جاباما
۷۵۷۱۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۱
۱۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پیغام سیدجلال بعد از حواشی جنجالی اهواز

کاپیتان پرسپولیس کمتر از یک روز بعد از جنجال دیدار مقابل استقلال خوزستان نسبت به دشمنی‌ها و حواشی که در خطر باشگاه است هشدار داد.

ورزش سه: کاپیتان پرسپولیس کمتر از یک روز بعد از جنجال دیدار مقابل استقلال خوزستان نسبت به دشمنی‌ها و حواشی که در خطر باشگاه است هشدار داد.

پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رضایت داد اما بیشتر از توقف سرخپوشان مقابل حریف ته جدولی این حواشی بازی بود که سوژه شد. درگیری های جنجالی و سنگ پرانی هواداران باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس دقایقی بعد از بازی نسبت به این مساله واکنش نشان دهند. سیدجلال حسینی اما با تجربه بالای خود اکنون هشدار جدی به هواداران این تیم می‌دهد.

او در خصوص اتفاقات و حواشی رخ داده به خبرنگار ما می‌گوید: من اصلا نمی‌خواهم درباره بازی حرف بزنم که اصلا حرفی هم نمانده است. در مورد این حواشی اما فقط این را بگویم که هیچ کس خوشحال نباشد. هیچکس نمی‌تواند به تیم ضربه بزند و این مشکلات به زودی با مدیریت آقای گرشاسبی حل می شود. ما این تیم را به سادگی شکل نداده‌ایم که برخی بخواهند به راحتی آن را به حاشیه ببرند.

پیغام سیدجلال بعد از حواشی جنجالی اهواز

سیدجلال در ادامه گفت: این همان حاشیه‌ای بود که همیشه از آن صحبت می‌کردم. کسانی که می‌خواستند به پرسپولیس ضربه بزنند از محرومیت و مشکلات این تیم به بهترین شکل در حال سودجویی هستند و متاسفانه همه چیز را نمی‌توان گفت. من همیشه از هواداران خواستم تا آگاه باشند و فریب نخورند. خیلی‌ها گفتند این حرف‌های تکراری و بدون کد چیست اما الان منظورم را تا حدودی متوجه شدید. الان شرایط سختی داریم و فقط درایت مدیریت باشگاه می‌تواند به تیم کمک کند.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه از هواداران تیمش خواست تا با حضور در محل تمرین این تیم، مانع از افزایش این حاشیه‌ها شوند: ما به یک آشتی بزرگ نیاز داریم تا پرسپولیس در این مقطع آسیب نبیند. اگر واقعا پرسپولیس برای ما مهم است فردا همگی در تمرین پرسپولیس حاضر شوند و به حمایت تیم بپردازند. نه من و نه هیچ بازیکن و فرد دیگری مهم نیست.

این پرسپولیس بوده که همیشه بوده و باید بماند و نباید به افراد سودجو اجازه داد تا به دنبال ضربه زدن باشند. تیم طی دو فصل اخیر قهرمان شده و اکنون هم علیرغم تمام مشکلات شرایط مناسبی داریم و این برای برخی سخت است. من به عنوان عضو کوچک خانواده پرسپولیس از تمامی هواداران می‌خواهم فردا با حضور در محل تمرین و بدون ایجاد حاشیه تنها به حمایت تیم پرداخته تا فصل را به بهترین شکل بار دیگر کنار هم ادامه دهیم.

وی ادامه داد: این مشکلات باعث نزدیکی بین هواداران و بازیکنان می‌شود و اکنون فهمیدیم که هیچ کس در کنار ما به جز خودمان نیستیم. همه باید در کنار هم باشیم تا هیچکس نتواند آسیبی به تیم بزند. بهتر است که همه حواس‌شان را جمع کنند و این اختلافات و مشکلات هر چه سریعتر حل شود. سال سختی را قرار است برای ما رقم بزنند و امیدوارم هواداران کنار ما باشند.

سیدجلال با اشاره به حواشی احتمالی آینده گفت: اگر قرار باشد اتفاقی در استادیوم آزادی و در بازی‌های آتی بیفتد خود هواداران باید زودتر جلوگیری کنند و به فکر پرسپولیس باشند. در کنار این تیم که با مشکلات به دنبال ادامه موفقیت است ما به حمایت همه جانبه هواداران نیاز داریم و با کمک آنها می‌توانیم کار بزرگ انجام بدهیم.

این حواشی شکل گرفته به راحتی قابل حل است و آقای گرشاسبی پیگیر این مشکل بوده و به دنبال این است تا فضا را آرام می کند. با این حال همانطور که گفتم کنار همدیگر قادر به حل کردن مشکلات هستیم. کاری نشود که تیم خوب ما از درون ضربه بخورد وقتی دشمنان با مشکلاتی که ساختند نتوانستند مانع از موفقیت‌های ما شوند.

همه دوست دارند پرسپولیس ضربه بخورد و من این را بارها گفتم اما اکنون همه در کنار هم نشان خواهیم داد که چقدر همدل هستیم و برای روزهای سخت آینده کاملا آماده خواهیم بود. هیچ کس نمی‌تواند به پرسپولیس ضربه بزند وقتی هواداران کنار ما باشند و خودشان دشمنان را از این تیم دور کنند. فردا منتظر همه‌ی هواداران هستیم تا بدون حاشیه و فقط باحمایت تیم کار بزرگ فصل‌مان را دوباره پیش ببریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اوووووه چه خودشم گنده به حساب اورده باااااو
      اخه لنگ هم ضربه زدن داره
      انگار بارسلونا یا رئال مادریده !!!
      نمیری بااااااااو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو غارکیسه کش تواجتماع جای تونیست

      • بدون نام

        بالاترازبارسارئالیم که شماکیسه کشارو دفن کردیم

    • بدون نام

      لنگیایِ نفهم، خودشون استاد حاشیه و هوچی بازی اند
      اینم جواب بی احترامی به هواداران فهیم فولاد و بی غیرتیِ سروش رفیعیِ نامردِ از خدا بی خبر

    • بدون نام

      جرات دارید به نفت خوزستان توهین کنید. تا هفته بعدش تو ابادان پارتون کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه مث تو بی فرهنگیم که توهین کنیم؟

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      خب رک بگو عباس گدا رو بندازین بیرون مگه میترسی ازش سید بلال خخخخخ

    • بدون نام

      عالم و آدم چشم ندارن ببینن امسال هتریک کنیم
      به کوری چشم حسودا امسال هم قهرمانیم

    • مجتبی

      هوادار عزیز رو تک تک حرفهای کاپیتان فکر کنید تیم واقعا دشمن داره.امسال کیروش فردوسی پور تاج دیگه به هیچ وجه قبول نمیکنن پرسپولیس تو لیگ و اسیا نتیجه بگیره.با هم همدل باشیم و فقط از برانکو و تمام بازیکنا حمایت کنیم.

    • بدون نام

      درود بر کاپیتان با غیرت پرسپولیس. ما هواداران مثل کوه پشت پرسپولیس کبیر هستیم

    • بدون نام

      درود بر کاپیتان با غیرت پرسپولیس. ما هواداران مثل کوه پشت پرسپولیس کبیر هستیم

    • خوزستان

      پدر فولاد رو درآوردند تماشاگراتون بچه پرو

    • بدون نام

      شمارا به جد نداشته تان فوتبال راسیاسی نکنید بابا همین فوتبال برای مردم مونده دست ازاین فوتبال بکشید اغایونی که فکر میکنید مردم نمفهمند مردم میفهمند خر خودتان وجد وابادتان است لعنتی ها این فوتبال راسیاسی نکنید

    • بدون نام

      این سناریوی خوزستان کاراستقلالیاست برضدپرسپولیس
      3فصله دفنشون کردیم ازتوقبر نعره میکش

    • بدون نام

      وقتی تمام ورزش ایران در خدمت تیم لنگه، این اقا بلال داره چی میگه؟شما بازی مقابل استقلال خوزستان شانس اوردید که نباختید و هیچ حرفی واسه گفتن نداشتید حالا چهار تا هوادار چند تا سنگ انداخته که اون هم مقصر هواردای لنگن که توهین کردن بهانه افتاده دستتون
      اقا بلال مقابل پدیده که هوادار سنگ ننداخت که با کمک داور و پنالتی بردید اون بازی و چی میگی
      این دو سال که قهرمان شدید نگاه کن تیمهای بزرگ و چطور اقایان نابود کردن که شما قهرمان بشید،اگه قراده توطئه باشه مطمعنن به نفع شماست نه ضرر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج