۷۵۷۰۳۵
۱۸۴ نظر
۵۰۹۰
۱۸۴ نظر
۵۰۹۰
پ

جزئیات تازه از شب خونین ورزشگاه غدیر اهواز

در روز اول از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار به دلیل سنگ پراکنی تماشاگران با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. سکوها در این بازی ملتهب بود و درگیری و پرتاب سنگ بارها دیده شد.

برترین ها: در روز اول از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار به دلیل سنگ پراکنی تماشاگران با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. سکوها در این بازی ملتهب بود و درگیری و پرتاب سنگ بارها دیده شد.

حاشیه های این دیدار تا آنجا پیش رفت که شعار خلیج عربی از سوی برخی هواداران حاضر در ورزشگاه سر داده شد.

برانکو: سنگ نه، صخره پرتاب می‌شد!

در ادامه به مرور حاشیه های دیدار شب گذشته پرسپولیس و استقلال خوزستان می پردازیم:

درگیری ها بین تماشاگران دو تیم از نیمه اول آغاز شد و این مسئله باعث حضور یگان ویژه شد. در این لحظات هواداران استقلال خوزستان صندلی‌ها را می‌شکستند و به سمت یگان ویژه پرتاب می‌کردند.

استوری سیامک نعمتی بازیکن پرسپولیس درباره حواشی بازی

جزئیات تازه از شب خونین ورزشگاه غدیر اهواز

اما حواشی دیدار تیم‌هاش استقلال خوزستان و پرسپولیس تمامی نداشت و درگیری‌های بین هواداران دو تیم که از قبل از بازی آغاز شده بود در پایان بازی هم ادامه پیدا کرد.

ماموران نیروی انتظامی در پایان بازی تلاش زیادی کردند تا هواداران دو تیم را از ورزشگاه دور کنند اما با این حال درگیری‌های زیادی اتفاق افتاد و سنگ‌های زیادی هم پرتاب شد.

یزدی: هواداران سنگ تمام گذاشتند

شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس پس از اتمام دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان با عصبانیت به سمت رختکن رفت و در بین راه با لگد به شدت به سطل زباله راهروی ورزشگاه کوبید. پس از این اتفاق خلیل‌زاده به زمین خورد و سپس راهی رختکن سرخ‌پوشان شد.

خبرنگاران زیادی در پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس به میکسدزون رفتند تا گفت‌وگو‌یی با بازیکنان دو تیم داشته باشند اما اتوبوس‌ حامل تیم پرسپولیس 40 بعد از بازی از در پشتی ورزشگاه غدیر این محل را ترک کرد تا خبرنگاران نتوانند با اعضای این تیم گفت‌‌وگویی داشته باشند. این اقدام پرسپولیسی‌ها با دلخوری اصحاب رسانه همراه شد.

عصبانیت پرسپولیسی‌ها از لیدر دردسرساز

بازیکنان پرسپولیس بعد از اتمام دیدار مقابل استقلال خوزستان ناراحتی خود را از عملکرد لیدرباشگاه (یزدی) به گوش مسئولان رساندند. آنها با اشاره به اتفاقاتی که در ابتدای فصل گذشته نیز روی سکوها و شکاف بین هواداران در خصوص ماجرای تشویق بین مهدی طارمی و گادوین منشا شده بود، حضور این افراد را دردسر برای تیم خواندند.

در ادامه برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی تیمش برابر استقلال خوزستان با انتقاد از حاشیه های این دیدار اظهار کرد: شرایط برای این بازی عادی نبود. ما نیمه اول را بدون دفاع راست بازی کردیم و نیمه دوم هم عملا بدون دفاع چپ بودیم. ۱۰ بار بازی به خاطر نه فقط سنگ بلکه پرتاب صخره متوقف شد. در نهایت هم آقای داور بعد از این همه توقف فقط چهار دقیقه وقت اضافه گرفت.

حسینی: منتظر تصمیم کمیته انضباطی می‌مانیم

داریوش یزدی، سرمربی استقلال خوزستان هم در اظهاراتی تامل برانگیز پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: خوشحالم با این جوانان کار می‌کنم. به بازیکنانم و همینطور هوادارانی که امروز سنگ تمام گذاشتن تبریک می‌گویم. آنها با نظم خاصی به ورزشگاه آمدند و در جریان بازی تاثیر داشتند و به ما کمک کردند.

او در ادامه درباره حواشی بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان گفت: به نظرم من راجب مسائل فنی صحبت کنم بهتر است. ضمن اینکه هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند استقلال را دوست دارند.

جزئیات تازه از شب خونین ورزشگاه غدیر اهواز

کاپیتان تیم پرسپولیس در اولین واکنش رسمی خود با حاشیه های این دیدار گفت: همه دیدند که ما در چه شرایطی مقابل حریف بازی کردیم، به ما فقط فحاشی شد و مورد هدف برای پرتاب سنگ قرار گرفتیم. من دیگر کوتاه نمی‌آیم و از حق تیم دفاع می‌کنم.

منتظر هستم ببینم کمیته انضباطی در این شرایط چه تصمیمی می‌گیرد. به ما ۹۰ دقیقه توهین شده و باید این مسئله پیگیری شود. قرار نیست که هرکسی خواست فحاشی کند و هیچ اتفاقی هم نیفتد، من این حرف‌ها را می‌زنم و پای آن هم هستم.

سید جلال در پایان گفت: به پرسپولیسی‌ها توهین شده و منتظر کمیته انضباطی هستیم تا ببینیم چه تصمیمی در این‌باره می‌گیرد.

توییت ماهینی علیه مدیر کانون هواداران پرسپولیس

پس از سید جلال، حسین ماهینی هم به میدان آمد و در گفتگو با »ورزش سه» به شدت به لیدر این باشگاه حمله کرد.وی اظهار کرد: ایشان بار اولش نیست که باعث این چنددستگی و اقدام علیه تیم می شود. او بارها برعلیه پرسپولیس اقداماتی انجام داده بود و ما سکوت کرده بودیم و منتظر بودیم تا باشگاه تصمیم گیری کند اما این بار باشگاه باید پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشد.

فارس هم به نقل از شجاع خلیل‌زاده نوشت: ۹۰ دقیقه به ما فحاشی کردند و به سمت ما سنگ پرتاب شد. ما زیر باران سنگ فوتبال بازی کردیم و در این شرایط اصلاً نمی‌شد فوتبال بازی کرد. از مقابل صورت من فقط ۱۰ سنگ به اندازه آجر رد شد که اگر یک سنگ به من می‌خورد معلوم نبود زنده بمانم. مسئولان چرا در این شرایط فوتبال برگزار کردند؟

مدافع تیم پرسپولیس افزود: اگر یک سنگ در این شرایط به یک بازیکن برخورد می‌کرد و اتفاقی برایش رخ می‌داد چه کسی جوابگو بود؟ امروز امکان مُردن بازیکنان در زمین وجود داشت و باید بازی را لغو می‌کردند یا اینکه نهایتاً بازی بدون تماشاگر انجام می‌شد چرا که از قبل از بازی تا دقیقه آخر فحاشی ناموسی به ما انجام شد.

حسین ماهینی به اظهارنظر در این رابطه اکتفا نکرد و با انتشار توییتی مدیر کانون هواداران باشگاه را مقصر از دست رفتن دو امتیاز و درگیری‌های اهواز دانست.

جزئیات تازه از شب خونین ورزشگاه غدیر اهواز

امروز هم رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به حواشی این دیدار از تشکیل پرونده ویژه با قید زمانی درباره دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد: به طور حتم پرونده ویژه ای با قید زمان درباره دیدار استقلال خوزستان و پرسپولیس در کمیته انضباطی تشکیل خواهد شد.

انتشار گزارش های اولیه مربوط به این بازی از طریق رسانه ها،روایت مقدماتی نسبت به مشکلات به وجود آمده را بیان می کند و بی شک،پرونده مربوط به این بازی در اسرع وقت و با بررسی و تحلیل کلیه جزییات در کمیته انضباطی رسیدگی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mamal.taji

      چرا به پرونده لنگ وفولاد رسیدگی نمیکنن.تف به ذات کثیفتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برگرد غار کیسه کش

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        سلام سردار آقا.اگر حافظ ات خوب یاری کند نتیجه آن بازی ۷ است که شماها آن را از یاد برده اید .۷بر ۳ به نفع باشگاه استقلال تهران .

      • بدون نام

        کیسه کثیف لطفا خفه , تماشاگران استقلال خوزستان اغفال یک سری هواداران کیسه شدند که از تهران رفته بودند , الان هم اینجا نظراتتون همین رو نشون میده

      • بدون نام

        تاج روخیلی وقته موش خورده کیسه کش درضمن استقلال خوزستان هواداراش کجابوداوناهوادارای استقلال تهران بودن که 3 فصله مقابل پرسپولیس باتیم مافیاییشون استقلال احساس حقارت میکنن وزیرهم که کمرهمت بسته داره واسشون بازیکن چندمیلیاردی میگیره این فصل هم که میخوان استقلال روقهرمان کنن پس چراتوخوزستان بازدن نقاب خودشونوهوادارتیم خوزستان میدونن متاسفانه هرجافسادوتوهین دوپینگ تبانی ومافیاهست اسم استقلال میدرخشه

      • بدون نام

        پرونده چی کشک چی کیسه زیرخواب معلومه از کجا میسوزی ...آبو بریز اونجا که میسوزه.

      • بدون نام

        یه صدایی از ته جدول می اید بچه ها، گمونم عددی کیسه کش است

      • بدون نام

        آمریکا با پولهای سعودی قصد به آشوب کشیدن ایران رو داره و از هر طریقی هم وارد میشن

      • بدون نام

        دارن بین مردم تفرقه و نفرت ایجاد می‌کنند
        حالا به بهانه فوتبال یا هرچی که بشه .
        مردم گول نخورید ما همه توی یه کشتی هستیم .

      • بدون نام

        چرا به جفتک وریا که فک طرف و اورد پایین کسی رسیدگی نمیکنه

      • بدون نام

        چقدر احمقن کسایی تو این شرایط قرمز و آبی میکنن شعار خلیج عربی دیگه همه چی رو نشون میده انقد بچه سالید که نمیفهمید!

    • بدون نام

      دربازی فولاد خوزستان لنگ کجا بودی الان پیدات شد لنگیا نود دقیقه فحاشی می کردن

      پاسخ ها

      • مهدی ساکن شهر اسلام آباد غرب واقع در استان کرمانشاه هستم ۰دارای دانشمند رشته برق شاخه قدرت و دانشمند رشته برق شاخه الکترونیک هستم .

        سلام سردار آقا .نتیجه آن بازی ۷بر ۳ است به نفع باشگاه استقلال تهران است .

      • بدون نام

        شعورت بیش از این نیست .سرپرست فولاد بعد از بازی مصاحبه کرد وگفت اتفاقی نیفتاد واینجور علنی فحاشی شد و سنگ پرانی؟واقعا شعور فوتبالی و اخلاقی نداری

      • بدون نام

        به توهیچ ربطی نداره کیسه

      • بدون نام

        خیلی ببخشید من طرفدار تیم خاصی نیستم . ولی تیم قرمز شروع کننده است از تو آزادی برابر فولاد
        از قدیم گفتند با هر دستی دادی . با همان دست میگیری . چرا عاقل کند کاری . که باز آید پشیمانی

    • بدون نام

      پیگیر بازی فولاد پرسپولیسم بشه

    • بدون نام

      تهش میشه دو جلسه محرومیت واسه هوادارها به چه درد ما میخوره بازی که باید میبردیم بخاطر رفتارهای بعضی از هوادارها مساوی شد کی میاد جواب مارو بده ؟

    • مهدی

      بی زحمت اتفاقات بازی پرسپولیس با فولاد رو هم بررسی کنیین

    • ناصر

      فقط لازمه فیلم بازیو نگاه کنه همه چی مشخصه!!!!!!!

    • مهرداد س

      سالم ماندن شما پرسپولیسیها را در جنگ تحمیلی اهواز تهران تبریک میگوییم
      گفته میشود نام عملیات غدیر در خون بوده است
      جنگ هرساله

    • بدون نام

      وقتی نیروی انتظامی نمیتونه جلوی چندتا تماشاگر نما رو بگیره و نذاره، سنگ و اشیا دیگر رو به ورزشگاه بیارن و نظم رو رعایت کنن، مایه تاسفه. البته بی فرهنگی چندتا تماشاگر نما خدشه ای به فرهنگ غنی کل تماشاگران ایرانی وارد نمیکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک کنم از چن تا خیلی بیشتر بودنا

    • مسعود

      هر چی باشه در نهایت منجر ب سنگین شدن صندوق کمیته انضباطی تون میشه
      وگرنه تنبیهات شما تا الان هیچکدوم بازدارنده نبوده

    • مشتری

      افتضاح بود. به جز سنگ پرانی و ناتوانی مامورای انتظامی در کنترل 10. 15 هزار نفر. گزارشگر از تماشاچی ها بدتر بود. تعویض سوم پرسپولیس رو که نگفت هیچ. از اس. خوزستان هم تمام قد دفاع میکرد هیچ. سنگپرانی ها رو هم توجیه میکرد. هر وقت هم بازی شکل میگرفت و پرسپولیس میخواست حمله کنه تماشاچی ها بازی رو قطع میکردند. مربی حریف هم آخر بازی ازشون تشکر کرد. حق داشت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گزارشگر کاملا به حق گفت

      • حمید

        نمی دونم چرا طرفدارای آبی طرف تماشاچیان اهوازی و می گیرن
        فردا سوراخ ها (استقلال) هم باید تو این زمین بازی کنن پس باید بازی تو زمین بی طرف تکرار بشه مگر نه محروم کردن استقلال اهواز فایده ای برای پرسپولیس ندارد و به نفع تیم های دبگه است

      • ممم

        ببندید این سایت مسخره را هر نظری ک به منفت پرسپولیس هست منتشر میشه بقیه نه

      • بدون نام

        فقط نظرهای لنگی هارو بزار خبرنگار.شماها مخبر هستین و لنگی و عقده ای

      • بدون نام

        این جریان کاملا از پیش طراحی شده بود برخی از لیدرها که به یه جاهای وصل هستن دارن سناریو این اشوبها رو بخوبی اراعه میکنن هواداران پرسپولیس کاملا هوشیار باشید خواهشا به حرفهای کاپیتان ماهینی توجه کنید همه چیز دست خود هواداران است اقایونی هم که تو اهواز این بی فرهنگی وبی ادبی رو انجام دادن متاسفانه قشنگ گول حرف عده ای خوردن وبه فحاشی وصخره پراکنی ودرگیری پرداختند چرا وبه چه علت اینقدر ساده گول عده ای بیشرف رو میخورید فوتبال ورزش زیبایست که متاسفانه وبدبختانه تو ایران این ورزش داره کاملا سیاسی میشه باتوهین به زبان وقومیتها ومردم ساده براحتی سوار موجی که اونا میخوان میشن وهمون برنامه رو پیاده میکنن لعنت خدا برکسانی که اینقدر منفورند

    • مجید

      والله واقعا جالبه نمیدونم چرا تو هر شهری درگیری هست یه طرفش این پرسپولیس هست جالبه همه هم مقصر میشن جز اینا...

      پاسخ ها

      • Araz

        دقیقا همینطوره تازه از زمین و زمان هم طلبکارن

    • عرب مرد

      چراتوتهرون به ناموس خوزستانیافحاشی شدمردنبودی بیای حرف بزنی از زن کمتر

      پاسخ ها

      • علیرضا

        خاک بر سرت که این وسط اسم زن رو اوردی
        حداقل به ناموس خودت احترام بزار
        مقام زن خیلی بالاست
        و تو سانسور چی فقط سیاسی ها رو سانسور کن
        خب ؟

    • اسدی

      چرا اینو نمیگن که هفته ی قبل تماشاگرای پرسپولیس چه فحشهایی به مردم خوزستان میدادن...چیزی که عوض داره گله نداره

    • بدون نام

      تماشاگری که سنگ پرتاب میکنه، باید شناسایی کرد و همین بلا رو سر خودش آورد تا دیگه از وقوع این حوادث جلوگیری بشه...
      حق یک تماشاگر فقط تماشای بازی و تشویق تیم مورد علاقه ش هست نه فحاشی و پرتاب سنگ...

    • لنگی باغیرت.!

      آقای بیشرف چراتوتهرون نگفتی هوادارفحش ناموس نردم ندین هفتهه دیگه تلافی میکنند

    • بدون نام

      قانونی باید بگذارند که یک امتیاز از میزبان کم و به میهمان اضافه شود..!
      راهش همینه..محرومیت به چ درد زیان دیده میخوره؟

    • ممم

      حقشون هست پرسپولیسی ها ک بهشون توهین بشه اینا هستن ک شعار قومیتی تو ورزشگاهها میدن سال قبل به ترکها غیرتمند توهین کردن فدراسیون کثیف جواب نداد هفته گذشته هم به عربهای غیور سرزمینم ایران توهین کردن بازم فدراسیون عکس‌العمل نشون نداد.خوزستانی ها مجبور شدند خودشون جواب عمل زشت پرسپولیسیها را بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا بیخیال

      • amir

        چرا داری حرف مفت میزنی؟؟ خود تراکتوری ها با پرچم ترکیه میان تو ورزشگاه و عرب ها هم تو ورزشگاه شعار خلیج عربی میدن

      • بدون نام

        زر مفت می زنی

      • بدون نام

        لایک دمت گرم حرف حساب جواب نداره

      • بدون نام

        احسنت،حرف حق زدی

    • بدون نام

      چ مربی دااااارن..
      چ حمایتی از هتاکین کرررررد!!!؟
      تو عمر چندانی نخاهی داشت

    • بدون نام

      ببینید اگه پسر وزیر صلاح میدونه همون ۳ صفر بزنین

    • ستار

      انقد ساده نباشین، تابلو هستش یه عده با این حرفها و صحبتها میخوان تفرقه بندازن
      کی ما ملت سر عقل میائیم خدا میدونه

    • میثم

      خجالت بکشید اون عکس پسری که سرش شکسته مال چند سال پیش هست مقصر اصلی خود پرسپولیس هست بازی با فولاد
      همه هم میدونن ولی لال شدن

    • بدون نام

      هواداری استقلال تهران بودن اونایی که 3 فصله ازپایین به صدرنگاه میکنن احساس حقارت میکنن

    • بدون نام

      کیسه کشادیشب ازغار زده بودن بیرون

    • بدون نام

      کاره خوبی کردن دیگه می فهمن نباید هزار نفر بریزن سره بیس نفر

    • reza

      باید برن فلافل بزنن،،،چکارشون به فوتبال،،،فرهنگشون مثل آدمای نخستین

    • بدون نام

      عباس اسمائیل بیگی سر لیدرکثیف تیم اگه توبازی بافولادهوادارهاروتحریک نمیکردکه برضدفولادشعاربدن این فاجعه تواهوازواسه جبران توهین رخ نمیداد
      این که اسم لیدرو داره بایدازپرسپولیس اخراج بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا تو چی حالیت میشه از فوتبال چرا الکی به بیگناه تهمت میزنی.متاسفم

    • حامد

      گوه خورد هرکی شعار خلیج عربی داده کل کشورهای عربی عددی نیستن چه برسه به ای جمعیت قلیل و بی عرضه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر تو حامد

      • بدون نام

        شعر نگو

    • رضا

      یکی باید معنی سنگ تمام گذاشتن را برای اهوازیها توضیح بده، مثل اینکه اشتباه متوجه شدن!!!

    • hamed

      هرجا اسم نجس و متعفن استقلال هست اونجا وجشی گری و خونریزی و هوچی گری خم هست.کیسه نجس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حقیقت

      • مهدى سرخ

        احسنت
        اصن استقلال از ترامپ هم كثيفتره

      • بدون نام

        خفه شو کثافت لجن نژاد پرست

    • حامد

      تهران روفراموش کردید

    • کیات

      خوبه ک پیگیر همه مسائل هستید .چرا ننوشتید همه این مسائل از هفته پیش و بازی با فولاد,کلید خورد .جایی ک تماشاگران پرسپولیس یکصدا ناموس واسه هموطنان عرب زبان نداشتن.هفته پیش چرا اینجور از عرب زبانان دفاع نکردید .الان واسه تیم پرسپولیس دارید حنجره تون رو پاره میکنید .متاسفم براتون شما چجور این نون هارو میخورید .من با رفتار تماشاگران اهوازی مخالفم ولی چرا دنبال سرمنشا این مسئله نیستید . کمیته انضباطی هم ک الان سید,مهدی رحمتی رو سه جلسه و استقلال تهرانم دوجلسه به بازی بدون تماشاگر محروم میکنه

    • mdc

      سلام شما ک انقدر پیگیر این مسئله هستین چرا هفته ی پیش سرپوش گذاشتین چرا هواداران پرسپولیس محروم نشدند
      #فدراسیون_فاسد
      #کیمیته_انضباطی_فاسد

    • بدون نام

      جواب های ...هوی دیگه

    • بهزاد

      واقعا واسه این فرهنگ متاسفم....فقط ادعا میکنیم که تمدن ۲۵۰۰ ساله داریم...بی تمدن ترین آدمها

      پاسخ ها

      • بينام

        اشتباه نكنيد ما دو هزار و پانصد سال پيش تمدن داشتيم نه اينكه تمدن ٢٥٠٠ساله داريم

    • حسین

      واقعا جای تاسف داره برای این مردم،بعد میگن چرا اهواز پیشرفت نمیکنه !!!!

    • پرسپولیس

      اینهاهمه که بانی این حرکت زشت بودند کیسه کشابودنداگه تیم کیسه کشابود بازی رادوباره فدراسیون براشون برگزارمی کرد

    • بدون نام

      وقتی یه مشت احمق توفدراسیون وچند جسداعضای کمیته انظباطی باشن وبافحاشی برخوردنکنن این میشه نتیجه

    • طاهر

      لیدرها تو تیم استقلال و پرسپولیس همه کاره تیمن.حتی مدیرعاملها هم از لیدرها خط میگیرن.
      چون ازشون میترسن.
      با این اوضاع نبودن لیدر بهتر از بودنشه چون شرشون بیشتر از خیرشونه.باشگاه باید یه بار برای همیسه یه فکری واسه لیدرهای تیم بکنه.

    • بدون نام

      آنهایی که گفتند خلیج عربی غلط کردند اینجا همیشه خلیج فارس است وخواهد بود حاضریم برای اثبات جان هم بدهیم درود بر خلیج همیشه فارس ایران عزیز

    • بدون نام

      که چی واقعا؟!

    • .....

      چقدر باعث تأسفه ..اونایی که معترض به حضور نداشتن خانمها در استادیوم هستن جواب بدن....تو کشوری با فرهنگ غنی این برخوردها واقعا زشته

    • سن سبرو

      کسانیکه خلیج همیشه فارس را خلیج عربی صدا میکنند وطن فروش هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اينا يه مشت وطن فروشن كه ...

    • نیسی

      چرا نامردی بازی در میارید؟
      چرا فقط به یک طرف قضیه نگاهدمیکنید ؟
      عدالت اجتماعی تون همینه؟
      مگر بازی فولاد و پرسپولیس کم حاشیه داشت ؟
      مگر تماشاگران غیور اهوازی از ورزشگاه آزادی سالم بیرون رفتن ؟
      پس چرا کمیته منفور انظباطی تصمیمی نگرفت ؟که الان شما آستین بالا زدید و با انتشار این این نگارش متن خواستار ریمه استقلالی‌ها شدید.
      چرا هر چه بلا هست سر ما اهوازی ها میاد ؟
      واقعا خوب کاری کردن استقالالی ها ،دمشون گرم

      پاسخ ها

      • Masoud

        یک نگاهی به بازی فصل قبل این دو تیم در اهواز و فصل قبلترش بندازید می‌فهمید

    • بدون نام

      چرا پرسپولیسیها در مورد دیدار هفته گذشته با فولاد که طرفدارانش جنجالها درست کردند حرفی نمیزنند.چرا کمیته انضباطی در مورد آنها سریع تشکیل جلسه نداد.وصدتا از این موارد برای دو تیم پرطرفدار پایتخت روی داده ولی...

    • احمد مقدم

      با عرض سلام، خواهش میکنم یک طرفه به قاضی نروید، باعث همه این درگیری های بازی استقلال و پرسپولیس در اهواز خود هواداران پرسپولیس بودن چرا که هفته قبل در مقابل فولاد خوزستان این هواداران پرسپولیس بودن که شروع به شعارهای نژاد پرستی و فحاشی کردن.

    • لنگی

      به اسفل سافلین که به شما لنگی ها توهین شد . اصلا توهین به شما بالاترین عبادت نزد خداوند هستش ، دوزاری های مکار کثیف ، تمام بباند بازی هاتون و کثافت کاریهاتون مردم میبینن ، اهواز باید محل کشتار شما لنگی های بی اصل و نصب انتخاب بشه

      پاسخ ها

      • M. f

        بی شخصیت و بی اصل و نصب تویی که تربیت ندادن بهت هرچی لایق خودته به هوادارای تیم دیگه نگو

      • بدون نام

        ... .نادان که فرهنگت بیش از این نیست معلومه طرفدار چه تیمی هستی دیگه

      • كيسه اى

        من موندم به كيسه تنان چه ربطى داره خودشونو كردن نخود آش ، عزيزم برو تو غارت تا نگفتم ايمون زايد بياد

      • بدون نام

        دمت گرم داداش دستت درد نکنه

      • بدون نام

        زر نزن کثیف خودتی

      • خوزستانی

        خیلی خیلی دمت گرم داش شیرمادرت حلالت دس خوش دس مریزاد .. کوبنده و دشمن شکن .. اعلام جنگ

    • محمد اس اس

      بدرک که توهین کردن وقتی فولاد در تهران بازی کرد و هوادارا توهین میکردن نمیگن کمیته انظباطی هر کار کردن حقشونه جواب توهین به عربا بدتر از این بود

    • بدون نام

      اخه ته فوتبال چیه که انقدر واسش سرو گردن میشکونید متاسفم

    • ارتش سرخ آسیا

      خب چی میشه گفت هرچی باشه از خانواده کیسه کشا هستن دیگه

    • حسین

      خوبه که بازیکنان لنگی خودشون اعتراف کردن که تقصیر عباس گدااست که هفته گذشته آن حواشی راتوآزادی درست کردند، چرا کمیته انضباطی به آن بازی رسیدگی نکرد، چرا برنامه نود هیچ تصویری از آن حواشی نشان نداد، خوب خوزستانیها هم مجبور شدن خودشون دست به کار بشن.

    • امیر

      میدونن نمیتونن جلوی پرسپولیس بگیرن فقط با سنک و صخره میتونن ,به نظر من باید سرمربی استقلال خوزستان خجالت بکشه از این حرفاش با اون گزارشگرش

    • محمد رضا افشار

      هر آشغالی به پرسپولیس توهین میکنه صد برابر به خانوادش باشه هر کی چشم دیدن پرسپولیس کبیر رو نداره چشمش کور بشه

    • عیسی حیدری

      چرا کمیته بظاهر انضباطی حالا یادش اومده بیانیه صادر کند ؟ زمانیکه هوادارا تیم حکومتی هزاران فحش ناموسی و الفاظ رکیک به خوزستانیا میگفتن خبری از آقایون نبود و این پیرمرد دوپینگی چرا بعداز بازی با فولاد صداش در نمیومد ؟ حالا هم مفت از خوزستان فرار کردین جواب توهین سلام و صلوات نیست آقایون پایتخت نشین ، اگه هوادارا لنگ دوباره هم ادامه بدن کل ورزشگاه های ایران همین حالت رو براشون پیدا میکنه

    • علی محمدی

      وقتی یه تیم بیخود وطرفدارای وحشی تو استادیوم آزادی به هرتیم و قومیتی توهین میکنن فدراسیون انگل ندید میگیره نتیج اش این میشه . به امید روزی که این دو تا تیم نتونن از همون اسنادیوم خارج شن

    • Mahdieh

      واقعامتاسفم واسه هوادارای کم ظریفت استقلال خوزستان

    • mmm

      مرگ بر لنگ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدارو شکر پرسپولیس نبرد وگرنه تمام کیسه کشا سکته میکردن

    • علی

      100 درصد مدیر کانون هواداران از وزیر ورزش دستور گرفته که علیه پرسپولیس اقدام کنند
      چون وزیر ورزش از فامیل های ماست و این اقا از بچه گی طرفدار کیسه بوده
      وزیر کیسه نمیخوایم

    • بدون نام

      کجامون از ایرانی بودن مونده؟

    • بدون نام

      واقعا عجیبه شعار های نژاد پرستانه لنگی ها تو بازی با فولاد رو نادیده میگرن....خبر گزاری ها فقط طرف لنگ رو میگیرن یک نفر در مورد اتفاق هفته پیش صحبت نکرد....فقط تیتر خبر گزاریا شده ...سنگ پرانی هواداران استقلال خوزستان....فوتبال کثیف در خوزستان...ووریا باید محروم شود...ووریا معذرت خواهی نکرد...برید بمیرید....

    • امیر

      نفرین بر استقلال کیسه کش ,خوشحال باشید ما مساوی کردیم توی عملیات غدیر ولی بدونید استقلال هیچ غلطی نمیکنه

    • امیر

      نفرین بر استقلال کیسه کش ,خوشحال باشید ما مساوی کردیم توی عملیات غدیر ولی بدونید استقلال هیچ غلطی نمیکنه

    • مهدی رحیمی

      باید کمیته انظباتی فوتبال تبیه سختی رابرعلیه تیم استقلال
      اهواز و هواداران بی فرهنگ این تیم اتخاض فرمایند.
      آنها ترس ازهتریک قهرمانی پرسپولیس دارند؟!..

    • بدون نام

      اقای یزدی اخه توروچه به فوتبال

    • M. f

      مربی ا اهواز خوب گفت هوادار سنگ تمام گذاشت منظورش همون سنگهایی بود که پرت کردن وسط بازی درضمن کیسه کشای بی منطق شماها که حرف حساب حالیتون نیست اصلا گیریم هوادارای پوسپولیس به عربها توهین کردن خب اونا هم عوضش این کارو میکردن چرا با سنگ بازیکنارو میزدن اینا از ترس.... بود میخواستن یه امتیاز از طوفان سرخ بگیرن مثل مرد که نمیتونن جلو ما بازی کنن مثل نامرد از بالا سنگ میزدن مربی حریف بخاطر مساوی داشت بال درمی‌آورد این ابهت پرسپولیس نشون میده. لطفا چاپ کنین

    • بدون نام

      بازیکنای لنگ چرا از طرفدارهای خودتون تو بازی فولاد نمیگین، نود دقیقه به خوزستانی های باغیرت این مملکت که لیاقت خودشون و خانواده شون بود رکیک ترین الفاظ رو گفتن، چرا یه نفر از شما نرفتین سمت تماشاگران الدنگ خودتون و ازشون بخواین خفه بشن و بفهمن همه ما ایرانی هستیم

    • داود

      در درگیریهای فوتبالی ما همیشه پای یک پرسپولیسی یا پرسپولیس در میان است
      با فولاد
      با تراکتور
      با سپاهان
      با ملوان
      با استقلال
      با استقلال خوزستان
      با فجر
      با.......
      ولی هیچ وقت برخوردی نشده

    • بدون نام

      چرا وقتی لنگیا تو تهران به هموطنان عرب توهین کردند هیچ الاغی از بازیکنان نبود که اعتراض کنه؟ مگه خون اینا رنگین تره؟ چرا وقتی تیم های دیگه میرن اهواز این اتفاقات نمیفته؟ این از بی عرضگی مسئولین فوتبال این کشوره، اگر در بازی با فولاد باشگاه چرتپولیس رو محروم میکردند مردم شریف خوزستان به این صورت عصبانی نمیشدند، فدراسیون باید این مسئله توهین تماشاگران چرتپولیس رو به اقوام ایرانی رو جدی بگیره وگرنه اتفاقات ناگوارتری شاید در شهرهای دیگه از جمله تبریز براشون پیش بیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ توهین نکردند کیسه کش

    • بدون نام

      من استقلالی هستم...ولی این رفتار بسیار زشت بود....

    • omid ghadri

      اقای مدافع برو تصاویر تماشگران نوجوان رو ببین که سروکلشون با توحش طرفدارای شما شکسته جواب اونها و خونواده های اونهارو کی میخواد بده.تو چند صد میلیون پول میگیری حالا این وسط سنگ هم بخوری بمیری پولشو گرفتی اون پسر بچه ده دوازده ساله چه گناهی کرده که اومده تماشای بازی تیمی که جز ادعا و حق دیگر تیمهای لیگو خوردن نه چیزی داره برای گفتن نه میتونه بشینه صدر جدول.

    • بدون نام

      وقتی مسئولان کشوری از وزیر،کبیرگرفته تا فدراسیون بعلت در امدزائی بالای تیم های تهرانی خصوصا پرسپولیس وباتوجه به بودجه های دولتی که به این دو تیم دولتی پایتخت برای خرید بازیکن ومربی ودیگر امکانات در نظر می گیرندو حمایتی های دیگر از جمله داوری، شما تیم های شهرستانی با سنگ هم نمی توانید حق خودتان را بگیرید منتظر محرومیت وتحریمهای سنگین باشید تا دیگه خودتان را با این دو تیم پایتخت درگیر نکنیدو بایستی سه امتیاز بازی را دو دستی تقدیم میکردیدحال که امتیاز ندادید تاوان سنگینی را باید بدهیدبذار اقای حسن زاده پرسپولیسی زاده اصل گیلانی از سفر شمال برگردد می دونه چکارتان بکنه.

    • بدون نام

      هر سال همینه
      هیچکس پیگیری هم نمیکنه
      از نظر فنی نمیتونن جلو پرسپولیسو بگیرن اینطوری جلوشو میگیرن
      واقعا خوشم میاد از قدرت پرسپولیس خبر دارین

    • هیس

      چرا یه کلام از شعارهای نژدا پرستانه بازی فولاد و لنگ حرف نزدین؟

    • بهداد

      مزخرف میگن این لنگیا.ا ن اتفاق دو دقیقه بودبه اون خاطرنبردین!!!!!!باید میباختین.تو همه بازیا که سروش رفیعی نیست که ببرینیه موقعیت نداشتن

    • بدون نام

      وقتی به خاطر یک مساله کوچک،هویت ایرانی و شاید مسلمانی خودمان را به زیر سوال ببریم دیگر از دشمن چه انتظاری می توان داشت.
      این مساله همان نگاه جهان سومی ما است.اگر در جام جهانی اول شویم،اگر موشک به مریخ بفرستیم،اگر تمامی هسته های عالم را بشکافیم،اگر بهترین تکنولوژی خودرو را داشته باشیم،اگر ار تظر مادی همه چیز گل و بلبل باشد اما این طرز فکر ،نگاه، رفتارمان باشد بدانیم همیشه در معرض تهدید و اهانت دشمن خواهیم بود.
      لطفا بابت فکر و نگاهمان را نگران باشیم وگرنه دلار؛ماشین،خونه ، دکتری؛ ....یک عده دارند ولی چه داریم فسااد،اختلاس،خیانت،فحشا،دروغ،.......

    • مهدیمهدی

      واقعا متاسفم مگه میشه فوش لنگی ها هیچی نباشع توهینشون هیچی نباشه ولی سنگ مردم اهواز بی حرمتی مقصر خود لنگی ها هستن ک متاسفانه تیم حکومتی هست و ازاد....

    • بدون نام

      هفته پیش لنگیا شعار نژادی وفحاشی به مردم شریف عرب زبان ایران میدادن کمیته انضباطی کجابود فوتبال ناپاک لجن هر قسم شده باید امسال لنگ قهرمان جعلی بشه

    • بدون نام

      چیز ی که عوض داره گله ندارد شما تو ی تهران همین
      کارها با طرفدار ان دیگر تیم های میکنید

    • اهواز

      واقعا اهوازی ها وحشی بازی دراوردن ومی یارن اکثرا هم بچه عربن بی تربیتن همیشه همینطور بوده وهست خواه ببرن خواه ببازن این فرهنگشونه اهواز ورزشگاه نگو بگو میدان جنگ فسطین اسرائیل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفاخفه شو

      • اهوازی

        زر مفت نزن فرهنگ رو اره باید از شمایاد بگیریم که نمیدونی فرهنگ چیه که شعار نژاد پرستانه میدید ببین لنگی هر وقت بیاد خوزستان همینه

    • بینام

      چرا بعضی ها به این فکر نمیکنن که الان تو این شرایط حساس بعضی ها میخوان بین قومیت های مختلف تفرقه بندازن که راحتتر مملکتو چپاول کنن این همون سیاست انگلیسیه که دولت در پیش گرفته

      پاسخ ها

      • امیرعلی

        ببند بابا هر چی میشه میندازین گردن آمریکا و انگلیس .چرا قبول ندارین خودمون بی فرهنگیم

    • فضل الله جعفری

      تو چیکاره این کشوری خیلی خودتو مهم حساب کردی ....چرا هفته گذشته لال بودی

    • بدون نام

      این مردم از بس که بخاطر فشار های اقتصادی به جان آمده اند عقده ای شده و ناچارند به این شیوه خود را تخلیه نمایند . مسئله این تیم و ان تیم ورزشی نیست بلکه فساد و بی بند و باری ها و مشکلات عدیده اقتصادی است که دولتمردان رو دوش مردم گذاشته اند و مردم نیز می خواهند در همچون مواقعی در مقابل این همه ظلم و فساد عکس المعل نشان داده و اینچنین اعتراض نمایند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا،این همه خشونت طبیعی نیست.

    • بدون نام

      چرا بازی هفته قبلو همه رسانه های لنگی و کمیته انظباطی لال شدن؟؟؟؟!!!!!!!!!هااا

    • بدون نام

      اصلا ورزشگاه های خوزستان همیشه نا امن است و شرایط برگزاری مسابقه فوتبال را ندارد بی ادبی و توهین جز ء لا ینفک ورزشگاهها ی خوزستان است

    • amir

      اخه بازی پرسپولیس فولاد چه اتفاقی افتاده بود که کیسه کشا میگن به پرونده این بازی هم رسیدگی شه؟؟؟؟

    • رضا

      این خشم نهفته مردم است که اینطوری خودش رانشان میده .فشاراقتصادی مردم ونابرابریها مردم راکلافه کرده...

    • امیر

      ...استقلالی که همه ورزشگلا های ایران فحش میدند اونا هم فحش میدادند نفرین بر همه استقلالی ها والا میکن لیدرهای استقلال تهران اهواز خط دادند باید از پرسپولیس بترسن واقعا ترس داره وزیر هم که بهتون ۱۵میلیارد پول داد توف به شرف استقلالی ها

    • بدون نام

      همه چیز از بازی هفته پیش شروع شد که به عربها بی احترامی شد اگر آن موقع مسولین مربوطه به موقع وارد عمل میشدن و پرسپولیس و طرفدارشو نقره داغ میکردن الان این وضعیت پیش نمی آمد بنظر میاد در فدراسیون اراده ای که با طرفداران خاطی پرسپولیس برخورد کند وجود ندارد اگر همچین اتفاقاطی توی فوتبال اروپا بوجود بیاد چه جریمه هایی که نمیکنن تا دیگه تکرار نشه.....

    • شفق

      الان دیگه فهمیدیم برترین ها هم به نفعه لنگ مطلب می نویسه هم الان برنامه تون از گوشی من و هشت تا دوستام پاک شد

    • بدون نام

      نه آب دارن ..نه هوا
      اعتراضشون رو اینجوری..!

    • mamal.taji

      نمیدونم این لنگیا چرا بی منطقن. ... فدراسیون اخه بیشعور شما قبول دارین به بقیه توهین بشه ولی به شما نه.وعده ی ما دوهفته دیگه ابادان.منفورترین تیم تاریخ لنگه همه میدونن.پس ابادان منتظرتونیم.توهم که زبون درازی ببینم جنم داری بیای ابادان زر بزن.....

    • جماعتِ لنگیِ نفهم

      بخدا کثیف تر و حقیرتر و لجن تر و نفهم تر از لنگ‌ و لنگی توی دنیا پیدا نمیشه
      موشک جواب موشک
      وقتی لنگی تو تهران ، عوض مهمان نوازی ، وحشیگری کرد ، جوابشو تو خوزستان گرفت
      کِرم پنیر از خودِ پنیرِ

    • بدون نام

      کاری که لنگی ها با فولاد در تهران انجام دادند کمیته انظباط زیر سبیلی رد کرد قابل توجه لنگی ها هنوز آبادان ومسجد سلیمان وبر گشت فولاد باقی مانده از خوزستانی ها عذرخواهی کنید

    • سعید ساعدی

      آقایان انصافتان کجا رفته واقعا فکرکردیدکی هستید هفته پیش درآزادی که تماشاگران پرسپولیس چه بلایی سرتماشگران فولادآوردن ازهمه بدترفحشهای ... دادن آقای سیدجلال حسینی شماکجابودی الان که جواب فحشهاراخوردین یادتان آمد آقای سیدجلال حسینی فکر کردی کی هستی ....

    • بدون نام

      خخخخ ماشالله به هوادارای استقلال خوزستان خوب نشون دادین که به راحتی از حقتون نمیگذرین...الکی هوادارای استقلال خوزستانو مجرم ندونین.خود هوادارای طویله لنگ شروع کردن.

    • احمد

      من ی پرسپولیسیم و افتخار میکنم...ولی تماشاگران تهرانی کاری که با هواداران همشریم فولاد کردن و فحاشی زشت و نژاد پرستانه دادن واقعا زشت بود و دم تماشگران اهوازی گرم ک جواب فحاشی هارو بشون دادن من دیروز در ورزشگاه بودم و شاهد این اتفاقات بودم

    • ف.ازادبخت

      یکی ازبندقراردادتیم فولادوسایپا شل گرفتن دفاع برابرپرسپولیس است دلایلش هم بازیهای اول فصل وبسته بودن پنجره!گفتند لطفا رسیدگی.کنید اقای انضباطی!!

    • اس اس تهران

      دمتتون گرم هواداران استقلال خوزستان
      مرد شمایید

    • بدون نام

      الان یادشون افتاده فحاشی بده؟ چطور هوادارای خودشون‌که بی احترامی میکنن‌هیچکس‌نیست پرونده تشکیل بده هیچ‌مسئول بی عرضه ای پیدا نمیشه که مقابل وزیر ورزش پرسپولیسی وایسه و ثابت‌کنه که دارن‌ناحقی میکنن؟؟؟؟ واقعا جای تعجب داره هواداران‌پرسپولیس همیشه بدتری فحاشیو میکنن‌تو زمین‌ولی اون‌موقع همه مسئولین‌ کرو کور تشریف دارن تاسف داره واقعا

    • بدون نام

      من فکر میکنم از اونجا که سلامت بازیکنان و تماشاگران اهمیت زیادی داره فعلن بازی‌ها توی اهواز (و هر شهری که مردمش تعمدن چیزی برای کشتن حریف پرت میکنن!!) بدون تماشاگر باشه و همزمان مسئولان فرهنگ سازی کنن، و زمانی که فرهنگ شکل گرفت توی اون شهر درهای ورزشگاهو باز کنن و ...

      پاسخ ها

      • یک خوزستانی

        شما که ایقد زور می زنی تا مثلا لفظ قلم حرف بزنی اول برو املا کلمات رو یادبگیر بعد در مورد فرهنگ سازی و قوانین اجرای فوتبال توی شهرها صحبت کن .

    • بدون نام

      اهوازیها .... قرار نیست چون هوای بد دارن یا جنگ از اونجا شروع شده بهشون باج بدیم. برای این کشور همه جنگیدن آب و هوا هم همه جا آلوده است ....

    • بدون نام

      تا کی این وحشی گری ها باید در فوتبال ما ادامه پیدا کنه یا سنگ پرتاب می کنن یا فحش یا حرف های زشت
      گویی عصر جاهلیت عربستان است
      اینجا سرزمین متمدن ایران اسلامی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توی کشورهای دیگه هم هست

    • بدون نام

      لعنت برروح پدر ومادری کسی که لذت میبره از اشوب و خون اونوقت میگه هیچ اتفاقی نیافتاد و سنگ

    • جهرمی

      آقایان مسول
      جرم از این بالاتر که تو مملکت خودت پرچم کشورت را آتش بزنند و شما بگید رسیدگی میکنم؟؟؟باشه رسیدگی بفرمایید

    • مریم

      عرب های عزیز و نازنین ما ترک ها پشتتونیم و حمایتتون می کنیم
      این پرسپولیسی ها همیشه به ما هم توهین می کنند،اصلا کارشونه

    • بدون نام

      هفته گذشته هرکسی ورزشگاه آزادی بوده...واقعا حق به خوزستانیا میده...

    • بدون نام

      لنگ کل ایران منفوره همه میدونن لنگی جماعت بی فرهنگ و بی هویته

    • بدون نام

      سید بلال و این چند بازبکن که این حرفا رو الان میزنن روز بازی فولاد کجا بودن؟بازی ضعیف خودشون و به سکوها ربط میدن،شماها اصلا ی موقیعیت گل نداشتید الان هوجی گری میکنید
      هیچ کسی این حرکات رو نمیپسنده و قبول نداره اما واسه همه نه فقط تیمای شهرستانی کمیته افتضاحی هفته گذشته کدوم گوری بود؟
      چرا فقط تیم لنگ وقتی میاد اهواز مشکل داره؟وقتی بازیکنی مثل بلال هفته گذشته که همه چیز به نفعش بود و طرفداراش به تمام مردم خوزستان توهین میکردن از تماشاگرا تشکر میکرد باید فکر امروز هم میکرد
      اما برانکو که هفته گذشته اون همه تشکر و قدرانی از تماشاگرا میکرد امروز بازی بجای توضیح در باره مسایل فنی چون حرفی واسه گفتن چسبیده به حرکت تماشاگرا
      امروز بهانه تماشاگرا بازیهای بعد چکار میکنید
      بازی اول که با کمک داور بردید بازی دوم هم فولاد ده نفره بود بازی دیروز هم که ی موقعیت نداشتید حالا بازی مقابل تیمهای قوی تر چه خاکی تو سرتون میکنید،برانکو بهتره ی فکری بحال تیمش کنه
      وقتی میبرن همه چیز خوبه وقتی میبازن به زمان و زمین گیر میدن
      برانکو با حاصل زحمات درخشان چند سال سواری کرد این اقا بغیر فراری دادن بازیکن در این سه سال کدوم بازبکن و بزرگ کرد

    • حسن

      نظر دوستان در باشگاه پرسپولیس خیلی هم واقع بینانه نیست اگر این همه پرتاب سنگ بود چرا هیچکدام خراشی برنداشتند .داور در صورت احتمال خطرات واقعی برای بازیکنان بازی را متوقف می کند .

    • بدون نام

      همه وحشیاااااااااا و بی فرهنگااااا(((((:

    • سلامات یک دخترعربه اصیل

      چیزی که عوض داره گله نداره،توهین کردن توهین هم شنیدن،دم

    • عرب اهوازی

      دمشون گرم عربا گل کاشتن

    • بدون نام

      خوزستانیای غیورسربلندمون کردین دمتون گرم نشون دادین جواب های هویه

    • نصیری محنود

      هرجایی استقلال باشه همینه

    • تاج

      آقایون لنگی ازوزارت گرفته تاکمیته انضباطی همه پشت شمان وگرنه اتفاقات هفته پیش لنگ فولادرو اول بایدرسیدگی کنن،چیزی که عوض داره گله نداره لنگی،توآبادان منتظرتونیم

    • بدون نام

      آخه برای چی

    • بدون نام

      همش تقصیر این هوادارای بی فرهنگ کیسه ی خوزستانه

    • بدون نام

      این افراد بی غیرت که در ورزشگاهها با حرکات زشت خود از گریه این دختر بچه خجالت بکشند!؟

    • مرتضی

      کیسه کشا جمع کنید

    • علی

      فقط ابروی هر دوتیم رفت مرده شورببره ه دو تییم را بی شغور

    • بدون نام

      استادیوم جای دختر ها و پسر های بی شخصیت است...

    • بدون نام

      چند روز دیگه تووابادان بدتر از این بلا سرتون میاریم لنگیا بی شرف تا ب مردم خوزستان توهین نکنید

    • بدون نام

      پرسپولیس همه جا پر حاشیه است

    • بدون نام

      سردبیرپستی هستی که فقط به نفعه اون دله های تهرانی مطلب میزاری ونظراشون پشت سرهم میزاری

    • بدون نام

      زنده بادعربهای غیور خوزستان

    • عرب اهوازی سالارشماها

      عجب حالی ازلنگیا گرفتیم ماعربا دممون گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا آدم شدین ..

    • omid2

      جالبش اینه که انتظار داریم ورود خانم ها هم به ورزشگاه ازاد بشه.

    • داود سیارنیا

      باسلام خدمت همه فوتبال دوستان فهیم کشورم
      لازم دونستم عرض کنم اتفاقاتی که در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران رخ داد برمیگرده به توهین هواداران پرسپولیسی به ناموس قومیت عرب کشورمون در بازی فولاد و پرسپولیس و دلیل دیگری هم نداره.
      وقتی اون اتفاقات توی ورزشگاه بزرگ آزادی با اون پوشش گسترده خبری در سکوت محض کتمان میشه باید هم کاپیتان پرسپولیس بگن که منتظر رای کمیته انضباطی هستن .
      آقای حسینی نمیشه انتظار داشته باشی هواداران تیمت به بدترین شکل ممکن نه به هواداران تیم مقابل بلکه به ناموس یکی از قومیتهای کشورمون توهین کنن و این عملشون بی جواب بمونه
      خداروشکر میکنم که سالم هستید
      درصورت تکرار توهین هوادارنتون توصیه میکنم به اهواز نیایید

    • عرب خوزستان

      من عربم وقتی فهش به ناموسم میدن تا سرشونو روسینشون نزارم ول کن نیستم قابل توجه تمامی پاچه خوارهای وطنم،بازم دوباره ازخجالتتون درمیام توآبادان

    • سلامات یه دخترعربه اصیل

      خجالت بکش آقای سردبیر نظرمو کامل بزار یاتوهم مثل بقیه میترسی ازیه عده ؟؟؟

    • بدون نام

      دنبال چی میگردید.یکم چشم و گوشتونو باز کنید. فوتبال ما سالهاس ک سیاسی شده.

    • ...

      حررررروووم زاده تر از استقلالی وجود نداره

      پاسخ ها

      • خوزستانی

        اقای سردبیر چطور بخودت اجازه میدی هرفوش بد ... تو غیرت داشته باش اگه مردی .. آدم یهودی باشه کمونیست باشه گبر و کافر بت پرست باشه شرف دارن بهتر مث اینا باشه ...

    • بدون نام

      ميگن عده ميخوان كه بين اقوام ايراني اختلاف و تفرقه بياندازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج