۷۵۶۶۶۷
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

توافق جدید تیموری و استقلال

میثم تیموری قرارداد جدیدی با استقلال امضا کرده. بر اساس این قرارداد، حقوق او در ۱۰ ماه پرداخت می شود و اگر مصدوم باشد، به ازای هر ماه مبلغی از قراردادش کسر خواهد شد.

ایران ورزشی: میثم تیموری جزو نخستین خریدهای استقلال در فصل نقل و انتقالات محسوب می شود. دفاع چپ سابق پارس جنوبی جم که چند بازی پایانی لیگ هفدهم را به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی از دست داد. امضای قرارداد با یکی از ستاره های پارس جنوبی البته سر و صدای فراوانی به پا کرد. کادر پزشکی استقلال به امضای این قرارداد اعتراض کرد و مدعی شد بازیکنان جدید باید در تست های ایفمارک شرکت کنند.

دکتر امین نوروزی رییس کادر پزشکی باشگاه استقلال در این باره گفت: «فقط این را بگویم هنگام امضای قراردادهای بازیکنان جدید استقلال من در ایران منتظر تماس مسئولان باشگاه بودم ولی هیچ ارتباطی با من برقرار نشد.

متاسفانه بازیکنی با باشگاه استقلال قرارداد بسته که سه ماه پیش عمل رباط صلیبی انجام داده است و من هم از همکارانم خواستم تا مدارک پزشکی‌ و جراحی‌ این بازیکن را از او بگیرند و آن را برایم بیاورند. زمانی که این بازیکن با استقلال قرارداد بسته بود فقط سه ماه از تاریخ عملش گذشته و با گذشت حدود یک ماه از امضای قرارداد تازه نزدیک به ۴ ماه است که چنین جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است.»

بازیکنی که رباط صلیبی عمل می‌کند به طور معمول و در خوشبینانه‌ترین حالت نیاز به ۶ ماه درمان مداوم دارد و کم کم باید به شرایط تمرین و مسابقه برسد اما بازیکن مورد نظر تنها بعد از گذشت حدود ۴ ماه تمرینات سخت پیش فصل را آغاز کرده است. بازیکن مورد نظر نوروزی، میثم تیموری بود. استقلال او را خرید و حالا هم می بینیم که هنوز به شرایط بازی نرسیده، هر چند شفر از مدیران باشگاه درخواست کرده تا نام او را در فهرست قرار بدهند.

توافق جدید تیموری و استقلال

نام تیموری برخلاف مرتضی آقاخان، داریوش شجاعیان و محسن کریمی در فهرست شفر قرار دارد. او سه، چهار هفته دیگر می تواند در بازی های رسمی شرکت کند و سرمربی استقلال هم به همین دلیل ترجیح داده تیموری را در فهرست خود نگه دارد. تیموری که به گفته نزدیکانش، فصل قبل و با پارگی رباط صلیبی، سه بازی هم برای پارس جنوبی جم انجام داد، این روزها تلاش می کند به تمرین گروهی برگردد و به ترکیب استقلال اضافه شود.

بحث های قراردادی با تیموری انجام شده و مدیران باشگاه استقلال تصمیم گرفته اند بندهای جدیدی به توافق شان با این دفاع چپ اضافه کنند. بر اساس قرارداد جدیدی که به امضای طرفین نیز رسیده، حقوق تیموری در 10 ماه پرداخت خواهد شد. 10 ماه فوتبالی که بازی های لیگ در این مدت برگزار می شود.

یعنی اگر مبلغ قرارداد تیموری با استقلال، 800 میلیون باشد، او به ازای هر ماه 80 میلیون دریافت خواهد کرد. به تعداد هر ماه دوری تیموری از تمرین و بازی نیز حقوق او کسر خواهد شد. به عنوان نمونه حالا که دو ماه از حضور او در استقلال گذشته و این بازیکن هنوز به شرایط بازی نرسیده، حقوق دو ماه نخست به حساب او واریز نخواهد شد.

همچنین بند دیگری در قرارداد جدید تیموری با استقلال وجود دارد. بندی که نشان می دهد مدیران باشگاه با دید باز به این مسئله نگاه می کنند تا استقلال از بابت آسیب دیدگی دوباره تیموری متضرر نشود. بر اساس این بند، اگر تیموری دوباره از ناحیه رباط صلیبی با مشکل مواجه شود و آسیب ببیند، باشگاه استقلال این حق را دارد که قرارداد او را یکطرفه فسخ کند.

استقلال با این روش، میثم تیموری را حفظ کرده و منتظر بهبود آسیب دیدگی اش است تا از او در تمرین و ترکیب استفاده کند. دفاع چپی که فصل قبل و در این پست جزو بهترین بازیکنان لیگ بود و حالا انتظار داریم در استقلال هم چنین بازی های کم نقصی از او ببینیم. بازیکنی که هر چند حضورش در استقلال با حواشی بسیاری همراه شد اما بندهای جدید در قرارداد او و امضایی که زیر آن زده می تواند همه را به بازگشت پرقدرتش به فوتبال امیدوار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوناس حقی

      اینطوری که بچه فشار میاره بیاد بازی کنه و بعدش میشه اونچه نباید بشه ، آسیب پشت آسیب و کهنه گی آسیب دیدگی و خداحافظی زود هنگام

    • بدون نام

      بهترین راه اینست که تا آخرقراردادروی نیمکت بنشیند و حقوقش رابگیرد..

    • بدون نام

      الان ما باور کردیم
      هرچی میخوان چاخان میکنن آخر فصل کل پول را می دن یا میره کمیته انضباطی همه می فهمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج