۷۵۷۴۳۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حاجی‌بیگی: بدهی سنگین و کمرشکن نداریم!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر بدهی کمرشکن نداریم و مبلغ بدهی‌ها کم است.

خبرگزاری میزان: محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص حواشی دیدار تیم‌های پرسپولیس واستقلال خوزستان دراهواز اظهار داشت: واقعا شاهد اتفاقات غیر منتظره‌ای بودیم و فکر نمی‌کردیم چنین برنامه‌ای برای پرسپولیس پیاده شود. ما احترام زیادی برای اهوازی‌ها و خوزستانی‌های عزیز قائلیم، اما مسائلی رخ داد که اصلا فکرش را نمی‌کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش چه کسی مقصر این اتفاقات است، عنوان کرد: من نباید پاسخ این سوال را بدهم، اما معتقدم که این اتفاقات نباید در ورزشگاه‌های ما رخ بدهد. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید اثرش را روی بازی هم می‌گذارد. مسلما حواشی به وجود آمده در عملکرد تیم هم تاثیر منفی گذاشت. ما انتظار چنین کم لطفی را نداشتیم البته این عده کم هدفشان چیزی دگیر بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به حواشی به وجود آمده بین حسین ماهینی و رئیس کانون هواداران این باشگاه گفت: این موضوع هم غیر منتظره بود. البته معتقدم که مشکل خاصی نیست و حل می‌شود. هر دو طرف دلسوز تیم هستند واگر حرفی می‌زنند به خاطر پرسپولیس است

البته معتقدم که به این صورت نباید به این مسئله ورود می‌شد و دو طرف نباید مجموعه خود را زیر سوال می‌بردند. هم هواداران حق دارند و هم بازیکنان البته مشکلی نیست وا ین اختلاف هم حل می‌شود، اما درکل من حرکت دو طرف را تأیید نمی‌کنم واز هیچ کدام هم حمایت نمی‌کنم.

حاجی بیگی در خصوص ا. ینکه آیا واقعا ۹۰ درصد بدهی‌های پرسپولیس پرداخت شده است تاکید کرد: ۹۰ درصد بدیه‌های خارجی پرداخت شده، ولی فکر می‌کنم کلا زیر ۱۰ میلیارد بدهی داریم که آن هم سعی می‌کنیم تا نیم فصل و شاید حتی زودتر پرداخت کنیم

یک مقدار خرده بدهی داریم که آن‌ها پرداخت می‌شود خیلی از طلبکاران هم یا طلبشان را بخشیده‌اند یا اگر کم بوده نقدا گرفته اند و یا در دو سه قسط به آن‌ها پرداخت شده است.

وی در پاسخ به این سوال که سنگین‌ترین و کمرشکن‌ترین بدهی باشگاه پرسپولیس به چه کسی است؟ گفت: خدا را شکر بدهی کمرشکن نداریم و مبلغ بدهی‌ها کم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم این اسامی عجیب غریب از کجا میارن هل میدن تو هیئت مدیره این دوتا تیم فلک زده؟ جه فامیلی های گنده ولی عملکرد زیر صفر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج