جاباما
۷۵۶۷۹۷
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش ۵ برابری درگیری‌ها در مرز‌های ایران

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش پنج برابری درگیرهای مرزی نسبت به سال گذشته، گفت: با به کارگیری آخرین تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، شاهد کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در مرزها هستیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به افزایش پنج برابری درگیرهای مرزی نسبت به سال گذشته، گفت: با به کارگیری آخرین تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، شاهد کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در مرزها هستیم.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از یگان‌های مرزی آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از مرزهای کشور آن هم با شرایط خاص اقلیمی و جغرافیایی، توسط مرزبانان غیور و سلحشور مرزبانی ناجا با قدرت و قوت مدیریت می‌شود.

وی با اشاره به وجود ۸۷۵۵ کیلومتر مرز کشورمان با ۱۵ کشور همسایه، افزود: با تعاملات خوبی که بین مرزبانی و سایر ارگان‌های نیروهای مسلح در مرزها برقرار است، مرزهای کشور از امنیت بسیار خوبی برخوردار بوده که وجود این امنیت پایدار؛ لطف خداوند و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است.

فرمانده مرزبانی کشور گفت: با تلاش‌های شبانه روزی ‌مرزبانان در اجرای تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی برای مقابله با اشرار، گروهک‌های تروریستی و معاندین، کاهش تلفات و شهادت نیروهای مرزبانی در درگیرهای مرزی در مرزهای شرقی و غربی را داشتیم.

رضایی خاطرنشان کرد: قاچاق و ترددهای مرزی باعث درگیری در مرزها شده و درگیرهای امسال در بخش شرارت‌های مرزی نسبت به سال قبل پنج برابر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: در بازدیدی که از پایانه مرزی، گمرک بازرگان و پست کنترل‌های مرزی مرزبانی در بازرگان داشتم، بحمدلله با همت همکاران و همرزمانم برای جلوگیری از قاچاق و ترددهای غیرمجاز مرزی، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان افزود: مرزبانان ما به سبب مدیریت هوشمندانه و افزایش آموزش‌های مهارتی و اقدامات فنی، امروز یکی از مقتدرترین مرزبانان در منطقه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تخصیر دکلته نمیتونه مشکلات اقتصادی مردم برطرف کنه و مردم ناراضی هستن و این همان چیزی که آن طرف مرزها دوست دارن نامیدی مردم از داخل امید بستن به خارج متاسفانه اگر مشکلات اقتصادی هر چه زودتر برطرف نشود وجلو اعتراض در داخل هم گرفته شود آمد نیوز بی بی سی فرماندهی اعتراضات را به عهده خواهند گرفت که به کمتر از نابودی کشور ما راضی نخواهند شد

    • بدون نام

      جمع کنیدبابا بالای۴۰۰۰هزاراقغانی قاچاقی چطورمیان توایران وموجب دردسرمیشون واقعاکه

    • محمد

      هنوز مگه همت شما.دولت مردان ما که خوابن.کمک خواستید در خدمتیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج