۷۵۸۰۲۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیشتازی «صبحی دیگر» بین برنامه‌های صبحگاهی

سال‌ها بود که «صبح بخیر ایران» تنها برنامه صبحگاهی تلویزیون بود و مجریانش تنها افرادی بودند که با انرژی مضاعفی هر روز صبح با مردم روبرو می‌شدند. اما الان هر کانالی را که تغییر می‌دهی، با یک برنامه صبحگاهی خاصی روبرو می‌شوی که با توجه به سیاست‌های همان شبکه فعالیت می‌کند.

بانی فیلم: سالها بود که «صبح بخیر ایران» تنها برنامه صبحگاهی تلویزیون بود و مجریانش تنها افرادی بودند که با انرژی مضاعفی هر روز صبح با مردم روبرو می شدند. اما الان هر کانالی را که تغییر می دهی، با یک برنامه صبحگاهی خاصی روبرو می شوی که با توجه به سیاست های همان شبکه فعالیت می کند.

پیشتازی «صبحی دیگر» بین برنامه‌های صبحگاهی

اما برنامه «صبحی دیگر» از جنسی دیگر است. شبکه آموزش برنامه صبحگاهی با نام «صبحی دیگر» دارد که دو مجری هدایتگر برنامه هستند. یکی از ویژگی های مثبت این برنامه بخش ها و آیتم های متنوعی است که شامل آموزش غذاها و بازی های محلی است که در نوع خود می تواند برای بیننده ها مفید و جالب و جذاب باشد. ضمن اینکه درباره نگهداری از گیاهان آپارتمانی نیز آیتم جالبی دارد.

از همه مهتر اینکه در آیتمی که مهمان برنامه را پزشکان مختلفی تشکیل می دهند، از کارشناس پزشکی برای این بخش دعوت به همکاری شده است. اتفاقی که در یکی از برنامه ها و شبکه های دیگر باعث شد تا عدم آگاهی و دانش مجری باعث به وجود آمدن حواشی ای شود.

اما در این برنامه برای جلوگیری از هر گونه اشتباهی به جای گفت و گوی مجری با مهمان، از یک کارشناس استفاده شده است که کار حرفه ای تری به نظر می رسد. ضمن اینکه در روز خبرنگار هم از یک خبرنگار نابینا در برنامه دعوت شد که کار بسیار با ارزش و متفاوتی بود. به هر حال این برنامه در کنار نقاط ضعفی که بعضا در اجرای مجریانش وجود دارد، اما تا حدودی توانسته متفاوت از برنامه های صبحگاهی دیگری باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج