۷۵۷۰۷۳
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

انصاری: اتفاقات دیشب بوی نژادپرستی می‌داد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما ایرانی هستیم اما اتفاقات شب گذشته بوی نژادپرستی می‌داد و از اخلاق به دور بود.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما ایرانی هستیم اما اتفاقات شب گذشته بوی نژادپرستی می‌داد و از اخلاق به دور بود.

محمد انصاری، در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: همه دیدند که بازی در شرایط غیرطبیعی برگزار شد. قبل از شروع بازی اشیاء مختلفی به سمت ما پرتاب می‌کردند و این اتفاقات در جریان بازی هم ادامه داشت. چند باری هم بازی متوقف شد اما اتفاقات خوبی نبود و کام همه تلخ شد. امیدوارم این مسائل برطرف شود تا دیگر شاهد دیدن چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره اینکه برخی‌ها اتفاقات تهران در بازی پرسپولیس و فولاد را حاصل جریانات شب گذشته می‌دانند افزود: این اتفاقات برای هیچ تیم برتری خوب نیست. اتفاقاتی که شب گذشته رخ داد اتفاقات خوبی نبود و همه ما از یک کشور و یک وطن هستیم. در کشور ما فارس، ترک، عرب، لر و ... معنی نمی‌‌دهد چرا که ایرانی هستیم و دیگر این مسائل معنی نمی‌دهد. اتفاقاتی که دیشب رخ داد از اخلاق به دور بود و بوی نژادپرستی می‌داد و دیگر تهران و اهواز هم ندارد.

مدافع تیم پرسپولیس افزود: ما قبل از بازی امیدوار بودیم که بازی لغو شود اما صلاحدید مسئولان به این شکل بود که باید بازی برگزار شود و آنها معتقد بودند که شرایط خاصی وجود ندارد! ما که لب خط بازی می‌کردیم واقعا نمی‌توانستیم بازی کنیم.

چرا که در نیمه اول حسین ماهینی و بشار رسن در آن قسمت زمین بودند و در نیمه دوم من و امید عالیشاه آنجا بازی می‌کردیم و اصلا نمی‌توانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. همه حواس من به این بود که سنگی به من برخورد نکند اما در جریان بازی یک سنگ کنارم برخورد کرد که واقعا سنگ بزرگی بود.

انصاری درباره سنگ پراکنی‌ها در ورزشگاه ،تصریح کرد: واقعا خیلی اتفاقات دیشب عجیب بود اگر یکی از آن سنگ‌ها به کسی برخورد می‌کرد قطعا آن شب فوت می‌کرد چرا که سنگ‌های بزرگی پرتاب می‌شد. در یک صحنه خودم دیدم که سنگ بزرگی از کنار شجاع خلیل‌زاده رد شد که اگر به او می‌خورد حتما برایش اتفاقی رخ می‌داد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود خلیل‌زاده در بازی درگیر شده، اظهار داشت: به نظرم برخی‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند چرا که هیچ اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداد و از رسانه‌ها می‌خواهم که این موارد پیش پا افتاده را بزرگ‌نمایی نکنند. رخ دادن برخی مسائل در جریان بازی طبیعی است اما خلیل‌زاده بازیکن با اخلاقی است که هیچ درگیری با کسی نداشت اما به هر حال در بازی برخی مسائل طبیعی است.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ ورزشگاهی نباشیم و چنین مسائلی از ورزشگاه‌های ما حذف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو کلمه از خود عروس خانپم

    • Araz

      خوشم میاد آخر پررویی هستید چرا همه ملیت ها با طرفداران پرسپولیس مشکل دارند بهتره طرفداران خودتان رو نصیحت کنی اگه هفته قبل این حرفا رو میزدی باز یه چیزی ولی مثل اینکه مرگ خوبه ولی برا همسایه .جواب های هوی هستش بهتره تماشاگرنماهایتان خودشان رو اصلاح کنند حالا بعد از ترکها عربها رو هم شاکی کردین

    • 54

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه نژادپرستی مد نبود شما پرسپولیسیها مد کردید.جواب شعارهای طرفدارهاتون که تو ازادی میدادن تو اهواز گرفتین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغگو سگه

    • بهزاد

      استفراق و پرسپوخلیس تنها تیم های نژادپرست ایران هستند.یادتون رفته توو بازی تراکتور پرسپولیس چی گفتن؟تبریزیها هم مجبور شدن بگن الخلیخ العربی.یعنی خلیج عربی

    • بدون نام

      آقای انصاری ماه ۵۵سال هست در خوزستان زندگی می کنیم عرب پنجم درکنار هم ولی متاسفانه بعضی طرف داران احمق استقلالی دلیل ضعف خودشان را اینگونه در جامعه و بصورت عرب د عجم و بصورت نژاد پرستانه نشان میدهند در حالی ما پرسپولیسی ها از زمان تاسیس در کنار عربها و مردم غیور باهم در اهواز و سایر شهرهای خوزستان زندگی می کنیم

    • علی

      چقدر مظلومه این تیم پرسپولیس . همه باعث و بانی این اتفاقات برمیگرده به بازی هفته پیش و فحاشی هواداران پرسپولیس .

    • mamal.taji

      اتفاقات هفته پیش چی.اقای به ظاهر محترم.یافقط خودتون ناموس دارین؟جواب های هویه.میخواستین به اون لیدرتون بگین در مسترابشو ببنده تااینجور چیزی پیش نیاد

    • امید

      وقتی به هواداران عرب فولاد فوش میدیم اونا هم مطمعنا ساکت نمیشن داداش

    • فوتبال زشت اقتصاد زشت

      ما خودمان به خودمان رحم نمیکنم اقتصاد مان هم برای همین اینجوری شد. ما فقط به فکر سود شخصی و آسیب زدن به دیگران هستیم. لیاقت ما همین فوتبال و همین اقتصاد است

    • بدون نام

      وقتی تو تهران احترام اهوازی ها رو نگه نداشتن وفوش وناسزا گفتن نتیجه اش همین بدتر هم میشه

    • مریم

      برو بابا
      اون همه هوادارتون به عرب های نازنین کشورمون توهین کردن

    • بدون نام

      خلیل زاده.؟؟؟ با اخخخخخخخلاق؟؟؟ چه حرف های دهن پر کنی؟

    • بدون نام

      انفاقای بازی با فولاد و تراکتور چطور؟؟ لنگی کثبف

    • بدون نام

      لعنت بر برترینهای عوضی حتما پژمان راهبر بهتون خط میده که نظرات رو پخش نمیکنید

    • بدون نام

      مسئولین بی لیاقت فقط.محمد انصاری هرگز دروغ نمیگه چرا بزرگنمایی میکنند؟ نمیدونم ! اصلا مگر بازی شده که خلیل زاده بحثش بشه؟!!! فرار روبه جلو یعنی انداختن مشکلات گردن دیگران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج