جاباما
۷۵۷۴۲۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

پادوانی: از حضور دوباره در آزادی ذوق‌زده بودم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که به زمین چمن آزادی رسیدم حس عجیبی داشتم چون دلم برای هواداران و این ورزشگاه تنگ شده و ذوق‌زده شده بودم.

خبرگزاری میزان: لئاندرو پادوانی در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی پیش از بازی استقلال و تراکتورسازی اظهارداشت: اینکه من پس از مدت‌ها به ورزشگاه آزادی رفتم نکته مثبتی بود و از حضور دوباره در این ورزشگاه ذوق‌زده شده بودم.

وی افزود: زمانی که به زمین چمن آزادی رسیدم حس عجیبی داشتم و راستش را بخواهید دلم برای هواداران و این ورزشگاه تنگ شده بود. پیش از آغاز بازی وقتی در لابی هتل بودم و با بازیکنان استقلال دیدار کردم خیلی خوشحال شدم و این موضوع نشان می‌دهد آنها هنوز من را فراموش نکرده‌اند.

مدافع مصدوم تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: از فرشید اسماعیلی تشکر می‌کنم چون او می‌خواست پس از اینکه گل زد به سمت من بیاید ولی من زمانی که او گل زد در ورزشگاه حضور نداشتم. شرایط من به گونه‌ای نبود که بتوانم تا پایان بازی در ورزشگاه بمانم و باید بیشتر استراحت می‌کردم.

پادوانی در پایان خاطرنشان کرد: از شفر هم بابت مصاحبه پس از بازی که در مورد من انجام داد تشکر می‌کنم. از امروز تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا هرچه زودتر به میادین برگردم. این استقلال که این روزها شاهد آن هستیم قطعا یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر امسال خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاءالله زودتر خوب میشی رو پاهات می ایستی از ته دل میگم خدا تمام بیماران دنیا رو زودتر شفا بده هیچ چیزی بهتر از سلامتی تو دنیا نیست

      پاسخ ها

      • امجدی

        پادو خداوند کمکت کند خوب میشوی تمام استقلال با نو هم درد هست

    • بدون نام

      آمین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج