۷۵۷۲۵۱
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

کُری‌خوانی مدیران سرخابی در صدا و سیما!

سرپرست های دو تیم استقلال و پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و در بخشی از این برنامه علنا برای هم کری خواندند!

وبسایت نود: سرپرست های دو تیم استقلال و پرسپولیس در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شدند و در بخشی از این برنامه علنا برای هم کری خواندند!

سخنان هریک را به تفکیک در زیر می خوانید:

سخنان امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال اظهار کرد: جا دارد در ابتدا روز خبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک بگویم. ما در فصل نقل و انتقالات یک مقدار دیر کار خود را آغاز کردیم ولی توانستیم نفرات مد نظر آقای شفر را جمع کنیم و با قراردادهای شفاف این بازیکنان را به خدمت بگیریم. امیدواریم که بتوانیم نتایج بهتری در ادامه راه در سطح ملی و هم در رده آسیایی بگیریم.

او درباره تعامل میان شفر و کی‌روش گفت: آقای شفر سرمربی بسیار خوبی است. ایشان سابقه سرمربی‌گری در چند کشور را دارد و تجربیات بسیار خوبی در اختیار دارد. شفر به هیچ عنوان اهل حاشیه نیست. او همه انرژیش برای تیم است. ندیدم دخالتی در مسائل باشگاه داشته باشد. او مرد عمل است و مرد حاشیه نیست. حضور او در ایران برای فوتبال ما یک نعمت است.

فتحی در مورد بدهی‌های باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال و باشگاه پرسپولیس امکانات بسیار زیادی بصورت بالقوه برای استفاده کردن داشتند اما به علت بدهی‌هایی که دارند از این امکانات محروم هستند. بدهی‌های ما بیشتر از بدهی‌های باشگاه پرسپولیس است و بیشتر این بدهی‌ را بدهی‌های مالیاتی تشکیل می‌دهد.

کُری‌خوانی مدیران سرخابی در صدا و سیما!

بدهی عمده ما بدهی بازیکنان است که این مساله مد نظر AFC است و این مساله باعث می‌شود که ما در آسیا دچار محرومیت شویم. من در این دو سه هفته، ‌هر هفته چند بار با مسئولان محترم وزارت ورزش جلسه داشته‌ام و با تمهیدات وزیر محترم امیدواریم مشکلات حل شود و تا قبل از ۹ شهریور خیال خودمان را حل کنیم.

سرپرست استقلال درباره مصاف با السد بیان کرد: امیدوارم در تهران کار را یک سره کنیم.

او درباره ماجرای سوپر جام اظهار کرد: ماجرای سوپر جام مربوط به زمان من نبود و من بعد از گرفتن حکم، نسبت به صدور آن اعتراض کردم. پرونده الان در استیناف درحال رسیدگی است. ما معتقدیم این رای سه بر صفر به نفع فوتبال نیست و عادلانه هم نیست. امیدوارم کمیته استیناف امکان برگزاری یک بازی در زمانی مناسب را فراهم کند و همگان از دیدن بازی لذت ببرند.

فتحی درباره بازی تیمش مقابل السد گفت: هواداران ما در بازی با تراکتورسازی یک نمایش از استقلال دیدند که در حد شان نام استقلال بود. از امروز برای گرشاسبی هم کری می‌خوانم. به زودی در صدرجدول در خدمتشان هستیم. امیدوارم استیناف این فرصت را بدهد تا برنده جام در ۹۰ دقیقه مشخص شود. این جام با این شرایط که از دست فدراسیون آن را بگیرند گوارا نیست. ما امیدوارم با کمک هوادارانمان و تشویق آنها استقلال به جایگاه خودش برسد.

وی در انتها گفت: هواداران استقلال منتظر روز های خوب باشند. امیدوارم در آسیا دربی پایتخت را رقم بزنیم.

سخنان حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس

حمیدرضا گرشاسبی درباره اختلافات میان برانکو و کی‌روش اظهار کرد: برانکو یک پروفسور به تمام معناست و یک روانشناس خوب است که همیشه سعی کرده در حاشیه نباشد و از حاشیه‌ها پرهیز کند. ما هم به خاطر اینکه قول دادیم در حال حاضر با توجه به اینکه جام ملت‌ها نزدیک است دیگر به این مساله ورود نکنیم و این حاشیه‌ها کمتر شود.

او درباره اتفاقات دیدار تیمش و استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر اهواز هم گفت: متاسفم که در اهواز این اتفاقات رخ داد. هواداران خوزستانی هواداران خوب فوتبال ایران هستند. فوتبال از خوزستان به کل ایران اشاعه پیدا کرد. مردم به ورزشگاه می‌آیند که از فوتبال لذت ببرند اما عده اندکی که هوادار فوتبال هم نبودند در دیدار برابر استقلال خوزستان به ورزشگاه آمدند و دنبال اهداف خاصی بودند.

کُری‌خوانی مدیران سرخابی در صدا و سیما!

حتی آن‌ها در سمت هواداران استقلال خوزستان هم حضور داشتند و به آن‌ها هم سنگ می‌زدند و دشنام می‌گفتند. من امیدوارم هرچه زودتر از طریق نیروی انتظامی و یگان ویژه و نهادهای ناظر این افراد که تعدادشان اندک بود و هوادار فوتبال نبودند و به خاطر اهداف خاصی به ورزشگاه آمده بودند شناسایی شوند و با آن‌ها برخورد شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به بدهی‌های باشگاه پرسپولیس هم گفت: از وقتی ما آمده‌ایم با کمک‌های وزارت ورزش و جوانان که البته این کمک‌ها مالی نبود و کمک‌های فکری بود توانستیم حدود ۹۰ درصد از بدهی‌ها را که نفس پرسپولیس را گرفته بود پرداخت کنیم.

امیدوارم با جذب اسپانسر که انجام شده است طی مدت آتی بخش دیگری از بدهی‌ها را که مبلغ چشمگیری نیست پرداخت کنیم و بدهی‌های پرسپولیس برای اولین بار در تاریخ پرسپولیس به صفر برسد و هیچ گونه بدهی نداشته باشیم.

در ادامه این گفت‌وگو سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره سوپرجام گفت: ما منتظر هستیم که هرچه زودتر جام را به ما تحویل بدهند. با توجه به اینکه رای صادر شده نمی‌دانم چرا کمیته استیناف رای نمی‌دهد. در تاریخی که قرار بود بازی برگزار شود استقلال در خارج از کشور بود و در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان این باشگاه برگزار شد نمایندگان استقلال گفتند که در سوپرجام شرکت نمی‌کنند و به همین خاطر رای صادر شد.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به کری‌خوانی سرپرست باشگاه استقلال که عنوان کرد در صدر جدول پرسپولیس را می‌بینیم گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست.

وی ادامه داد:‌ از هواداران هم می‌خواهم به حاشیه‌ها توجه نکنند و ما با قدرت پیش خواهیم رفت. در دیدار برابر الدحیل مطمئنا هوداران‌مان یار سیزدهم‌مان خواهند بود و منتظریم گل نهایی را آن‌ها بزنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هستی

      آقای گرشاسبی میبینی:)

    • بدون نام

      ایول گرشاسبی آرزو بر کیسه کشها عیب نیست خدایش پنجاه وچهار هفته صدر جدولیم کیسه کشها اون زیر بهتون ساخته کیسه کش پارو بزن رکاب بزن بپر شاید رسیدی

    • زهرانیک اقبال سیسخت

      سرپرست پرسپلیس کله پوک بیش نییییییییییس

    • علی

      ندیدم ازچهل سال پیش تا الان یکی مثل گرشاسبی الحق مدیریت پرهوادارترین تیم وقهرمان ایران برازنده توست مثل تیم حریف پول بیت المال را نفله نمیکنه چهارتا بازیکن گرفت ازنان شب واجب تربودن نه مثل رقیب که ده تا مهاجم گرفته که روی هم یک نفرنمیشن فقط خوب پول میگیرن

    • علی

      به فکربدهیتون نباشیدچهارتا کیسه کش بفرسیدبرن جلووزارت ورزش تجمع کنن اونم حله مثل الان که یه دفعه ده تا بازیکن گرفتیدگران والبته به درد نخور

    • بدون نام

      کیسه متوهم شده وباید از بزرگ و کوچیک مورد روانکاوی قرار بگیره وعقده های درونی انها درمان بشه ، این فتحی خودش دچار دوشخصیتی شده وانتظاری از دلقک شوفر نداریم خودش از بزرگان المان بدونه...!! راست راستی باورش شده که نظرش مهمه! راجب جذب نیرو در تراکتور هم از میلغ دلارو قیمت حرف میزنه! فتحی نالایق ...

    • مونتلا

      دم گرشاسبی گرم که کیسه رو گونی کرد خخخخ ارزو بر جوانان عیب نیست

    • R.Ganji 7

      استفراق خواب صدر رو ببینه زنده باد برانکو زنده باد گرشاسبی

    • احمد

      گرشاسبی: هواداران یار سیزدهم خخخخ
      برانکو مربی بدون حاشیه
      خدا شفات بده

    • بدون نام

      یار سیزدهم!!!!!! آقاى گرشاسبی فوتبال اونیه که یازده نفره بازی می کنن ها، معمولاً هوادار هم میشه یار دوازدهم! سیزده رو از کجات آوردی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یار دوازدهم داوره، بعد ببین چقدر بدهی داشتن که 90 درصدشو دادن 10 درصدش شده 150 میلیارد و اندازه بدهی اس اس عزیز ، بعد جالبه با هم فکری وزارت دادن 90 درصد و همهم فکری ، میشه بگن چه جوری ،

    • بدون نام

      چرکپولیسیها دارن خودشون رو ..اب میکنن میخواین با آفتابه پلاستیکی به رنگ تیمتان آب بریزیم خودتون رو بشویید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس بزرگ هست وبادهان نجستون اسم شو رو کثیف نکنید کیثه درود براقای گرشاسبی عزیز باهمین محرومیت هم اسفالتین میفهمین

    • بدون نام

      یار سیزدهم خخخخخ چه مدیر باسواد و با درایتی !!!!!!!

    • بدون نام

      خاک بر سر اونایی که به وزیر ورزش فحش دادن و خاک بر سر وزیری که بخاطر دوتا فحش 30 میلیارد پول بیت المال رو از بین برد با خرید اینهمه بازیکن . طبق سایت رسمی نقل و انتقالات 13 بازیکن استقال گرفته این فصل. وزیری که مستقیم به مدیرعامل ذوب اهن زنگ میزنه که تبریزی رو بدین استقلال دیگه تکلیف روشنه امسال به هر قیمتی هست میخان استقلال رو قهرمان کنند .

    • استقلال تاج سر لنگیا

      یار سیزدهم مدیر لنگ یادت باشه داخل آسیا مثل ایران داورها طرف شما نیستند یعنی بی شرف نیستن پس رو یار دوازدهمتون حساب کن هرچند الدحیل دخلتون رو میاره شما لنگی جماعت هیچوقت داخل آسیا هیچی نمیشید باعث شرمساری ایران هستید ۵۰سال قدمت و افتخار آسیایی صفر عدد خیلی بدبختید که لنگی هستید آرزو به گور رفته ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج