۷۵۶۵۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

طوفان ۲۴۳ نفر را روانه بیمارستان کرد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۳ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از ۱۵ مرداد تاکنون روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۴۳ نفر از مردم منطقه سیستان در شمال این استان به دلیل مشکلات تنفسی ناشی از توفان و گرد و خاک از ۱۵ مرداد تاکنون روانه بیمارستان ها و مراکز درمانی شدند.

رضا اربابی اظهار داشت: این افراد به دلیل عوارض تنفسی، چشمی و قلبی ناشی از توفان به بیمارستان ها، مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: ۴۰ نفر از این افراد بستری و بقیه به صورت سرپایی درمان شدند.

اربابی افزود: خشکی تالاب هامون و در نتیجه بروز پدیده توفان و گرد و خاک همواره مردم منطقه سیستان به دلیل مشکلات مختلف که عمده ترین آنها تنفسی و چشمی است به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان ها مراجعه می کنند.

به گفته کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان غلظت ذرات معلق در هوای سیستان صبح امروز /چهارشنبه/ به ۱۶ برابر حد مجاز و پنج برابر حد بحرانی رسید.

مرتضی فرجی حد مجاز و استاندارد ذرات معلق در هوا را ۱۵۰ میکرو گرم بر مترمکعب عنوان کرد و اظهار داشت: غلظت ذرات معلق در هوای منطقه سیستان ۲ هزار و ۴۸۶ میکرو گرم بر متر مکعب گزارش شده است.

وی افزود: سرعت وزش باد همراه با گرد و خاک در سیستان به ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت رسید که این امر سبب کاهش دید در زابل به هزار متر و زهک به ۲۰۰ متر شد.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک که از روز دوشنبه در شمال استان آغاز شده تا عصر امروز تداوم دارد.

فرجی بیان کرد: همچنین ذرات معلق در هوای زاهدان نیز امروز به پنج برابر حد مجاز رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم ازسودافغانیا ماایرانیابودجه ومنابع کشورهزینشون کنیم ازگلوی ملت وشغلامونم اشغال کنن عوضش افغانستانم ریزگردگردخاک اسم وسرطان بده باخشک کردن هیلمن وهامون سیستان بلوچستان بازدن سدحق ابه ندادن وشرط افغانستان ضعیف گشنه عقب مونده ودنبال باج خواهی ومیگه چابهاروبدم به مابرق هرات وبده وبه افغانستان راه اهن بکش‌تاحق ابتون بدم ... خاک برسرایران وایرانی بی عرض بی غیرت واقعاشرم اور

    • جانبازبدبخت

      مردم مادرفقرمطلق مسیولین به عراق وسوریه کمک مالی وجانی میکنندامروزعراق هم به حمایت امریکا ازتحریمهای ایران پیوست بازهم بگوییدمرگ برامریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج