۷۵۷۴۵۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

قربانی: شفر برگ برنده آبی‌ها است

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید نمایش زیبا استقلال در دیدار با تراکتورسازی ماحصل تفکرات وینفرد شفر است.

خبرگزاری ایسنا: پیروز قربانی، بازیکن پیشین باشگاه استقلال درباره پیروزی ۳ بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: استقلال تیم خوبی دارد که روز به روز بهتر خواهد شد و بازی این تیم پیشرفت خواهد کرد.

او ادامه داد: استقلال مربی دارد که بهترین بازی را از بازیکنان خود می‌گیرد. شفر مربی بزرگی است که مربی‌های ایرانی می‌توانند درس‌های بسیاری از او بگیرند. از زمان سپردن هدایت استقلال به شفر، من تا حالا مصاحبه‌ای از او ندیدم که بخواهد بهانه‌تراشی بکند و بگوید من چون فلان بازیکن را نداشتم نتیجه نگرفتم.

مدافع پیشین استقلال اضافه کرد: وی به کار خود اطمینان دارد و همین باعث می‌شود در کارش راسخ باشد. شفر تفاوت زیادی با مربی‌های ایرانی دارد که پس از ناکامی دنبال توجیه هستند. سبک بازی استقلال مقابل تراکتورسازی به خوبی نشان داد که مربی آبی‌ها چه تفکراتی دارد و تیمش چقدر باکیفیت بازی می‌کند. به نظر من برگ برنده استقلال در ایران، وینفرد شفر است.

او درباره احتمال قهرمانی استقلال در پایان لیگ هجدهم تصریح کرد: این استقلال شایستگی قهرمانی را دارد. در ابتدای پنجره نقل و انتقالات فکر نمی‌کردم استقلال جزو مدعی‌ها باشد اما به مرور و جذب بازیکنان مدنظر، شاگردان شفر پیشرفت کردند و اکنون بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهند. فوتبال واقعی بازی است که استقلال و پرسپولیس و به خصوص استقلال ارائه می‌دهند. سطح استقلال از دیگر تیم‌ها ایرانی که فقط با " بزن زیرش" بازی می‌کنند فاصله گرفته است.

قربانی درباره رویارویی استقلال با السد در لیگ قهرمانان گفت: لیگ قهرمانان با لیگ برتر متفاوت است. استقلال پتانسیل حذف کردن السد را دارد اما در این مسابقات سطح بازیکنان تاثیرگذار است. شفر مربی خوبی است و استقلال مشکلی از لحاظ کادرفنی ندارد اما این بازیکنان هستند که در چنین مسابقات باکیفیتی تعیین‌کننده هستند. امیدوارم در دیدار با السد، روز بد ژاوی و گابی باشد.

وی در پایان درباره عملکرد تراکتورسازی نیز گفت: ساختار این تیم کاملا تغییر کرده است و بازیکنان و مربیان بزرگی به این تیم اضافه شده‌اند. شجاعی و دژاگه بازیکنان سطح بالایی هستند اما تاثیر آن‌ها زمانی مثبت خواهد بود که روند کار تیمی را بهبود ببخشند. این تیم نیاز به زمان دارد تا پیشرفت کند و به یک مدعی تبدیل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      زنده باد عمو شفر

    • تاج بزرگ آبی

      درود

    • mohsen

      پولهای دولت برگ برنده است چقدر خرج کرده بخدا اگه بدون مربی هم باشه بهتر بازی میکته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج