدیدی را ندارید پس افکار عمومی را برای فریب از خود دور نکنید که رانت و لابی افرادی همچو خود جنابعالی آسیب بیشتری به پیکره نظام زده است تا بی دانشی و بی مدیریتی وزیری!!!!

      پاسخ ها

      • AAAAA

        وزرا که هیچ نمایندگان باعث درد سر مردم هستند نمایندگان بروید تا مردم استیضاحتان نکرده اند شما نماینده نیستید همش در مجلس یا چورت میزنید یا داد و بیداد میکنید یا بزن بزن این رسم مملکت داری است.؟

    • بدون نام

      خیلیییییییییییی خجسته ای!
      کارمجلسی هاشده تهدیدوارعاب بنفع خودوجناح خود!
      بفکرآبرو وجدان وشخصیت!فردایمان باشیم.

      پاسخ ها

      • میلاد

        وزرا رو می ترسونند بیشتر پول از اونها بگیرند و پست های بعدی حتمی باشه در وزارت خانه ای که دوست دارند همه کارا شون همینطور هست.

    • بدون نام

      این آقای خجسته اصول گرا تندرو آزاده. چند سال بعد از آزادی رییس تربیت معلم همدان میشود و اتفاقا آقای حاج بابایی هم از اساتید آنجا بودند.بسیار تندرو و خیلی هم افراطی اند . چند وقت پیش واردات خودرو غ مجاز را 100 هزار اعلام کردند که وزارت صمت ان را به شدت تکذیب نمودند شود پنج هزار. خیلی دوست داره که با استیضاح روحانی و اصرار بر آن خود را برا عده ای دلواپس مطرح کنه چون بسیار بلند پرواز (الکی)است.#

    • بدون نام

      اژدهاواردمیشود.
      مجلس بروسلی

    • بدون نام

      اقای خجسته بهتر است شانتاژ نکنید ما در حوزه انتخابیه شما در حاشیه همدان روستای چشین روزی یک ساعت اب داریم و حسرت اسفالت کوچه . راست بگویید دنبال چی هستید؟

    • بدون نام

      چرا نظرات رویت و نمایش دا ده نمیشن

    • حسام

      این که وزیر وزرا واقعا شایسته مدیریت نبوده اند و در پیدایش وضع امروز جامعه بی تاثیر نبوده اند هیچ شکی نیست اما بفرما مجلس که اینهمه شور و فتور میکنه تا حالا چه غلطی کرده ؟ هیچ کدومتون با مردم صادق نبودید و حتی راهکارهای رهبری را نادیده گرفتید و پیوسته با لابی گری به فکر پر کردن جیبهای عمیق خودتون هستید...

    • بدون نام

      شماها تایید کردین که وزیر شدن
      حالا که مملکت رو به گند کشیدن میگین وضع اقتصادی مردم خرابه
      چرا اون موقع که لابی بازی می کردین رانت می گرفتین امتیازات خوب وعده میدادن به فکر ملت نبودین
      وای بر ملت که با انتخاب نماینده های بی لیاقت و لیستی کار خودمون رو به اینجا کشوندیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج