۷۵۶۹۷۴
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

کره شمالی: آمریکا ثبات منطقه را به خطر می‌اندازد

کره شمالی با انتقاد شدید از تلاش آمریکا برای اعمال فشار بر پیونگ یانگ از طریق تحریم ها، این سیاست را موجب تضعیف فرآیند خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره و به خطر افتادن ثبات در منطقه توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه کره شمالی روز پنج شنبه با انتشار بیانیه ای هشدار داد که تلاش واشنگتن برای فشار حداکثری تحریم ها علیه کره شمالی موجب توقف پیشرفت های حاصل شده در خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره خواهد شد.

این بیانیه می افزاید: «هیچ تضمینی وجود ندارد که فضای ثباتی که به سختی در شبه جزیره کره به دست آمده است، ادامه پیدا کند.»

هشدار پیونگ یانگ نسبت به عواقب سیاست های مخرب آمریکا در حالی مطرح می شود که کره شمالی و کره جنوبی در حال آماده سازی مقدمات سومین دیدار میان رهبران خود هستند.

طبق اعلام کره جنوبی، در مذاکرات سطح بالایی که هفته آینده برگزار خواهد شد، مقدمات برگزاری سومین دیدار میان رئیس جمهور این کشور "مون جائه این" و رهبر کره شمالی "کیم جونگ اون" مورد بحث قرار خواهد گرفت.

با اینکه وزیر اتحاد کره جنوبی اطلاعات دقیقی در مورد مکان برگزاری دیدار بعدی سران دو کشور ارائه نکرده است، رئیس جمهور کره جنوبی پیش تر موافقت خود را با دیدار از پیونگ یانگ در پاییز اعلام کرده بود.

۲۲ خرداد امسال، رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دیداری تاریخی در سنگاپور داشتند که به توافقی اولیه میان دو کشور برای خلع سلاح هسته ای شبه جزیره کره انجامید.

ولی تنها چند روز پس از آن، آمریکا اعلام کرد که تحریم‌های کره شمالی تا زمانی که پیونگ یانگ به خلع سلاح کامل هسته‌ای دست یابد، پابرجا خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حرف سرورت امریکا رو نزن

    • بدون نام

      این بچه با دارو دسته اش . کشوری را به فلاکت انداخته اند . ساخت بمب اتمی هیچ مزیتی برای مردم ندارد ولی برای حکومت‌ها مزیت زیاد دارد . میتوانند با خیال راحت به مسند قدرت تکیه بزنند .

    • جواد

      به نظر من اون حق دارد به آمریک اعتماد نکند چون تو مسئله برجام آمریکا به دنیا ثابت کرد بد عهد میباشد و به تعهدات و قراردادهای بین المللی پایبند نیست.

    • بدون نام

      خطر تویی،امریکا اداتو درمیاره:)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج