۷۵۷۳۵۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

چند خطی در نقد تراکتورسازیِ نامتوازن

شاید حالا مدیران باشگاه تراکتورسازی متوجه شده باشند که برای قهرمانی فقط جذب ستاره گلزن و گلساز مهم نیست.

خبرگزاری میزان: شکست سنگین شب گذشته تراکتورسازی مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی یک پیام مهم داشت. شب گذشته همه دیدند که تیم پرستاره تراکتورسازی چقدر نامتوازن و نا هماهنگ بود. تیمی که برای قهرمانی و کسب سهمیه بسته شده آنقدر ایراد دارد که به راحتی از آنها نمی‌شود گذشت.

تیمِ توشاک به همان اندازه که در خط هافبک و حمله خود پرستاره و جذاب است به همان اندازه در خط دفاع و دروازه ضعیف است. کسب ۲ امتیاز در ۳ هفته ابتدایی لیگ گواه خوبی برای این ادعا است.

دروازه‌بان و مدافعان تراکتورسازی آنقدر معمولی و ضعیف هستند که حضورشان در هر مسابقه برای خط حمله تیم رقیب قوت قلبی بزرگ است.

محسن فروزان که به عنوان یک ستاره به تراکتورسازی آمد کاملا یک دروازه‌بان معمولی است. فروزان سا‌ل‌هاست که یک دروازه‌بان متوسط است و در هر تیمی هم که بوده داستان به همین شکل رقم خورده. این در شرایطی است که یکی از ارکان بزرگ موفقیت و قهرمانی در فوتبال داشتن یک دروازه‌بان شش دانگ است که تراکتورسازی این شرایط را ندارد.

در خط دفاع هم اوضاع بدتر از دروازه‌ است. محمد طیبی، اهل‌شاخه، عبدالله‌زاده و شربتی ۴ مدافع اصلی تراکتورسازی برای این فصل هستند. طیبی مدت‌ها است که به یک مدافع خنثی و معمولی تبدیل شده. اهل‌شاخه، عبدالله‌زاده و شربتی هم برای تبدیل شدن به مدافعانی مطمئن خیلی کار دارند. همین بازی شب گذشته استقلال و تراکتورسازی نشان داد این مدافعان جوان و بی‌تجربه چطور می‌توانند به تیمشان ضربه بزنند.

شاید حالا مدیران باشگاه تراکتورسازی متوجه شده باشند که برای قهرمانی فقط جذب ستاره گلزن و گلساز مهم نیست، بلکه یک تیم برای قهرمان شدن و کسب افتخار باید در همه خطوط تیمی قدرتمند و بزرگ باشد. شاید اگر فقط ستاره گلزن و گلساز خریدن ملاک قهرمان شدن بود، استیل‌آذین با آن‌همه ستاره به لیگ یک سقوط نمی‌کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسماعیل

      میزان ننوشتی اقای میزان

    • بدون نام

      اگه باختن اشتباهات خودشون بود..کيسه شاخي نبود

    • محمدرضا

      این تراکتور رو یکی دو هفته بعد ببینید اون وقت میبینید تیم چقدر فرق کرده در ضمن تراکتور رو با استیل آذین مقایسه نکنید تراکتور ریشه دارد ولی استیل آذین یک شبه استیل آذین شد

      پاسخ ها

      • ادر ابادگان

        این تراکتور اگه امسال بین هفت تیم بالای جدول باشه شاهکار کرده اولا که این تیم واقعا یک مربی با دانش و منطقی اوردن که تنها کار مثبت مالک باشگاه هستش بنده خدا هنگ کرده بود میگفت ازروز اول هوادارا بهم گفتن امسال دیگه قهرمانیم وپرسپولیس واستقلال رو یکی ۴تا۵تا باید بزنیم خوب این فشار تماشاگرا که فکر کردن باشعارهای که مالک برای خودشیرینی مینویسه مربی بنده خدا تحت فشار گذاشتن بابا اگه مسی ورونالدو رو هم بیارین با تضمینی برای قهرمانی نیست گذشت زمان والبته تمرینات موثر گویای همه چیزه شجاعی ودژاگه بله یه زمانی خوب بودن یا اون ژاپنیه بنده خدا میخوره یه۵۰ سالی داشته باشه بازیکن جوان در کنار یکی دوتا باتجربه بله جواب میده خوب تراکتور خط حمله وهافبکش خوب هستن بالاخره هماهنگ میشن وفوتبال خوبی اراعه میدن ولی دروازه بان افتضاحه وخط دفاعی دروازه روی سه گل مقصر اصلی بود جوری که ما فکر کردیم قسطن اینکارو میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج