۷۵۷۳۹۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گله لیلی گلستان از قیمت‌های «پرت و پلا»

مدیر گالری گلستان می‌گوید: گالری‌ها باید کار خوب ارائه بدهند و قیمت منطقی بگذارند. برخی گالری‌ها قیمت‌های پرت و پلا می‌گذارند و تخفیف‌های عجیب و غریب می‌دهند که من اصلا با آن موافق نیستم.

ایسنا: لیلی گلستان در گفت‌وگویی درباره اینکه در شرایط اقتصادی امروز ایران آیا خرید آثار هنری همچنان در اولویت برخی قرار دارد، بیان کرد: معمولا مردم عادی آثار هنری را کمتر می‌خرند و آن‌ها هستند که در شرایط بد اقتصادی زندگی می‌کنند. افرادی که موقعیت‌های مالی بهتری دارند برای آنکه پولشان را پس‌انداز کنند به خرید اشیاء هنری روی آورده‌اند که بتوانند بعدها چیزی را که خریده‌اند گران‌تر بفروشند.

گله لیلی گلستان از قیمت‌های «پرت و پلا»

گلستان تاکید می‌کند: فرهنگ اینکه «اثر هنری، پس‌انداز است»، جا افتاده است و امیدوارم بیشتر هم جا بیفتد.

او در زمینه آشتی دادن مردم با خرید آثار هنری و بازدید از گالری‌ها، گفت: گالری‌ها باید کار خوب ارائه بدهند و قیمت منطقی بگذارند این در حالی است که اغلب قیمت‌های پرت و پلا می‌گذارند و تخفیف‌های عجیب و غریب می‌دهند که من اصلا با آن موافق نیستم.

گلستان درباره نوسانات ارزی و تاثیر آن‌ها روی خرید و فروش آثار هنری اظهار کرد: در حال حاضر افرادی که دلار دارند خرید آثار هنری برایشان خیلی ارزان تمام می‌شود. خریدارهای خارج از کشور الان خیلی علاقه‌مند هستند از ایران اثر بخرند. خرید برای آن‌ها تقریبا مجانی تمام می‌شود. آن‌ها خیلی به ما ایمیل می‌زنند و می‌خواهند خرید کنند.

این گالری‌دار در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره نقش هنرهای تجسمی در بهبود حال مردم جامعه، گفت: وقتی شما به یک اثر هنری گوش می‌دهید، به آن نگاه می‌کنید یا یک کتاب خوب می‌خوانید حالتان قاعدتا باید بهتر شود، هنر همیشه حال آدم را خوب می‌کند. چه خوب است اگر مردم به تماشای گالری‌های هنری بیایند و چشمانشان آثار زیبا ببیند و برای مدت زمانی سرشان گرم شود.

او همچنین درباره ایجاد صنف گالری‌دارها اظهار کرد: ما (گالری‌دارها) از طرف وزارت کار اقدام کردیم و انجمن صنفی نگارخانه‌داران را تاسیس می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج