جاباما
۷۵۶۷۹۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

همزمان با سالروز شهادت میرزاکوچک خان

«گیله وا» آذر روی آنتن شبکه یک می‌رود

نسخه سینمایی سریال «گیله وا» با نام «روزگاری ایران» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به نمایش در می آید.

بانی فیلم: نسخه سینمایی سریال «گیله وا» با نام «روزگاری ایران» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان به نمایش در می آید.

«گیله وا» آذر روی آنتن شبکه یک می‌رود

مینی سریال «گیله وا» قرار است که همزمان با سالروز شهادت میرزاکوچک خان در آذرماه از شبکه یک پخش شود.

اردلان عاشوری کارگردان این سریال در گفت و گو با بانی فیلم در این باره عنوان کرد: از ابتدا هم تهیه نسخه سینمایی در دستور کار ما بود. حتی بعد از اینکه فیلمنامه سریال «گیله وا» نوشته شد، فیلمنامه یک نسخه سینمایی هم به نام «روزگاری ایران» نوشته شد.

وی در ادامه درباره نسخه سینمایی کار هم توضیح داد: به هر حال تعهدات ما از ابتدا با سازمان اوج این بود که نسخه سینمایی از این سریال داشته باشیم و به دلیل اینکه کار تاریخی بود، به هر حال جزو کارهای روتین سریال سازی نبود و تولید و جلوه های ویژه خاص داشت. بنابراین جزو تعهدات ما بود که نسخه سینمایی هم از این کار داشته باشیم و بازیگران هم در جریان این کار از همان ایتدا بودند.

وی درباره زمان پخش و اکران فیلم هم بیان کرد: همه چیز به جشنواره فیلم کودک و نوجوان بستگی دارد. بنابراین قرار است که نسخه سینمایی این کار در جشنواره به نمایش دربیاید و بعد برای پخش آن تصمیم گرفته شود و بعد از آن نسخه سریالی با نام «گیله وا» روی آنتن شبکه یک برود. این سریال در ۷ قسمت تولید شده و قرار است همزمان با ۱۱ آذر سالروز شهادت میرزا کوچک خان پخش شود.

این کارگردان همچنین عنوان کرد: بعد از سالها کاری در این خصوص ساخته می شود که در آستانه صد سالگی نبرد منجیل نگاه دوباره ای به نبرد منجیل و میرزاکوچک خان ما در این کار داشتیم. اما داستان اصلی ما در واقع فقط این شخصیت نیست. یک داستان عاشقانه در بستر این اتفاقات روایت می شود.

ضمن اینکه باید بگویم سینمایی این کار خلاصه سریال نیست و نسخه ای جداگانه است.

عاشوری درباره داستان این فیلم سریال هم گفت: یک خانواده ارمنی به خاطر شرایطی که به وجود می آید به رشت مهاجرت می کنند و داستان عاشقانه ای بین یک دختر ارمنی و یک پسر مسلمان روستایی که خانواده اش جزو یاران میرزاکوچک خان است، در این میان شکل می گیرد.

وی درباره زمان اکران عمومی فیلم هم افزود: هنوز برنامه ای برای اکران عمومی ندارد و فقط در جشنواره نمایش داده می شود و هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. همه چیز بستگی به اتفاقاتی دارد که در جشنواره برایش رخ می دهد.

وی درباره لوکیشن های سریال گفت: تهران، شهرک غزالی، زرنان و زیبا کنار و کیاشهر و سیاهکل و برقان لوکیشن های این سریال بودند.

وی درباره موسیقی سریال هم در پایان گفت: موسیقی کار بهزاد عبدی است و بی کلام است. خیلی هم موسیقی روی کار نشسته است. امیدوارم کار در جشنواره دیده شود.

ضمن اینکه طراحی صحنه بسیار سختی این کار داشت تا مطابق فضای داستان باشد و بازسازی و ساخت لوکیشن ها کار سختی بود. ما مجبور شدیم که لوکیشن ها را در شمال بسازیم. با این حال کار بسیار خوبی شد و من از کار راضی هستم. آقای اسکندری هم برای گریم کار خیلی زحمت کشید.

مینی سریال «گیله وا» در ۷ قسمت به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان ساخته شده و در پاییز روی انتن شبکه یک می رود.

بهروز شعیبی، حمیدرضا پگاه، مهران رجبی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، علی عطایی، پریا مردانیان، امیرحسین صدیق، حسین توشه، ستاره اسکندری و ستاره حسینی بازیگران این مجموعه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج