۷۵۶۶۹۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دردسر‌های مادر بودن برای سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز، پرافتخارترین تنیسور زن دنیا اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که پس از مادر شدن نتوانسته به آمادگی که قبلا داشته بازگردد.

روزنامه شهروند: سرنا ویلیامز، پرافتخارترین تنیسور زن دنیا اخیرا در مصاحبه‌ای گفته که پس از مادر شدن نتوانسته به آمادگی که قبلا داشته بازگردد.

هفته گذشته ویلیامز یکی از مفتضحانه‌ترین شکست‌هایش را در طول دوران تنیس حرفه‌ای اش تجربه کرد و با نتیجه شش بر یک. شش بر صفر و تنها ظرف ٥٢ دقیقه مغلوب جوانا کونتا شد.

ویلیامز که تاکنون در ٢٣ گرند اسلم پیروز شده است گفت:«هفته پیش روزهای بسیار سختی داشتم. نه تنها با برخی از مشکلات شخصی روبه‌رو بودم بلکه احساس می‌کنم مادر خوبی برای بچه‌ام نیستم.»

او در صفحه اینستاگرامش نوشت:«در برخی از مقالات خواندم که مشکلات روحی بعد از زایمان ممکن است تا ٣سال ادامه یابد. خواندم که باید در این خصوص حرف بزنم تا از این مشکل رهایی یابم. با مادرم، خواهرم و دوستانم در این خصوص حرف زدم اما هنوز احساس می‌کنم به اندازه کافی مادر خوبی برای فرزندم نیستم.»

ویلیامز که برای به دنبال آوردن فرزندش آلکسیس اعلام کرده بود مدتی از دنیای تنیس دور خواهد شد، زودتر از موعد مقرر به زمین تنیس بازگشت و حتی به فینال ویمبلدون نیز رسید. اما نتوانست در فینال پیروز شود.

او خود گفته است:«من سعی می‌کنم هر روزم را با دخترم سپری کنم. البته نمی‌توانم تمام روز پیش او باشم و این مسأله آزارم می‌دهد. می‌دانم که خیلی از مادرها دوست دارند همه اوقاتشان را با فرزندشان باشند و این مسأله آزارشان می‌دهد. برای همین است که فکر می‌کنم همه شما مادرانی که فرزند کوچک دارید قهرمان هستید. اگر شما این مشکلات را دارید نگران نباشید. چون من هم وضعیتی مشابه شما دارم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج