۷۵۶۲۴۶
۸۰ نظر
۵۰۷۰
۸۰ نظر
۵۰۷۰
پ

جزئیات تازه از پرونده متجاوز به ۸۶ پسر نوجوان

کودک‌آزار جوان ساکن یکی از شهرهای غرب کشور که به ۸۶ پسر نوجوان تجاوز کرده و به دست فرد یا افراد ناشناسی کشته شده ‌است، از سوی دادگاه مهدورالدم شناخته شد.

روزنامه شرق نوشت: کودک‌آزار جوان ساکن یکی از شهرهای غرب کشور که به ۸۶ پسر نوجوان تجاوز کرده و به دست فرد یا افراد ناشناسی کشته شده ‌است، از سوی دادگاه مهدورالدم شناخته شد.

جوان مقتول ۱۱ سال قبل در پارکی در یکی از شهر های غربی کشور به قتل رسید. وقتی مأموران جسد او را پیدا کردند، زمان زیادی از قتل او گذشته بود؛ چراکه جسد بو گرفته و در حال متلاشی‌شدن بود.

درحالی‌که مأموران دنبال پیداکردن اولیای‌دم و مشخص‌شدن هویت مرد مقتول بودند، در میان پرونده‌های اعلام فقدانی متوجه شدند خانواده‌ای مفقودشدن پسرشان شاهرخ را به پلیس گزارش کرده و مشخصاتی را ارائه داده‌اند که بسیار با مشخصات مقتول هم‌خوانی دارد.

خانواده شاهرخ به پزشکی قانونی رفتند و پس از دیدن جسد اعلام کردند مقتول، شاهرخ است. با توجه به مشخص‌شدن هویت مقتول تلاش برای پیداکردن عاملان این قتل آغاز شد. پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس‌وجو از دوستان و خانواده شاهرخ پرداخت و متوجه شد که او در بهار ۸۶ به اتهام ربودن و ایجاد مزاحمت برای چند پسر دانش‌آموز بازداشت و به زندان محکوم شده بود.

درحالی‌که فرضیه جنایت ناموسی قوت گرفته بود، اظهارات یکی از دوستان شاهرخ به نام سیاوش سرنخ مهمی را به پلیس داد.

پلیس فهمید سیاوش از قربانیان شاهرخ بوده و شاهرخ او را به خانه کشانده و مورد تعرض جنسی قرار داده است و از آن صحنه‌ها فیلم گرفته و از فیلم این تعرض استفاده و از سیاوش اخاذی می‌کرده‌ است. سیاوش در بازجویی‌ها به مأموران گفت: من از یک‌سال قبل وقتی که ۱۷ساله بودم، شاهرخ را می‌شناختم. او پسر خلافکاری بود. او بدون اطلاع خانواده‌اش خانه‌ای را در حاشیه شهر برای خودش اجاره کرده بود و عصرها به آنجا می‌رفت.

یک‌بار من را به خانه‌اش دعوت کرد و در آنجا آزارم داد. بعد از این ماجرا شاهرخ مدام از من اخاذی می‌کرد. او حتی مجبورم کرده بود وقتی پسربچه‌های دانش‌آموز را به خانه شیطانی‌اش می‌برد و آنها را آزار می‌داد، من از کارش فیلم بگیرم. من هم از ترس او چندبار این کار را انجام ‌دادم.

مدتی بود خودم را از شاهرخ مخفی می‌کردم تا دیگر از من خواسته‌ای نداشته ‌باشد. او از بچه‌ها هم اخاذی می‌کرد و گاهی آنها را وادار می‌کرد تا چندین‌بار به خانه‌ای که برای تجاوز تهیه کرده ‌بود، بروند. او جوان نیرومندی بود؛ کار می‌کرد و درآمد خوبی داشت، با همان درآمد هم توانسته ‌بود برای خودش خانه‌ای اجاره کند. من نمی‌دانم چرا بچه‌ها را اذیت می‌کرد، اما وقتی این کار را می‌کرد حالش خوب بود. شاهرخ بسیار خشن بود.

هیچ‌وقت آدمی در این حد خشن ندیده‌ بودم. به همین دلیل هم خودم را از او مخفی می‌کردم تا دیگر نتواند از من اخاذی کند. تا اینکه شنیدم جنازه او در پارک جنگلی پیدا شده است. من گمان می‌کنم یکی از قربانیان جنایت شاهرخ او را کشته باشد.

درحالی‌که تحقیقات ادامه داشت، روشن شد شاهرخ چندین پسر دانش‌آموز را آزار داده بود. وقتی پلیس دفترچه خاطرات شاهرخ را پیدا کرد، متوجه اقدامات هولناک او علیه پسران نوجوان شد. شاهرخ نام قربانیان خود را در دفترچه نوشته ‌بود؛ ۸۶ کودکی که از سوی شاهرخ مورد آزار قرار گرفته‌ بودند نامشان در این دفترچه بود. او اعمالی را که مرتکب شده بود، با جزئیات کامل در آن دفترچه نوشته بود. با افشای این ماجرا چندین مظنون بازداشت شدند، اما پلیس مدرکی علیه آنها به دست نیاورد.

به‌این‌ترتیب، با گذشت ۱۱سال از کشته‌شدن شاهرخ، پدرومادر او به دادگاه رفتند و اعلام کردند چون قاتل پسرشان شناسایی نشده است، تقاضا دارند تا دیه او از صندوق بیت‌المال با آنها پرداخت شود. وقتی برای قضات دادگاه روشن شد قربانی با پسران نوجوان در ارتباط بوده و به آنها تجاوز جنسی می‌کرده ‌است، درخواست اولیای دم مبنی بر دریافت دیه از بیت‌المال را رد کردند، اما با اعتراض اولیای دم پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

اولیای‌دم در اعتراض خود نوشتند: «شکایتی علیه فرزند ما مطرح نشده است و هیچ‌کدام از کسانی که نامشان در دفترچه خاطرات بوده، علیه پسر ما حرفی نزده‌‌اند و ممکن است این دفترچه متعلق به فرد دیگری باشد. پسر ما یک‌بار جرمی مرتکب شد و مجازاتش را هم تحمل کرد؛ نباید به جرمی که در گذشته مرتکب شده ‌است او را مهدورالدم تشخیص داد». به‌این‌ترتیب، قضات شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران مسئول بررسی این پرونده شدند.

آنها پس از بررسی موشکافانه پرونده اعلام کردند با توجه به سابقه بد قربانی، او به‌لحاظ شرعی محقوق‌الحق نیست و خانواده‌اش نیز به‌تبع آن، حق مطالبه دیه از بیت‌المال را ندارند. به‌این‌ترتیب، با درخواست اولیای دم مبنی بر دریافت دیه از صندوق بیت‌المال موافقت نکردند. این رأی در شعبه ۲۸ دیوان‌عالی کشور مهر تأیید خورد و قطعی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرده شوی خانواده اش رو ببرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مساله تازه نیست چرا اینطوری تیتر می زنید؟ خوشتون میاد عصبیت به جامعه عصبی ایران تزریق کنید؟!

      • بدون نام

        خیلی خوب تربیتش کردن اومدن پول دیه هم از بیت المال بگیرن. شاهرخ انگار میخواسته نویسنده شه که همه رو با جزئیات نوشته ذلیل مرده!

    • مینا

      چه تلخ ...........86 پسر نوجوان ........ بعد سند 2030 یقه پاره می کننن که وا اسفا.... این نمونه ها کم نیست..........بیچاره قربانی ها که تو این فرهنگ همیشه مجبور به سکوت می شن.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا مثلا سند 2030 چجوری میخواسته جلوی این غول بیابونی رو بگیره

      • بدون نام

        سند 2030 به کودکان آموزش میداد در مورد مسائل جنسی. ...

      • بدون نام

        تا وقتی آموزش ندن به بچه های کوچیک که اگر کسی فلان قسمت های بدنت رو لمس کرد جیغ بکش یا به نوجوانها یک چیزهایی بگن تا ساده نباشن و گول نخورن اوضاع همینه ....

      • بدون نام

        کاربر مینا در حقیقت خیلی داستان غم انگیزی است، اگر متن را کامل خوانده بودید تلخ تر از آن گزارشی که قربانی سیاوش میدهد سیاوش در اظهاراتش میگوید که شاهرخ آدم بسیار خشنی بود که تا حالا آدمی به این خشنی ندیده بودم، میشود از بیان این قربانی نتیجه گرفت که در مکانهای دیگر سیاوش قربانی افراد شیطان صفت دیگری قرار گرفته است که میگوید تا حالا آدم به این خشنی ندیده است، میشود نتیجه گرفت که با متجاوز ارتباط عادی برقرار نموده و برای مجاب کردن خود مجدد میگوید سیاوش هروقت این عمل را انجام میداد آرام میشد، یعنی حتی آرامش تجاوزگر را احساس میکرده، تلخ تر کار اینجاست که قربانی هایی که گرفتار این شیطان صفت میشدند آنان خود به میعادگاه یا منزلی که شاهرخ اجاره کرده بود می رفتند یعنی ابایی از عمل او نداشتند و مثلاً از فیلم مبترسیدند به زور گرفتن یک نوجوان چهارده تا هجده سال بار اول میشود گول خورد اما دفعات بعدی توجیهی ندارد، یکی هم اسامی قربانی ها احتمالآ برای هر نفر یا دونفر یک روز معین میکرده همچنان که قربانی اول سیاوش اظهار نمود در پایان اگر از طریق روانشان خبره و حاذق میشود انگیزه اینگونه افراد شناسایی شود تا یک نفر بیمار جنسی و روحی و روانی اینچنین با فرزندان این خاک جرات نکنند حتی اجازه فکر کردن بخود در این موضوع و رابطه را بدهند گمان میرود با اعدام درست نشود شاید حبسن طویل المدت کارسازتر باشد،

      • بدون نام

        لطفا هر کدام از کاربران گرامی میتواند بگوید که آیا این فرد شیطان صفت مقتول از گروه هم جنسگرایان بوده یا خیر؟؟ اگر لطف نمایید پاسخ دهید سپاسگزار میشوم، ممنون

    • omid

      افرین ب فضات کشور درستش این بوده

    • بدون نام

      ...منحرف. به درک. واصل شده
      خانواده محترمش چه جونوری تربیت کرده بودند که دیه اشم ازبیت المال بگیرند

    • بدون نام

      اینو باید یه چیزی هم پرداخت میکردن تا از این دنیا نیست بشه
      دم اونکسی که این آشغالو کشته گرم دستش درد نکنه

      پاسخ ها

      • مریم

        مگه کشتن حیوون هم دیه داره ؟

    • مونا

      به درک واصل بشه ان شاالله

    • بدون نام

      بازم میخونم ولی تهران و غرب و دفترچه خاطرات .ساکن غرب کشور بوده و همانجا کشته شده پرونده ش تهران بدون یک شاکی؟ کسی که شاکی داره وپزشکی قانونی تائید کرده میگن ازار واذیت اینو چقدر سفت بدون شاکی تجاوز جنسی .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟؟؟؟؟

      • رز

        ۹/۵۶جون مادرت خودت بخونیش میفهمی چی نوشتی

      • بی نام

        جک میگی داداش؟؟

    • ناشناس

      یعنی واقعا شما داستانهای حوادث روزنامه ها و سایت هارو باورمی کنید من خیلی وقته به اینداستانها میخندم چون کاملا غیر حرفه ای نوشته شدند ولی خب سرگرم کننده هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برخی در مرحله دادسرا از دهان شکات نقل شدن و هنوز ثابت نشدن
        برخی بنا به مصلحت ویرایشهای عمقی! میشن
        برخی هم از این رسانه به اون رسانه که نقل میشن تغییر می کنن
        برخیشون هم به قصد عبرت آموزی از خیالات نویسنده هستند

      • دروغگو

        ناشناس 10/07 همین بس که این چرندیات اگر هم دروغ باشند برای افرادی که میخونند گوش و چشم و زبانشان باز میشه که در نتیجه خود یک تبلیغ ماهرانه است، دلم از این میسوزد که افراد پاک و صادقی مثل سرکار میفرمایید صادقانه که اول به این داستان ها می خندم بعد برای سرگرمی می خونم، این نشان از پاک بودن شماست و الا این داستان غم انگیز ترین داستانها برای یک ملت است،

      • Alirw

        فقط اونجاش که گفته
        پلیس در نخستین گام از تحقیقات به پرس‌وجو از دوستان و خانواده شاهرخ پرداخت و متوجه شد ..
        طرف پرونده داشته اونموقع پلیس از زبون بقیه فهمیده

    • ناشناس

      باید پدر و مادر این طرفو اعدام کنند.بیشرفا با این نوع بچه بزرگ کردنتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفت خیلی بی فرهنگانه و غیر علمیه. درسته که پدر و مادر بچه رو تربیت میکنن ولی خیلی زیاد پیش میاد که بچه بعد از بزرگ شدنش محیطی رو برای رفت و آمد انتخاب میکنه و به طور کامل نظراتش مخالف پدر و مادرش میشه. بی سوادی و فکر غیر علمی میخواد که ‌آدم بگه تقصیر پدر مادرشه

      • دروغگو

        کاربر گرامی. 11/20 حتی اگر بطور کامل این داستان دروغ و تخیل یک نویسنده باشد، که احتمال آن زیاد است، نخیل یک نویسنده بیمار جنسی و تبلیغ مرموز گروهی خاص از جامعه میتواند باشد، خبر مثل موسیقی غذای روح انسان است، حال سرکار و دیگران توجه کنند که چی به خورد این مردم از هر در خسته می دهند و هیچ پروایی یا شرمی هم ندارند، ملت ما یک ملت جوان است از طرفی از نویسنده و اهل قلم، اهل هنر، فلسفه، منطق مذهبی، قرآن خوان، معلم، خلاصه تمامی قشر های متوسط و بالا دست عامل این کار قلمداد میشوند در این طرف جوانان و نوجوانان مورد تعرض و تجاوز قرار میگیرند مثلاً در فلان مدرسه که مدیر یا معاون یا معلم دانش آموزان و خنرجویان خودرا مورد تجاوز قرار می دهد، کلیه جمعیت آن مدرسه مشکوک به قربانی شدن قرار میگیرند و همه لحظه شماری میکنند تا مدرسه یا آن مکان آموزش خود را تغییر دهند، در نتیجه این تخیل نویسنده بیمار جنسی همراه این گروه سنی تا آخر عمر خواهد بود، آیا این توهین و تحقیرو تهمت آزادی حافظه و خاطر آنان و مردم پاکستان میشود،؟؟؟ فکر نکنم!!

    • ناشناس

      باید پدر و مادر این طرفو اعدام کنند.بیشرفا با این نوع بچه بزرگ کردنتون

      پاسخ ها

      • اسی م

        یک رمان براش بنویسید چون به 86 نفر تجاوز کرده اما یک نفر شاکی نداشت تابدست یک با غیرت کشته شد آخه چطوری این همه بچه برده ازار داده ولی این بچه ها به پلیس یا خانواده نگفتن شاید با رضایت برده

      • بدون نام

        موافق هستم پدر ومادری چنین وحشی بزرگ کردن باید محاکمه شود پوند

    • بدون نام

      بعضیا رو ندارن سنگ پاست خوده ننه و باباشم بررسی بشه دارای مشکل هستن والا چجوری همچین دیوی به جونه ملت انداختن دم قاتلش گرم

    • بهروز

      ادمای فاسد باید از روی زمین پاک بشن,کسی که چنان شیطان در وجودش رفته بود که باید محو میشد

    • بدون نام

      چه خانواده پر رویی! شازده این همه کار کثیف کرده پولم میخوان!

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      دستشون درد نکنه بابت بچه بزرگ کردنشون ...!!!!!

    • رز

      دراون دنیا مجازات خوبی انتظارش رو میکشه هرچند پشت مرده حرف زدن گناهه ولی این انسان نبوده یه حیوان کثیف بوده افسوس که جنازه اش زودپیداشده باید خوراک سگ میشد

      پاسخ ها

      • pari

        والا سگ گوشتو بدن این آشغالو نمیخوره

    • بدون نام

      تازه دیه پسر جنایتکارشون رو میخواستن!!!!!!! عجب عوضی های

    • بدون نام

      خوب به درک واصلش کردن کثافت لجن

    • بدون نام

      عجب خانواده پرروئی داشته

    • بدون نام

      سگ کثیف بهتر که مردی .

    • بدون نام

      عجب رویی داشتن!
      تازه دیه هم میخواستن

    • بدون نام

      لعنت به ذات کثیف شما
      اگر من بودم شماها رو به دلیل تربیت یک شیطان فاسد مجازات میکردم واقعاً شما ها به خاطر پرورش این جرثومه فساد مستحیق مجازات شدید هستید
      با چه رویی اومدن و برای این کثافت پول هم طلب کردن
      دست اون کسی که این پست رزل رو به درک فرستاد درد نکنه شیر مادر حلالش باشه

    • بدون نام

      مخاطبان برترینها همه خاله زنکن!!! کامنتها رو میخونی انگار در خونه قمر خانم جمع شدن پچ پچ میکنن!!

    • بدون نام

      این جونور خودش و خانوادش رو باید به آتیش کشید پدر سوخته .

    • هه

      چقدر پررو هستن خانوادش . برید بمیرید از خجالت . تازه پولم میخان بابت این دسته گلی که تحویل جامعه دادن

    • shahrooz

      اینکه تهران بوده کجا غرب کشور بوده!!!!!!!!!!!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گییانکم شهروز. 22/50 غرض ولی منظور نویسنده غرب تهران بوده، یا نوویسنده نشعه یا خمار بوده هنگامی که مینوشته زیاد توجه به موقعیت جغرافیایی نکرده اول نوشته استان غربی در آخر در پارکی در غرب تهرانی و سکونت والدین او نیز همینطور نوشته شده تخیل نوویسنده بیمار جنسی از این بهتر نميشه که گییانکم،

    • بدون نام

      یا خدا, 86تا؟ مگه میشه؟؟؟؟؟؟ خدایا کجایی

    • بیطرف

      لعنت خدا بر روحش آشغال ملعون
      بی حیاتر از خانواده اش هم وجود ندار
      ننگ و عار بر شما

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربرناشناس یابی شعوری یاازفامیل این جنایتکارملعون سقط شده هستی چراکه بایدبدانی مطالب واخباربرترین هاواقعی وکاملا راست میباشدشمامیگی داستانسرایی هست نخیرکاملا واقعییه درودبرکاربران برترین ها

      • بدون نام

        اون هشتادشش نفرآدم نیستن والابایدخانواده ومخصوصاپدرومادرش رابه آتش بکشن دولت که کاری نمیکنه بایدهرکس موردتعرض قرارگرفت طرف راغافلگیربکشد

    • بدون نام

      من فکر اون 86نفرم که چی میکشن ؟ ؟ ولی نمیتونن حرف بزنن دربارش....

    • بدون نام

      در اين جا دو مسئله به واضح جعل خبر را ميرسونه،،،،اول كه قاتل پيدا نكردند،،دوم هيچ پدر مادري به خاطر همچين ننگ حاظر به اخاذي از دولت نميشه،،،

    • بدون نام

      حق اینجور آدمها اعدام هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حضور 13/43 سلام آخه چی را اعدام کنند یکی است دوتاست ده تاست سراسری و همه گیر شده من نميدونم که بنا به گفته رز گرگ نر هستی یا ماده اما گرگ های نر از خود سوال کنند که خودشان چه ها کردند و خداوکیلی به خودشان خلوت کنند تنهایی بگن که چطور اند؟؟؟

    • بدون نام

      پدرومادرشم مثل خودش ...، عوض اینکه از شرم و خجالت خودشونو دار بزنن با پررویی دنبال دیه ش افتادن،
      واقعا که چه حیوانهایی به شکل انسانن!!!!

    • بدون نام

      ...عوض اینکه از شرم و خجالت خودشونو دار بزنن با پررویی دنبال دیه ش افتادن،
      واقعا که چه حیوانهایی به شکل انسانن!!!!

    • بدون نام

      از این خانواده همچین بچه ای هم درمیاد! ...

    • غیرت

      اولا خاک توسریکی یکی بچه های بی عرضه وپدرمادرتون یکی تون نتونست بگه چجوری تربیت شدین.بعدشم دست اونی ک این سک ولکرد کشته دردنکنه مرحبا مرحبا جوون

    • جهرمی

      باید پدرومادر این حیوان یک چیزی هم به بیت المال بدهند نه ۰۰۰

    • mzb

      لعنت بر روح نجسش لعنت بر شیر مادرش لعنت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پشت سرمرده حرف نزنید.حساب این آدم باخداست.

      • بدون نام

        پشت سرمرده حرف نزنید.حساب این آدم باخداست.

    • ناشناس

      برترین تبریک یکی در پاسخ به بیطرف گفته برترین هرگز دروغ نمینویسه یاجعلی....! ولی واقعی برترین اخبار دروغ و بزرگنمایی ویاخارجی نمیزنه و عشقه، ولی امروز صبح خوندم ونظر گذاشتم باور کنید هرچقدر هم ترسناک و قوی و وحشتناک بوده چطور از ۸۶ نفر یک نفر محرمانه شاکی نداره؟ معمولا افراد تبهکار دفترچه خاطرات ندارند و این مدت دستنوشته ها ...مدشده! سوال اصلی: کودک آزار ساکن یکی از شهرهای غرب کشور چرا تهران رسیدگی میشه ؟ یعنی محل اتفاق و تجاوز شهردیگری بوده و جنازه هم تهران پیدا شود به همراه پرونده تحویل همان استان داده میشود یکم نامفهومه

    • بدون نام

      برترین تاحالا نشیندیده بودم بازم خودتون میدونید دارم ارشیو روزنامه هارو میبینم سابقه خبر با این مطلب نیست!!! باتوجه به اینکه یازده سال میگذره و خودم برترین رو فقط قبول دارم فک کنم منظور اونی بوده که صددرصد فاسد بوده ولی ابدا این رقم درست نیست هدف نجات طریقه خبر هست وگرنه کری نمیخوایم براهم بخونیم.

      پاسخ ها

      • د

        نجات طریقه خبر یعنی چه؟

    • بدون نام

      این آدم (با عرض معذرت از همه آدم ها) باید دیه هم بده حالا خانوادش دیه هم میخوان حقا که واقعا اینا پدر و مادرشن

    • بدون نام

      حالا چقدر این نویسنده به عدد 86 ارادت داشت؟ سال 86، 86 نوجوان و...

    • پیروزه

      خاک بر سر پدر ومادری که هم چین پسری تربیت کردند خیلی جالبه شما باید از شرم بروید زیر زمین تازه وبه هم میخواهید دست خدا صدا نداره

    • بدون نام

      خدا لعنتش کند

    • بدون نام

      نباید دفنش کنن جسدشو بدن سگ بخوره.بیشرف آشغال

    • بدون نام

      خخخخ چ موجود جالبی بوده

    • بدون نام

      وای پناه بر خدا

    • بدون نام

      فر دی مجرم ان این جرم چرا دیه اش دولت بده

    • بدون نام

      این باید توی گینس ثبت بشه!

    • درین درین

      به سزای اعمالش رسیده

    • بدون نام

      خدا لعنتش کنه کثیف تر از کار اون پدر مادرش که در نهایت بی شرمی میخواستند دیه اش را بگیرن

    • بدون نام

      بی شرفا دیه ام میخان

    • محمدمهدی

      نمیدونم خاک این موجودکثیف ونامردراچگونه قبول کرده پدرومارش چه گناهی دارن

    • مهدی دلبندی

      به درک واصل شد

    • ناشناس

      این خانوادهم مانند اکبرخرمدین هستن.

    • ناشناس

      چونکه فیلم ازشون میگرفته ازترسشون نمیتونستن بخانواده یاکسی خبربدن.
      خدالعنت گنه اینجورافرادکثیف را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج