جاباما
۷۵۶۹۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 19 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، زیرک، پر انرژی، قابل اعتماد و با احساس هستید که برای همه ی روابط و دوستی های خود ارزش بسیاری قائل هستید. شما نسبت به عزیزانتان توجه و محبتی فوق العاده دارید که در لحظه به لحظه­ی روابطتان محسوس است، با این همه شما خیلی زود عصبی می شوید و اگر می خواهید شخصیت و زندگی بهتری داشته باشید باید به این ویژگی خود غلبه کنید. امسال ممکن از لحاظ سلامتی با مشکلاتی هر چند جزئی مواجه باشید که به رسیدگی و توجه ویژه ی شما نیاز دارند. یادتان باشد که حتی یک سرماخوردگی جزئی هم اگر به دقت درمان نشود می تواند به بیماری های جدی تبدیل شود. امسال از لحاظ مادی به طور کلی برای شما سال بدی نخواهد بود. در آمدتان نسبت به سال قبل افزایش خواهد یافت و پروژه هایی که آغاز می کنید نیز کم و بیش موفقیت آمیز خواهند بود، فقط باید مواظب صرفه جویی کرده و بیشتر از کوپنتان خرج نکنید. از لحاظ حرفه ای شما تصمیمات بسیار مهمی در رابطه با حرفه ی خود خواهید گرفت و در اواخر سال با دیدن پیشرفت خود متوجه خواهید شد که این تصمیمات موفقیت آمیز بوده اند. از لحاظ عاطفی متأهل ها روزهای خوب و با آرامشی را در پیش خواهند داشت و مورد توجه و محبت همسر خود خواهند بود. شهریور، فروردین، اردیبهشت و مرداد آینده بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

یکی از گروه هایی که در آنها عضو هستید، خواه یک جمع دوستانه باشد و خواه یک گروه فعالیت های اجتماعی، به احتمال زیاد با پیش آمدن بحث و دعوا بین اعضای آن از هم خواهد پاشید. در این شرایط بهترین کاری که از شما ساخته است دور نگه داشتن خودتان از این بحث و درگیری ها خواهد بود. یکی از دوستانتان به مشکل برخورده و برای گرفتن کمک و راهنمایی به سراغ شما خواهد آمد. اجازه ندهید شنیدن داستان او و اشتباهاتی که کرده است شما را آشفته و عصبانی کند و در خونسردی کامل اگر کمکی از دستتان برمی آید برای او انجام دهید. در غیر این صورت خودتان را کنار بکشید، ماجرا را فراموش کنید و از روز تعطیلتان لذت ببرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

احتمالا تغییراتی که در خانه ی شما دارند به وجود می آیند امروز باعث آشفتگی و عصبانیت بعضی از اعضای خانواده خواهند شد. شاید دارید نقل مکان می کنید و یا مشغول انجام برخی تعمیرات یا بازسازی خانه تان هستید. بهم ریختگی و شرایط آشفته ای که در خانه به وجود آمده اعصاب همه را به هم ریخته است، اگر می توانید کمک کنید تا این کار هر چه سریعتر انجام شود و هم خودتان و هم اطرافیانتان به آرامش برسید. وقتی این کارها انجام شوند همه می توانند به اعصاب خود مسلط شده و به این فکر کنند که باقی مانده ی روز تعطیل را چطور بگذرانند تا خستگی ناشی از این کارها و بی نظمی ها را از تن به در کنند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

سوء تفاهم هایی که در هنگام صحبت با عزیزی که دور از شما زندگی می کند پیش خواهند آمد باعث می شوند که احساس کنید غرورتان شکسته، احساستان آسیب دیده و اعصابتان به هم ریخته است. بهترین کاری که در این شرایط می شود کرد این است که درگیر بحث و دعوا نشوید و در آرامش این موضوع را با طرف مقابلتان مورد بحث قرار دهید و مشکل را حل کنید. از این که راهی را در پیش بگیرید که دیگران تا کنون نرفته اند هراسی نداشته باشید، معمولا راه هایی که خیلی شلوغ نیستند و پستی و بلندی های زیادی دارند به جاهای بسیار زیبایی ختم می شوند. هر گونه انرژی منفی و شک و تردیدی را از خودتان دور کنید و به ندای درونتان گوش فرا دهید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است سوء تفاهم هایی بین شما و اطرافیانتان به وجود بیایند که باعث دلخوری و حتی بالا گرفتن بحث بین شما خواهند شد. شاید طرف مقابلتان به تلاش شما برای برطرف ساختن این مشکل توجهی نکند و بدخلقی و جر و بحث هایش را ادامه بدهد. از توانایی خود در خواندن ذهن طرف مقابل استفاده کرده و با حرف هایی که می دانید او را آرام خواهند کرد بحث را خاتمه بدهید. مطمئن باشید که طرف مقابل به زودی از رفتار اشتباه خود پشیمان خواهد شد. ممکن است مسائل مالی نگرانی هایی را برای شما به وجود آورده باشند، اما خونسردی خودتان را حفظ کنید چون شما خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کنید به این مشکلات غلبه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

شما به یک نفر علاقمند هستید، اما این طور به نظر می رسد که او به یک نفر دیگر علاقه دارد. این مسئله ممکن است باعث احساس عدم امنیت و حسادت شما بشود. خودتان را با فکر کردن به این موضوع دیوانه نکنید. شاید قضیه آن طوری که شما فکر می کنید نباشد. سعی کنید به اصل ماجرا پی ببرید. شاید همزمان به چند جا دعوت شده باشید و مجبور باشید بین گزینه هایی که دارید تنها یکی را انتخاب کنید. همان چیزی را انتخاب کنید که برایتان از همه بهتر است. اگر نتوانسته اید برای آخر هفته به یک نعطیلات یکی دو روزه بروید اصلا ناراحت نباشید، امروز یک گردش خانوادگی و یا همراه با دوستانتان می تواند به اندازه ی یک سفر چند روزه حال و هوایتان را عوض کند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

یک نفر دارد چیزی را از شما مخفی می کند. همه ی ما رازهایی داریم، اما چیزی که این شخص دارد از شما پنهان می کند به شما ارتباط پیدا می کند و این منصفانه نیست. حس ششم شما در مورد این که این شخص کیست خیلی خوب راهنماییتان خواهد کرد. سعی کنید بی آن که کار را به بحث و ناراحتی بکشانید اصل مطلب را بفهمید. امروز افکار و نقشه های دیگران به نظرتان خیلی غیر منطقی و همراه با خوش باوری می رسند و به همین دلیل هم نمی توانید به آنها اعتماد کنید؛ اما اگر با دقت به گفته هایشان گوش فرا دهید می بینید که آنقدر ها هم که شما فکر می کرده اید دور از ذهن نیستند و نبوغ زیادی در آنها نهفته است.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

شرایطی که کنترل آن از دست شما خارج است امروز باعث خواهد شد که نتوانید به برنامه ای که داشته اید برسید و همین مسئله باعث خواهد شد ناراحتی هایی به وجود بیایند. زیاد ذهن خودتان را درگیر این اتفاق ناخوشایند نکنید و سر خودتان را با کارهای دیگری که دارید گرم کنید. امروز تا می توانید از خودتان مراقبت کنید و از یک روز همراه با استراحت و آرامش لذت ببرید. در صورتی که از خانه بیرون بروید ترجیح می دهید به جاهایی بروید که زیاد شما را به داشتن روابط اجتماعی حد مجبور نکنند و به حال خودتان باشید. با این حال شما امروز کارهایی برای انجام دادن دارید که شما را به داشتن ارتباط با دیگران وادار خواهند کرد. شاید حتی درگیر یک بحث نسبتا داغ شوید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

امروز یک نفر که به همدردی شما نیاز دارد به سراغتان خواهد آمد و از شما می خواهد که برای حل مشکلاتش او را یاری کنید. صخبت کردن با او ذهن شما را درگیر برخی مسائل شخصیتان خواهد کرد و در نهایت در کنار کمک کردن به او راه حلی برای مشکل خودتان هم پیدا خواهید کرد. امروز شما اراده ای بسیار محکم و اعتماد به نفسی بالا دارید. الان زمان بسیار خوبی است برای این که نقشه هایی را که برای رسیدن به اهداف بزرگ خود دارید را عملی کنید. احساسات قوی و محکم خود را به نتایجی مثبت و ملموس تبدیل کنید. به جای ویران کردن سعی کنید همه چیز را ساخته و بهتر کنید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

برنامه های مهمی که برای تعطیلات و یا تحصیلات خود داشته اید ممکن است امروز به صورتی کاملا غیر منتظره و به خاطر شرایطی که کنترل آنها کاملا از دست شما خارج است با مشکلاتی مواجه شوند. این موضوع باعث ناراحتی شما شده و اعصابتان را به هم بریزد و وسوسه شوید که ناراحتیتان را سر دیگران خالی کنید. به جای این کار بهتر است به دنبال راهی برای حل مشکلتان باشید. امروز سعی کنید بیشتر قدرت خود را روی خانه و خانواده تان متمرکز کنید. به مشکلات و مسائل خانواده رسیدگی کنید و کارهای خانه و نظافت و تعمیرات را نیز به انجام برسانید. هر چقدر شما بیشتر کار کنید بقیه ی اعضای خانه هم به کمک کردن به شما تشویق شده و همراهیتان خواهند کرد.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

امروز یک تماس تلفنی و یا پیامی که به دستتان می رسد خبرهای ناراحت کننده ای در ارتباط با مسائل مادی برای شما به همراه خواهد داشت. شاید اولین واکنش شما سرزنش کردن خودتان و یا یک نفر دیگر باشد، اما در واقع شرایط خارج از کنترل شما یا هرکس دیگری هستند و هیچکس مقصد نیست، پس حرفی نزنید که بعدا از آن پشیمان شوید. امروز شما بسیار حساس شده اید و با کوچک ترین حرف یا کاری دلخور و ناراحت می شوید، همین موضوع باعث خواهد شد که در رابطه ی عاطفی خود به مشکل بربخورید. شما می خواهید منبع این مشکل را بیابید، بهتر است به جای این که سراغ دیگران بروید در وجود خود به دنبال پاسخی برای آن باشید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

امروز حسادت نسبت به شخصی که دوست دارید به سراغ شما خواهد آمد و نسبت به شخصی که دوست دارید حس بدی خواهید داشت، در مورد این مسئله با طرف مقابلتان صحبت کنید و اجازه ندهید رابطه تان قربانی یک احساس اشتباه بشود. امروز اگر اطرافیانتان کوچک ترین اشاره ای به ضعف هایتان بکنند و یا حتی اگر به جز خوبی چیزی از شما بگویند اعتماد به نفستان به شدت آسیب خواهد دید. واقعیت این است که اطرافیانتان سعی دارند با انتقاداتی سازنده به شما کمک کنند، اما شما فقط بدترین برداشت ممکن را از حرف هایشان می کنید و چیزی جز انرژی منفی از آنها نمی گیرید.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

یک تنش عصبی ممکن است حال شما را بد کرده و سطح انرژیتان را به هم بزند. اما کارهای زیادی دارید که باید انجام دهید و با وجود احساسی که دارید باید خودتان را جمع و جور کنید و سراغ کارهایتان بروید. به نظر می رسد که دیگران امروز هیچ چیزی به جز دردسر برایتان ندارند و کارهایتان را بهم می ریزند. ولی اگر خوب فکر کنید خواهید دید که شاید این شما هستید که دارید خودخواهانه به مسائل نگاه می کنید و فقط اولویت های خودتان را در نظر می گیرید. شما آدمی نیستید که نسبت به دیگران و خواسته هایشان بی تفاوت باشد، پس کمی در نگرش خود تغییر ایجاد کنید و کاری نکنید که دیگران قضاوت اشتباهی در مورد شما بکنند.

فال روزانه ۱۹/ ۰۵/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج