جاباما
۷۵۷۳۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت ۹، ساعت هوشمند جدید خودش را هم که گلکسی واچ نام دارد، معرفی کرد. اولین تغییری که در این ساعت نسبت به نسل‌های قبلی مشاهده می‌شود، اسم آن بوده که دیگر عبارت Gear از آن حذف شده و با گلکسی جایگزین شده است.

مجله دیجی کالا - مهرشاد رجبی: همانطور که انتظار می‌رفت، سامسونگ در کنار معرفی گلکسی نوت ۹، ساعت هوشمند جدید خودش را هم که گلکسی واچ نام دارد، معرفی کرد. اولین تغییری که در این ساعت نسبت به نسل‌های قبلی مشاهده می‌شود، اسم آن بوده که دیگر عبارت Gear از آن حذف شده و با گلکسی جایگزین شده است.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

تغییر محسوس دیگری که مشاهده می‌شود، طراحی ساعت بوده که اکنون بیش از هر زمان دیگری شبیه به ساعت‌های معمولی و مکانیکی شده است. دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری برای این ساعت در نظر گرفته شده و در رنگ‌های مختلف (از جمله رز گلد)، با بند‌ها و البته واچ فیس‌های مختلف عرضه خواهد شد. حاشیه‌های دور این ساعت کمی کمتر شده و همچنان حلقه دور نمایشگر ساعت را می‌توان برای اسکرول کردن یا زوم کردن استفاده کرد.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

همچنین این ساعت هوشمند از LTE پشتیبانی می‌کند و این یعنی می‌توان از آن بدون نیاز به گوشی نیز استفاده‌های زیادی کرد. در جلوی ساعت صفحه نمایش AMOLED قرار گرفته که با پوشش شیشه‌ای Gorilla DX+ محافظت می‌شود و مقاومت بالایی در برابر خط و خش‌های احتمالی خواهد داشت. عمر باتری این ساعت نیز بهبود یافته و به گفته سامسونگ با یک بار شارژ تا چند روز می‌توان از این ساعت استفاده کرد.

ویژگی‌های مرتبط با سلامتی نیز در این ساعت کم نیستند. سنسور پایش ضربان قلب که می‌تواند ضربان قلب شما را در هر ساعت ثبت کند و پس از بررسی آن‌ها، اگر لازم باشد به شما هشدار دهد. برای مثال اگر ضربان قلب شما به یک باره بالا برود به شما هشدار داده و می‌گوید بهتر است کمی استراحت کنید. همچنین این ساعت می‌تواند کیفیت خواب شما را اندازه گیری کند و به شما بگوید آیا خواب خوبی داشته‌اید یا خیر.

با ساعت هوشمند جدید سامسونگ آشنا شوید

سال گذشته ساعت سامسونگ در دو نوع کلاسیک و اسپرت عرضه می‌شد. امسال اما سامسونگ تصمیم گرفته این تقسیم بندی را کنار گذاشته و تنها یک نوع گلکسی واچ برای کاربردهای مختلف عرضه کند. در حقیقت سامسونگ تلاش کرده ساعتی طراحی کند که هر روز و هر لحظه همراه شما باشد.

گلکسی واچ همچنین به بیکسبی، دستیار صوتی سامسونگ، مجهز شده تا کاربران گلسی واچ هم بتوانند از این دستیار هوشمند صوتی نیز استفاده کنند. بیکسبی می‌تواند به شما کمک کند که با ساعت خود پیامک بفرستید، موسیقی پخش کنید، یک ریمایندر تنظیم کنید و دیگر استفاده‌هایی از این دست داشته باشید. علاوه براین، گلکسی واچ از پلتفرم SmartThings نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید دیگر دستگاه‌های سامسونگی که از SmartThings استفاده می‌کنند را با ساعت خود کنترل کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج