جاباما
۷۵۷۰۶۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

نقدی: آمریکا شکست‌ خورده و ایران برنده شده

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط‌شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین‌طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

ایسنا نوشت: معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط‌شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین‌طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.

سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در استان همدان، با بیان اینکه امروز خبرنگاران در خط مقدم جنگ با دشمن هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پیروزی بر دشمنان یک به یک آنان را خلع سلاح و توطئه‌هایشان را خنثی کرد و امروز آمریکا می‌داند هیچ کاری از دستش برنمی‌آید و حتی برای نجات اقتصاد خود به دست و پا افتاده‌اند.

اهم اظهارات محمدرضا نقدی به شرح زیر است:

* خبرنگاران نباید دنباله ‌رو سیاه نمایی‌های شبکه‌های غربی دشمن باشند، دشمن در بسیاری از مواقع واژه‌سازی می کند و رسانه‌های ما نیز بدون تحقیق و بررسی از همان واژه‌ها استفاده می‌کنند اما باید در نظر داشت این واژه‌ها بار معنایی دارد که به نفع دشمن است؛ به عنوان مثال به روسپی‌هایی که حجاب خود را برمی‌دارند می‌گویند مخالف حجاب اجباری و رسانه‌های ما نیز از همان استفاده می‌کنند این در صورتی است که این واژه‌ها حساب شده هستند.

*ایدئولوژی اقتصاد جهانی آمریکا شکست خورده است. آمریکایی ها ۴۰ سال ایدئولوژی خود را به ما تحمیل کردند اما امروز همین افراد آن را زیر پا می‌گذارند همان‌هایی که تولید ملی را بی فایده می‌دانستند، پیشرفت و اقتصاد را در خدمات می‌دانستند همانان امروز در قطب مخالف خدمات قرار گرفتند و به تولید داخلی تکیه کرده‌اند. آمریکا و اروپا که می‌خواستند اقتصاد جهانی و آزاد را به عنوان علم جا بیندازند امروز از ایدئولوژی خود عقب نشینی و از اقتصاد آزاد اعلام شکست کرده‌اند.

* رسانه‌ها باید با خلاقیت ادبیات خود را بسازند و نباید دنباله رو واژه سازی دشمن باشند، رسانه امروز میدان جنگ ما است و استفاده از واژه های دشمن رفتن روی میدان مین است دشمن در همه جا خلع سلاح شده و تنها چیزی که آن را نگه داشته به ستون و غوغای رسانه تکیه دادن است.

* انقلاب اسلامی پیروز و برنده شده اما در رسانه‌های آمریکا به گونه‌ای جلوه داده شده که ایران در حال شکست است، در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه‌ای است و نخستین قدم این است که جنگ را حس کنیم، دومین قدم تولید ادبیات و سومین قدم شناخت نقطه ضعف‌ها است.

* امیدوارم همانطور که بچه‌ها در دفاع مقدس خط شکنی کردند، بسیجی کار کردند همین طور نیز در میدان رسانه حرکت و بر دشمن غلبه کنیم و این آخرین جنگ ما خواهد بود.با وجود اینکه ابزار شما رسانه ها کم است اماچون حرف شما حقیقت است بر دل می‌نشیند بنابراین نباید به توازن قوا نگاه کنیم بلکه باید سراغ نقاط ضعف دشمن برویم و حرف‌های پاک و فطری بزنیم چرا که به دل می‌نشنید و مردم ‌باور می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله شما راست میگین!

    • بدون نام

      مشکل ما دشمن و استکبار نیست ، مشکل فساد و رانت دوستان و اشنایان است استکبار ستیزی بهانه ای بیش نیست .توهم ، حدی دارد

    • بدون نام

      مشکل ما دشمن و استکبار نیست ، مشکل فساد و رانت دوستان و اشنایان است استکبار ستیزی بهانه ای بیش نیست .توهم ، حدی دارد

    • اضغرحقی

      تمام اخبار و نظرات همراه باجزاء خیلی‌هاش خوبه نظر من خوب است

    • بدون نام

      مشگل فعلی جامعه ماضعف ایمان است ماریشه مشکلات رادرتحریم میبینیم درحالیکه اگرملت راه وروش قران ورسول خدا ص وایمه اطهار ع راپیش بگیرندمشکلات داخلی ماحل میشود...انشالله

    • علیرضا حسینی

      جالبه ما داریم از بین میریم . خدای نکرده حتی شاید ایران. انوقت میگه آمریکا رو شکست دادیم .

    • علیرضا حسینی

      جالبه ما داریم از بین میریم . خدای نکرده حتی شاید ایران. انوقت میگه آمریکا رو شکست دادیم .

    • علیرضا حسینی

      نظرات چرا ارسال نمیشه

    • بدون نام

      چرانظریات راحذف میکنی ای سانسورچی......ا

      پاسخ ها

      • جواد

        آره بخدا از 20 تا نظر یکی رو به زور چاپ میکنه!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج