۷۵۷۵۱۸
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

«وحید سلطان» بازداشت شد

«وحید سلطان» یکی از معروف‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل قاپ تهران در جنوب شرق پایتخت دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم: «وحید سلطان» یکی از معروف‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل قاپ تهران در جنوب شرق پایتخت دستگیر شد.

سرهنگ کیوان ظهیری با اشاره به دستگیری یکی از معروفترین سارقان کیف قاپ و موبایل قاپ تهران که دارای سوابق دستگیری متعدد بوده اظهار کرد: به دنبال دستگیری یکی از سارقان در محدوده اسلامشهر و چهاردانگه به اتهام سرقت موبایل و کیف، وی در تحقیقات پلیس آگاهی اسلامشهر به مشارکت و همدستی یکی از سارقان بسیار به‌نام و معروف کیف‌قاپ و موبایل قاپ پایتخت اعتراف کرد و با توجه به این اعترافات، دستگیری این فرد دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این سارق که به «وحید سلطان» معروف بوده، پیش از این دارای سوابق دستگیری به اتهاماتی از قبیل شرارت، شرب خمر، سرقت و کیف‌قاپی بود، دستگیری وی با همکاری ماموران پلیس کلانتری ۱۵۸ کیانشهر پیگیری شد.

وی ادامه داد: همکاران ما با شناسایی مخفیگاه این متهم در شهرک جمهوری کیانشهر، محل اختفای وی را تحت نظر گرفته و در فرصتی مناسب، این محل را به صورت کامل پوشش دادند.

ظهیری گفت: پس از محاصره محل اختفای «وحید سلطان»، این فرد که متوجه حضور ماموران پلیس شده بود، خود را به بالکن طبقه سوم ساختمان رساند و با تهدید ماموران به پرتاب کردن خود به پایین، به دنبال راهی برای فرار از دست ماموران بود که با هوشیاری ماموران پلیس در اقدامی زیرکانه، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد به مصرف شیشه اعتیاد دارد افزود: پس از دستگیری و انتقال وی به کلانتری، «وحید سلطان» به سرقت حدود ۲۰ فقره موبایل و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

بر اساس گفته سرهنگ ظهیری، این فرد با یک دستگاه موتورسیلکت تیزرو پرقدرت، به صورتی کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت موبایل و کیف به صورت کش‌روی می‌کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب سلطانی، هم اعتیاد هم بازیرکی از بالکن میخواسته فرار کنه! شهرک جمهوری کجا میشه؟ کیان شهر زیر پل بعثت خودش شهرک هست ؛ جمهوری شاید محله باشد

    • از گرونی

      موتورش زد ایکس بود احتمالا .

    • پارسا طولایی

      اینقدربزرگش نکنید یه احمق بوده که از افراراد ساده لوح کیف قاپی کرده یه چاقو یا به قول لاتها یه تیزی بده دست یه کودک بقیه میترسن یه دزد بوده بزرگش میکنید که چی

    • بدون نام

      باید میگذاشتند خودش را پرت کند یک آدم کثیف مفت خور کم جلو موبایل فروشی با چشم خودم دیدم که دزد موبایل چگونه از یک جوان گوشی اش را که تلزه خریده بود قاپید وبا هم دستش ترک موتور فرار کرد هنوز برلی آن جوان که میگفتددرم در آمد که پول جمع کرده تل بتولنم گوشی بخرم خیلی دلم میسوزد گوشه خیابان از حال رفت بعد این انگل های جامعه با مفت خوری این ها را در یک جزیره دور افتاده تبعید کنید

    • نا آشنا

      باید میزدن بمیره

    • بهروز

      اخه ناموسا کسی که موبایل میدزده چیش به نامه یا سلطانه الکی موش رو شیر نکنید اگه مرد بود کار میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج