۷۵۷۶۸۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

درخواست پرسپولیس از حامی مالی‌اش

با توجه به افزایش تورم در یکی دو ماه اخیر، مدیریت باشگاه از حامی مالی‌اشخواسته در قرارداد سال دوم تجدیدنظر و پرداختی‌اش را بیشتر کند که این درخواست با مخالفت شدید حامی مالی مواجه شده است.

ایران ورزشی: بعد از یک جلسه‌ نافرجام با نماینده‌ی حامی مالی باشگاه پرسپولیس، گرشاسبی به دیدار وزیر ورزش رفت و از ایشان خواست پرداخت پول به باشگاه را پیگیری کند تا این باشگاه بتواند مطالبات معوقه بازیکنان را بپردازد.

و اما مشکل باشگاه با حامی مالی‌اش. ماجرا از این قرار است که باشگاه پرسپولیس فصل پیش قراردادی دو ساله با اپراتور معروف امضا می‌کند و بر سر پرداختی‌ها هم به توافق می‌رسند اما با توجه به تورم در یکی دو ماه اخیر، مدیریت باشگاه از این کمپانی خواسته در قرارداد سال دوم تجدیدنظر و پرداختی‌اش را بیشتر کند.

درخواستی که با مخالفت شدید حامی مالی مواجه شده است. در روز‌های اخیر گرشاسبی جلسات متعددی با نمایندگان حامی مالی معروف داشته است اما طرفین به توافقی در این زمینه نرسیده‌اند. ادامه این روند می‌تواند اختلاف بین طرفین را بیشتر کند چرا که پرسپولیس قرارداد‌های سنگینی را با بازیکنان و مربیان خارجی خود دارد و با توجه به چند برابر شدن قیمت دلار، این انتظار را از حامی مالی‌اش دارد که پرداختی خود به باشگاه را بیشتر کند اما تا امروز موفق نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این یکی یعنی استقلال به راحتی و شاید به دستور رییس جمهور، توسط وزیر ورزش به راحتی، پول و دلار میگیرد!! ولی این یکی یعنی پرسپولیس، مورد ظلم و بی عدالتی قرار گرفته! خصوصی سازی هم که توی کار نیست! معلوم نیست که چه میخواهند، بکنند؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج