جاباما
۷۵۷۰۵۱
۱۰۵ نظر
۵۴۹۵
۱۰۵ نظر
۵۴۹۵
پ

پزشکیان به پورابراهیمی: زندگی‌ام را معاوضه می‌کنم

مسعود پزشکیان در خصوص اتهاماتی که علیه خانواده وی در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد، اظهار داشت: بروید زندگی من و فرزندانم را ببینید که در کجا زندگی می‌کنیم. زندگی من را نگاه کنید و زندگی آن ها را نیز نگاه کنید، حاضرم "ندید" زندگی خودم را با این افراد مدعی (پورابراهیمی) معاوضه کنم.

خبرآنلاین: مسعود پزشکیان در خصوص اتهاماتی که علیه خانواده وی در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد، اظهار داشت: زندگی افرادی که حرف از حق و عدالت می‌زنند را باید نگاه کنیم که چقدر با حق و عدالت تطابق دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چه کسی حاضر است اجازه بدهد که از وضعیت زندگی‌اش فیلم بگیرند و آن را به مردم نشان دهند؟ من حاضر هستم از هر شخصی و از هر جایی از زندگی من فیلم بگیرند و منتشر کنند. آیا دیگران نیز جرات دارند خانه، فرزندان، زندگی خود و حتی افرادی که اطرافشان حضور دارند، را نشان دهند؟

بیایید نشان دهید که بچه‌های من، برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من چگونه زندگی می‌کنند و چند نفر از برادرزاده‌ها و خواهرزاده‌های من بیکار هستند؟من معاون وزیر، وزیر، رئیس دانشگاه و نماینده و نایب رئیس مجلس بوده‌ام، بیایید ببینید که خانواده من چگونه زندگی می‌کنند و بعد افرادی که مدعی هستند، چگونه زندگی می‌کنند؟ آیا اصلا جرات دارند زندگی خود و خانواده‌شان را نشان دهند؟.

پزشکیان به پورابراهیمی: زندگی‌ام را معاوضه می‌کنم

اهم اظهارات پزشکیان به شرح زیر است:

دخترم نیز مدرک کارشناسی ارشد شیمی خود را از دانشگاه شریف اخذ کرده و کارمند جم است که این همه داد و بیداد کردند، دخترم حدود 6 سال پیش کارمند جم شده و حدود 4 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند.من نمی‌دانستم چقدر حقوق دریافت می‌کند وقتی که برخی افراد مسائلی را گفتند از دخترم پرسیدم که تو 10 میلیون حقوق می گیری؟ گفت نه، به تازگی حدود 4 میلیون حقوق دریافت می‌کنم.

از دخترم پرسیدم که معاون جم هستی؟ گفت نه من مسئول یک پروژه‌ای هستم و بعد از اتمام پروژه، کار من هم تمام می‌شود. این درحالی است که پیامک زده بودند که دختر پزشکیان 10 میلیون تومان حقوق می‌گیرد. آیا این شغل دختر من خارج از عرف است؟

دختر من و همسرش با موتور به اداره می‌روند و بر می‌گردند. کدام یک از بچه‌های این افراد با موتور به اداره می‌رود و بر می‌گردد، بعد بروید فرزندان آن‌ها را هم ببینید.مدت‌ها پیش من پشت تریبون گفتم به من پول مفت می‌دهند! فقط به من چنین پولی نمی‌دهند، بلکه به همه پزشکان این مقدار پول می‌دهند.

کدام پزشکی چنین حرفی را می‌زند؟ بروید زندگی جراحان قلب را نگاه کنید و بیایید زندگی من را نیز نگاه کنید، این در حالی است که همیشه مسئولیت بالا داشته‌ام. من معقتدم این حقوقی که به من می‌‍دهند، اضافه است، کدام یک از این افراد جرات می‌‎کند بگوید، دریافتی ما اضافه است و حقم نیست؟

در این شرایط آن فرد پشت تریبون قرار می‌گیرد و می‌گوید دختر پزشکیان در فلان اداره مشغول به کار است. این فرد به دروغ می‌گوید که دختر من معاون و عضو هیات مدیره است. حتی اگر فرزند من حقش باشد و در هیات مدیره باشد، آیا مرتکب جرمی شده است؟ جرم نیست ولی این افراد دروغ می‌گویند.

کسی که این گونه سخن می‌گوید و عدالت و انصاف را رعایت نمی‌کند آیا باقی حرف‌هایش هم می‌تواند درست باشد؟ من باور نمی‌کنم. علت حرف زدن من در مجلس نیز به این دلیل بود که جوّی در مجلس راه انداخته بود که منصفانه و به حق نبود. هر وقت خواستید بدون هیچ اطلاعی، زندگی من را ببینید و بپرسید.

بروید زندگی من و فرزندانم را ببینید که در کجا زندگی می‌کنیم. زندگی من را نگاه کنید و زندگی آن ها را نیز نگاه کنید، حاضرم "ندید" زندگی خودم را با این افراد مدعی (پورابراهیمی) معاوضه کنم، در حالیکه من فوق تخصص جراحی قلب هستم و آن‌ها یک کارمند معمولی هستند.

من نمی‌خواستم دنبال این حرف ها بروم و اینگونه حرف زدن را درست نمی‌دانستم. من خیلی راحت حرف هایم را می‌زنم و اگر قرار باشد، شیشه‌ای بشکند، آن شیشه برای من نیست. از نظر زندگی، خودم را خوب می‌شناسم. من اگر حرف نزنم و بروم جراحی قلب را ادامه بدهم با همین تعرفه‌ها ماهیانه 500 تا 600 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنم.

اگر بخواهم از بیمار هم پول بگیرم و جراحی کنم، میزان پول دریافتی من سر به فلک می‌کشد که انصاف نیست. این نوع مکانیزم پرداخت عادلانه نیست، دولت و مجلس در ایجاد این سیستم مسئول هستیم و باید جوابگو باشیم. عده‌ای جوّی درست کردند تا وزیر رفاه را بی‌اندازند، روندی که امروز در مجلس هست و حتی علیه رئیس جمهور هم درست می‌کنند، انصاف نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      منم حاضرم زندگیم رو ندید با شما عوض کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه حاضر بودی از حق حمایت کنی اونوقت الان وضع تو هم در حد متوسط بود

    • کاردوک

      معاوضه میکنم یعنی چی؟
      توضیح بده در موردش اگه راست میگی و رفع اتهام کن
      هر کی وضعش خوب باشه حتما از رانت استفاده نکرده و بالعکس ،خیلی کسا بودن که کلی خوردن و بردن و دزدیدن و همه رو تو قمار باختن و الانم هیچی ندارن ،مهم اینه که از کجا آوردی آقای پزشکیان نه اینکه چقدر داری.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما حرف نزن لطفا

    • بدون نام

      جناب دکترپزشکیان: خدمات شمادرتمام حوزه کاری که کارکردید،فراموش نشدنی است.
      ملت اگاه یقیناتفاوت های مدرک وسواد!! ونفاق رامیداند.
      فرداروزی منشااین بی آبروئی هانمایان خواهدشدانشاالله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این پور ابراهیمی نماینده کجاست ... خودش رو عابد و زاهد مجلس که هر روز میاد صداشو میبره بالا جلو تریبون ،
        میدونین چیه تقصیر این پور ابراهیمی نیست مقصر همون مردمی اند که این فرد را چندین دوره انتخاب میکنند

      • بدون نام

        کجای دنیا یک پزشک ۵۰۰ میلیون تومان در ماه در آمد داره ، پزشک جراح فرانسوی را در برنامه مستند نشان میداد زن و شوهر کار می کردن ۸۰۰۰ یورو در ماه درآمدشان بود با بیمه کاملا رایگان . اینجا بعضی از پزشکان ماهی ۱۲۰،۰۰۰ یورو درآمد دارند . این یعنی چی ، تازه آخرش مثل پزشکیان تو مسولیت نمایندگیشان با وقاحت تمام منت سر مردم میزارند ، نه تنها ایشون بلکه همه مسولین فاسد که این وضع طبقاتی را به مردم بوجود آوردند .

    • بدون نام

      حرفاش برای من منطقی بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برای منم همینطور ، یکی از دلایلش هم اینه که همینقد که بچه هاش خارج نشین نیستن خودش کلیه

    • بدون نام

      بر دروغ لعنت. بر دروغگو بسیار لعنت. بر خوش باور بسیار بیش لعنت.

    • بدون نام

      بله. آخوندی هم همین پیشنهاد را داد. ولی بر پا پس کیش لعنت

    • بدون نام

      به خدا همتان سر و ته یک کرباسین. همه مردم همه شما از چپ و راست معتدل و امید و...... همه تان درستان را خوب بلدید و جواب هم تو استین دارید . چهل سال مدیریت شما ها کشور را به ته چاه فلاکت و بد بختی رسانده . خدا میداند همهتان امتحانتان را بد پس دادید . امان از غریبی ما مردم بدبخت و بیچاره . قدیما به ما میگفتن مستضعف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما فیلترت رو آف کن بعد نظر بده ، یه کرم یه سیب رو به گند میکشه ،نباید که بزاری این رو تقصیر همه

    • بدون نام

      به خدا من کرمانی هستم ابراهیمی بویی از صداقت نبرده چند مرتبه به چند ادم بهزیستی قولهای داده ولی الان جواب تلفن انها رو هم نداد و خانم اش جراح قلب است و تا پول نگیره جراحی نمیکنه و ابراهیمی طایفه خودشان رو به کارهای دولتی مشغول کرده لعنت بر اشرافیت که اینها برای خودشان درست کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت ، حالم از این ابراهیمی به هم میخوره باید محاکمه بشه

    • بدون نام

      این حرکتهای زشت چیه
      چرا دعوا میکنید
      یه سفره پهن هست هر کس به قدر قدرتش میخورد

      سر دو تا لقمه بیشتر یا کمتر که دعوا راه نمیندازن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا وقتی نمیدونی حق با کیه حرف نزن بیخودی

    • بدون نام

      آخ آخ باموتور میرن سرکار وای وای وای شماره حساب بانکی بده تا پول جمع کنیم براشون لااقل یه پراید بگیرن نه جناح راست ونه جناح چپ هر دو گروه اختلاس گر ونجومی بگیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این کوجولو و همشهری مارو اذیت نکنین اقای پزشکیان میام براتا

    • بدون نام

      دورغگو برزگ اومدی با وعده های خوب از ما رای گرفتی
      حالا میگیی دخترم چهار ملیون میگیره بیا ببین ما چند
      میگیریم خدا از تو نگذرت ما هم به نان شب محتاجیم

    • صمدی

      جناب پزشکیان بنده شما رو قبول دارم.انسان وارسته ای هستید.

    • بدون نام

      منتظر یم کدام راست میگن

    • بدون نام

      فقط دعوا سر اینه که چرا تو بیشتر از سفره انقلاب خوردی من کمتر خوردم.مردم بیچاره هم هیچ

    • بدون نام

      اقاي پزشكيان شما مرد شريفي هستيد

    • بدون نام

      پور ابراهیمی تندرو اصول گرا و کم سواد است

    • ح ن

      به خدا به همه چیز و همه کس شک کردم به اعتقاداتم به دین ومذهبم هم شک کردم شما ها کی بودید بر سر مردم هوار شدین . از بس دروغ میگین دیگه حرفای راست رو هم باور نمیکنم. ....

    • بدون نام

      آقایون پول رو هم بذارید برا داماد این آقا یه پراید بخریم .

    • بدون نام

      دکتر دوست داریم...در پاکدستی شما شکی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر تو ساده هستی !!!!

    • نگاهی

      دمت گرم. شما از نظر زندگی اقتصادی آدم سالمی هستید. یک حرفی زد. الان جنگ روانی به صغیر و کبیر رحم نمی کند.

    • بدون نام

      بخدا همتون از هم بدترید فقط دروغ میگید

    • بدون نام

      اکثرأ مثل هم هستین .

    • احمد

      بلوف

    • بدون نام

      خداراشکرخودتان جل وپلاس هم راروی اب می ریزیدولی خداازکسی نگذردکه. بدانددرکاندیدی. برای هرسمتی ضعف ونادرستی هست وبه اورای دهداین یعنی خیانت به هشتادمیلیون نفرهمانطورکه تاحالاخیانت شده ولی امیدوارم ازنااگاهی بوده باشد

    • مهدی

      مهدی پزشکیان، فرزند جنابعالی در لیست بورسیه های غیر قانونی بوده است

    • بدون نام

      خوب پورابراهیمی که ادعامیکنه جواب بده حالانوبت او

    • حسن

      حرف حق جواب ندارد.کمترمسئولی چنین رک وبی پرده هرف میزند.درود

    • بدون نام

      ببینید وزیر بهداشت با میلیاردر کردن بسیاری پزشکان چه بروز اقتصاد کشور آورد. می‌گوید بدون عمل جراحی پانصد ششصد میلیون. با جراحی سر به فلک میکشد. قبل از این دولت مردم نمی دانستند میلیارد چند تا صفر دارد. الان که پزشکان و ذینفع ها منفی میزنند. حرف من نیست حرف پزشک جراح قلب آقای پزشکیان است

    • حسین

      جناب دکتر پزشکیان من تمام حرفهای شما در مورد سبک زندگی خود را قبول دارم ولی آن قسمت که فرمودید بروید زندگی دیگران وفرزندان آنها را نگاه کنید تا تفاوت را ببینید سوال دارم قطعا"منظورتان از این مقایسه ناعادلانه بودن سطح زندگی وخدا نکرده نبود اعتقاد به حلال وحرام بودن است اگر این طور باشد هر مقامی در هر رده ای باعث بروز چنین شکاف معنی داری در زندگی افراد شده ظلم کرده وباعث فساد شده وباید پاسخگو باشد حتی شما در این ظلم شریک هستید گفتن این تفاوتها نافی مسئولیت اخلاقی و دینی وسازمانی وحکومتی نیست حکومت حضرت علی هم این چنین بود برخورد حضرب علی با مالک اشتر اینگونه بود ابن را گفتم چون شما با نهج البلاغه مانوس هستید توصیه می کنم الان وقت نصیحت کردن نیست در جامعه فقر وفساد ریشه دوانده فکر عاجل باید کرد مردم انقلاب نکردن که دویست یا سیصد نفر کشور ومنافع آنرا متعلق بخود بدانند وبایی مردم را رعیت خود مردم رفاه وامنیت وعزت وکرامت می خواهند برایشان مهم نیست آن بالا کی نشسته

    • بدون نام

      پزشکیان نیازی به معاوضه زندگی نیست لطفا شما مجلسی ها خیانت نکنید . و حرف رهبری را عمل کنید
      مردم از مجلس که می گویند در راس امور است گله مند هستند.

    • بدون نام

      باسلام.آقای پورابراهیمی عزیز دانشگاه غیر انتفاعی بعثت کرمان از آن کیست؟

    • بدون نام

      درود بر شرف وغیرت شما پزشکیان که همیسه حرف حق را زدید.وننگ بر کسانی که فقط تهمت میزنند ودر پی خودنمایی هستند.

    • بی نام

      نمیدونم اینها که میگی چقد درسته
      ولی من دکتر پور ابراهیمی رو میشناسم بنظر ادم درستیه
      خیلی هم اهل مال مال اندوزی نیست.
      ایشون بی مورد حرف نمیزنن
      در ضمن همسرش هم دکتر قلب هستند و من مادرمو میبرم پیششون دکتر خوبی هستند.
      دیگه الله اعلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم می شناسمش تمام فامیل هاشو برده سر کار دولتی فقط دنبال پول زیاده نه کم

      • بدون نام

        تا جایی که من می دونم فقط قول الکی واسه رای میده تازه تو پرونده 6000 خودرو بوده

    • بدون نام

      آیا درست است پزشکان از امکانات کشور درس بخوانند وبا درآمدهای افسانه ای مردم را سرکیسه کنند

    • علی تبریزی

      درود برتو ترک باغیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین قوم گرای هاتون مملکت به فاک داده

    • حمید معصومی نژاد

      زندگی ام رو معاوضه میکنم...جواب درست و حسابی بده

    • بدون نام

      بی سواد زندگی رو مگه میشه معاوضه کرد؟

    • بدون نام

      شخصیت اقای پزشکیان کجا و پور ابراهیمی کجا اصلا قابل قیاص نیست.

    • بدون نام

      کمتردورغ بگویید

    • بدون نام

      اقای پزشکیان حرفهایتان کاملا درست است با شناختی که از زندگی شما دارم.

    • بدون نام

      الله اعلم

      که اگه درست باشه من خودم نوکر اقای پزشکیان و خونادش هم هستم
      کاش همه همین طور رک صحبت کنن

    • بدون نام

      آقای پزشکیان آدم خوبیه

    • محمدرضا بختیار

      خوب جناب پزشکیان آیا قوانین و تحرکات نمایندگان در مجلس صحیح هستش؟!اگر صحیح بود چنین اتفاقاتی نمی افتاد!!!پس چرا دنبال مداوای اصلی نیستید؟!در کجای دنیا از زندگی شخصی افراد پرده برداری می شود که در کشور ما به راحتی به حریم خصوصی یکدیگر سرک می کشیم!!!چرا مقامات برای رفع هجمه ها و مشکلات چنین رفتار منسوخ و زننده ای را انجام می دهند جناب پزشکیان چرا افرادی مانند پور ابراهیمی خدای رانت تازه شما را در جلسه علنی تهدید به شکایت می کند و چرا آقای ربیعی در دفاعیات خود به عقبه خود برمیگردد و دم از نترسیدن از عباد میزند؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این سوال را از پور ابراهیمی بپرس نه از دکتر پزشکیان

    • بدون نام

      انشاالله که ایشان در گفتار صادق باشند و بتوان با کمک ایشان به حساب دیگران رسید

    • بدون نام

      اقای پزشکیان این تندروها میدونن که ما عوام شایعه را زود باور میکنیم وبرای فرار از فسادهای خود رو به شایعه میارن اما چرن خودشون ادمهای بی پشتوانه وبی اصل ونصبی هستن وسواد عقلی ندارن هنیشه کارشون اتهان زنی است مثل احمدی نژاد اما یک بار مدرک نتونستن بیارن و همیشه سواز موج میشن ایراد از ماست که به هر کس رای میدیم

    • بدون نام

      دروود بر امثال اندک مثل شما علی وار زندگی میکننن،،دروود بر شما دلاور

    • مهدی شابسته

      در اینکه آقای پزشکیان در طول این سالها مسولیت بدون حاشیه بودن و افکار عمومی هم ایشون به نیکی یاد میکنند این برای اولین بار هست که مورد اینگونه سوالها قرار گرفت که مورد مهمه ای هم نبود ضمن اینکه این مورد درست در زمان استیضا پیش اومد چرا که دکتر مخالف این استیضا بودند جتاح مقابل هم متوجه تاثر دفاع ایشون بودن برای بی اثر کردن و یا کم اثر کردن این دفاع اینطور با یک مسله معمولی اینطور برخورد کردند

    • بدون نام

      روزی که نقابهافرومی افتدوگناهان درچهره نمایان میشود...!آقای پزشکیان وقت خودتوباافرادبیسوادی مثل پورابراهیمی تلف نکن امثال ایشون لیاقت اداره یه دبستان هم ندارند...بااین حرفافقط میخان معروف بشن وتنها چیزی که براشون مهم نیست مردمن

    • رضا

      عاقلان دانند

    • امیر

      آفرین دکتر. البته اگر واقعا حقیقتو گفته باشی

    • محمد

      باور بفرمایید اگر آقای دکتر لاریجانی به کا ر در مجلس و کرسی گرم ریاست آن پایان دهند اوضاع مجلس بسامان تر خواهد شد

    • بدون نام

      خیلی خوب اگر راست میگی برو استعفا بده

    • بدون نام

      درود بر دکتر پزشکیان اقای پورابراهیمی از کوزه همان طراود که درون اوست

    • بدون نام

      اکنون توپ در زمین آقای پور ابراهیمی است آیا حاضر است از زندگی خود و وابستگانش بگوید ویا فیلم بگیرند ؟! آن روز من پای تلویزیون بودم .با ادعای پور ابراهیمی ،آقای پزشکیان از چشمم افتاد. اکنون آقای پور ابراهیمی باید پاسخ گوی ادعای خود باشد وگرنه دروغگوی بزرگی خواهد بود!

    • بدون نام

      بميرم الهي..

    • بدون نام

      والله دیگه حتی ارزش نظر دادن نداره اقای پزشکیان از نظر ما مردم هیچ امیدی به ولش کن بابا الان دونفر میان میگن مملکت گل وبلبله

    • هورام

      دلم سوخت

      پاسخ ها

      • بی نام

        خواهش سازمان بازرسی برای روشن شدند وضیعت سرمایه این دو نماینده بزرگوار حتی برای ازمایش شد سرمایه های مسوولین را برسی بکنید و حقیقتا برای مردم بازگو بکنید اقای پزشکیان اعلام امادگی کرده انشالله اقای پور ابراهیمی هم اعلام امادگی بکند جه بهتر طرح از کجا اوردید از خانه ای ملت کلید بخورد

      • روح اله

        جناب دکتر شما که میگویید من با همین تعرفه ها اگر طبابت کنم ماهیانه 500تا600 ملیون درامد خواهم داشت پس چرا آمدی نماینده شدی؟واقعا برای مردم بود یا خودت؟ اگر برای مردم بود پس چرا شما و امثال شما طرحی را برای کاهش فاصله طبقاتی بین مردم خصوصا با پزشکان نمیدهید؟باعث تمام این دریافتی های نجومی شماها هستید . این تبعیض در دریافت ‌ها و پرداختها ناشی از وجود و دستپخت شماها است

    • بدون نام

      درود بر نماینده قهرمان و انقلابی کرمان....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغ 13
        نماینده قهرمان و انقلابی

    • بدون نام

      آدم دلش گباب میشه اون وزیر که کل موجودب بانکی اش ۴میلیون بیشتر نیست یه وزیر دیگه هم دختر مظلومی داشت ۳۰۰میلیون ناقابل قاچاق کرده بود واین یکی هم موتور سواره و۴میلیون حقوق میگیره
      آیا می انید خبلی از کارمندا ن وفرهنگیان با مدرک ارشد و۳۷ یا ۲۸ سال سابقه کمتراز۴میلیون حقوق میگیرند
      آقای پزشکیان یکبار فیش حقوقی فرهنگیان را دیده اید؟؟!!

    • بدون نام

      من نمی دونم چه جوریه که به هرکسی میگن رانتی فوری میگه من همش ۴ میلیون تومان بیشتر حقوق نمی گیرم انوقت می بینی محل سکونتی که الا داره زندگی میکنه ۲۰ میلیون تومان هم ماهی اجاره اش بیشتره ، تازه این فقط یک قلم از تشریفاتشونه ، یا آقازاده هاشون بنده خداها نامه رسون فلان اداره اند و هنوز استخدام نشدند و فقط ماهی ۲ میلیون حقوق میگرن . گاهی وقت ها سوتی عرسشون ، عگس با کیف چرم پوست ببر ۵۰۰۰ دلاریش لو میره ! بابا بخدا به شعور مرد م دارین توهین میکنید حضرت عباسی اگه بگید ماهی ۵۰۰ میلیون درآمدتونه که کنتر بود اسمم عوض میکنم ، اولش مردم بهتون گیر زیاد می دهند ولی کم کم عادت میکنند .

      پاسخ ها

      • خدا شناس

        در مورد دیگران نمیدونم ولی ما همسایه دختر و داماد ایشون هستیم راست میگه با موتور سرکار میرن و یه زندگی معمولی دارند و مستاجر هستن

    • پرسپولیسی

      کاملا راست میگه .فوق تخصص قلبه شوخی که نیست.
      اما نماینده شهر ما لیسانسم نداره دختز و پسر بی کارش پرادو سوارن . و بالای 200 میلیارد نقدینگی داره

    • بدون نام

      توخونه ملت دزدی

    • بدون نام

      من حرف دکتر را قبول دارم انسان دلسوزی است آقای ابراهیمی به خودت بیا

    • بدون نام

      کاش مادر نمی زایید مرا. یا که شیری در چرا میخورد مرا
      حال روز بسیاری از کسانی است که والدینشان قبل از تولد چه امیدها برایشان که نداشتند. باید برای بسیاری از برادران و خواهران هموطن خود خون گریست.

    • بدون نام

      حالا دیدید چرا کشور سامان نمیگیره. چون مسوولین هرکدام بنوعی در جایی انگ دارند.
      ما رو باش که منتظریم درست شود

    • ایران

      پزشکیان کارش درسته

    • علی

      دکتر پزشکیان آدم شریف و درستکاری هستند
      بنده شخصا دوستشون دارم
      درود بر نماینده مردم محترم تبریز

    • بدون نام

      میگه دخترم و همسرش با موتور به اداره میرن
      تو ک راست میگی ...

    • بابایی

      زنده باد پزشکیان مخلص . کمتر وزیری بعد از وزارت نماینده مجلس میشه چون میترسه رای نیاره و آبروش بره.

    • بدون نام

      دعوا سر لحاف ملاس

    • بدون نام

      حیف پزشکیان نیست با آدم بی سوادی مثل پورابراهیمی کل کل کنه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزاران لایک

    • بدون نام

      کی راست گفت. ما که نفهمیدیم وزیر . نماینده .یا این اقا

    • علی

      جناب دکتر پزشکیان لطفا برگردید به تبریز و به مداوای بیماران بپردازید و وقت شریفتان را با یک عده بیسواد و عقب مونده تلف نکنید
      حیف به شان شما نیست که به عنوان یک جراح قلب چیره دست و با تجربه که نیازی هم به مال دنیا ندارید در مجلس کودکان تلف شود

    • بدون نام

      اي كاش نيمي از آنها مثل پزشكيان بودن . كسايي مثل عراق برامون دم در نمي اورد .

    • مریم

      اگه تو ساده زیستی چرا تا الان ی سخنرانی ی صحبتی در حمایت از مردم و کوبیدن دزدی اختلاسها نکردی نه سال 97 بلکه سالهای گذشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مریم خانم ظاهرا مشکل شنوایی و بینایی دارید
        که حرف های دکتر پزشکیان را نشنیده اید
        حتما به پزشک چشم و گوش و. پزشک آلزایمر مراجعه کن

    • بدون نام

      الان وضعیت جوریه که خیلی از مردم ما به هیچیک از مسئولین اعم از نماینده مجلس، وزیر و رئیس جمهور نه اعتماد دارند و نه علاقه. و براشون چپ و راست و بالا و پایین فرقی نمی کنه.همشون یه مشت آدم منفعت طلب و ....

    • بدون نام

      مجلس ونماینده هاش من رو یاد فیلم اولیورتویست میندازه اونجا که دزدی هاشون میکردن وشب که میشد سر تقسیم اموال می پریدن بهم

    • ofogh

      آقای کهنوجی برادر همسر آقای پور ابراهیمی هستند

    • بدون نام

      تو ماهي پانصد ميليون بقول خودت درآمد پزشكيتو ول كردي اومدي اومدي مجلس خدمت كني !!!!! اونوقت دختر مظلوم تو با موتور ميره سر كار!!!!! مردم ساده لوحن كه حرف دروغگويي مثل تو رو رو باور ميكنن
      سوداي ريس جمهوري در سر ميپروراني

    • خدا شناس

      من دورادور ایشونو میشناسم ، در مورد دخترش و زندگیش راست میگه ، ضمنا پسراش هیچ پست و مقامی ندارند و یک زندگی معمولی دارند

    • بدون نام

      اين نماينده ها ،،،معيشت مردم را ول كردند ، دنبال غناىم هستند ،،،....

    • essi

      آقای پزشکیان انسان شریفی است.برعکس آقای پزشکیان پرو و حال بهم زن

    • بدون نام

      درود بر دکتر پزشکیان عزیز و پاک و صادق

    • ناشناس

      آقای پزشکیان شما یعنی ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون ول کردی اومدی نماینده مجلس شدی با حقوق ۷ الی ۸ میلیون!
      آخه برادر من برای چی اینکارا رو میکنی ؟

    • معصومه

      آقای دکتر بروید به بیماران خدمت کنید و با حفظ کرامت بیماران و گرفتن هزینه عادلانه الگو شوید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج