۷۵۶۴۰۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نوری: خرید‌های استقلال، شرایط را بهتر می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این مطلب که بازی با تراکتورسازی همیشه حساس است گفت: این بازی از نظر حساسیت دست کمی از دربی ندارد.

خبرگزاری مهر: محمد نوری در خصوص دیدار روز جمعه استقلال و تراکتورسازی اظهار داشت: در همه سالهای گذشته این بازی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و بعد از آن که در مقاطعی مربیان استقلالی هدایت تراکتورسازی را بر عهده گرفتند این حساسیت ها بیشتر هم شد.

مدافع پیشین آبی پوشان بیان داشت: نه استقلال و نه تراکتورسازی هیچ کدام فصل را خوب و کوبنده شروع نکردند و شرایط شان به هم شبیه است. هر دو تیم به دلیل همین شروع نه چندان خوب نیاز دارند در این بازی امتیازات کامل را به حساب خود بریزند و همین باعث می شود حساسیت این بازی بیشتر هم بشود.

پشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: در روزهای اخیر خریدهای خوبی برای این تیم انجام گرفته است. قطعا اضافه شدن تبریزی، نیومایر و همام طارق می تواند بر وزن این تیم اضافه کند. الحاجی گرو هم می تواند یک خرید خیلی خوب برای استقلال باشد و به خصوص به این تیم در لیگ قهرمانان آسیا کمک شایانی نماید.

نوری در ادامه بیان داشت: بازی با تراکتورسازی برای استقلال از گذشته ها حساس بوده و روز به روز هم بر حساسیت آن اضافه می شود و با کمی غلو می توان گفت حساسیت این بازی دست کمی از حساسیت دربی ندارد.

همین حساسیت کار را برای هر دو تیم سخت می کند و شاید بازیکنان در چنین میدانی نتوانند کیفیت واقعی خودشان را نشان دهند. در چنین میادینی هست که تجربه نقش مهمی پیدا می کند و بازیکنانی که از تجربه بیشتری بهره می برند عملکرد بهتری ارائه می دهند.

وی افزود: پیروزی در این دیدار می تواند استقلال را از یکی از پیچ های مهم و سخت نیم فصل اول عبور داده و کار را در هفته های پیش رو برای ما راحت‌تر کند. تیم ما در دو هفته اول به اندازه کافی امتیازات با ارزشی را از دست داده و جایز نیسیت بیشتر از این در مسابقات پیش رو امتیاز از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصغر رجبی

      چرا حقوق مستمر بگیران تامین اجتماعی را مابه التفافق را واریز نمی کنید ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج