۷۵۶۹۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تارتار: به وقت‌کشی اعتقاد ندارم

سرمربی تیم پارس جنوبی می‌گوید تیم نساجی را به طور کامل آنالیز کرده بودیم.

ایسنا: مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی پس تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که در این شرایط جوی عملکرد خوبی داشتند و از هوادران تشکر می‌کنم که از جنوب کشور به شمال کشور آمدند و از تیم به طور کامل حمایت کردند و دست تک تک آن ها را می‌بوسم.

وی در مورد تاکتیک تیم و آنالیز تیم حریف اظهار کرد: صحیح نیست که من بخواهم نقاط ضعف تیم حریف را بیان کنم به هر حال تیم نساجی هم هفته‌های بعد باید بازی کند ولی ما روی حمله‌های خود و تیم نساجی کار کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم.

تارتار: به وقت‌کشی اعتقاد ندارم

وی در مورد قضاوت داور بازی گفت: آقای پیام حیدری یکی از داوران خوب و جوان باتجربه ما هستند و در سال گذشته قضاوت‌های خوبی داشت. هرچند در سه صحنه ما به تصمیم او معترض بودیم به خصوص در خطاهایی که در پشت محوطه برای نساجی گرفت ولی در صحنه پنالتی ما به بازیکن خودمان معترض بودیم و بین نیمه این بازیکن را تعویض کردیم و نباید این خطا را مرتکب می‌شد.

وی ادامه داد: ما در ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم و به طور کل ما در بازی احاطه داشتیم چون آمده بودیم که سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم ولی می‌دانستیم کار ما سخت بود. کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد و ما بدون ترس مقابل حریفان بازی می‌کنیم و امیدواریم در آخر جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا محمد نوری از نیمه اول بازی ندادید پاسخ داد: این مساله به خودمان مربوط بگذارید خودمان تصمیمش را بگیریم.

تارتار ادامه داد: مسئولین ما در استان تلاش می‌کنند تا مشکلات ما را یک به یک مرتفع کنند و مطئنم این اتفاق خواهد افتاد ولی ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که انگیزه موفق شدن داشته باشند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: این مساله باید کارشناسی شود که کدام تیم وقت تلفی بیشتر کرد. تیم ما یا تیم نساجی که وقتی یک بر صفر جلو بود. بنده هیچ اعتقادی به وقت کشی ندارم. ما برای هر بازی استراتژی منحصر به فرد خودمان را داریم برای اینکه امتیازات لازم را جمع کنیم. به نظرم تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود و نساجی در نیمه دوم مالکیت توپ بیشتری داشت ولی الان ما در جدول از نساجی بالاتر هستیم یعنی نشان می‌دهد استراتژی ما در این بازی درست بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج