۷۵۸۰۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خطیبی: دلیل لغو بازی با بادران را نمی‌دانم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تمام شرایط برای انجام بازی با بادران فراهم شده بود اما علت لغو بازی هنوز برایش مبهم است.

ایسنا: تیم ماشین‌سازی تبریز که قرار است به ارومیه منتقل شود، دیروز (شنبه) در بازی افتتاحیه مسابقات لیگ یک به علت عدم صدور کارت بازیکنانش نتوانستند مقابل بادران بازی کنند و این مسابقه به همین دلیل لغو شد.

حسین خطیبی سرمربی ماشین‌سازی گفت: انتقال تیم ما به شهر ارومیه تقریبا انجام شده و تیم ما با اسم بانی‌گستر در مسابقات لیگ یک به فعالیت خواهد پرداخت. ما منتظر تایید نهایی کمیسیون ماده ۵ هستیم و اگر مشکلی پیش نیاید، هفته‌های بعد در ارومیه بازی‌های خود را دنبال می‌کنیم.

ما قراردادهای خود را با بازیکنان به ثبت رساندیم و به هیات فوتبال ارائه دادیم. هیات فوتبال هم ظاهرا قراردادها را برای سازمان لیگ ارسال کرده اما سازمان لیگ می‌گوید چنین چیزی به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: ما البته به فدراسیون نامه زدیم که بازی را به تعویق بیندازند ولی بادرانی‌ها این مساله را قبول نکردند چون گفتند برای آن بازی بلیت گرفته بودند و کار از کار گذشته بود. تیم بادران به تبریز آمد و تیم ما به علت عدم صدور کارت بازیکنان، نمی‌تواند بازی کند.

ما قراردادهای خود را در هیات فوتبال ثبت کرده بودیم و دلیل لغو بازی برای من هنوز مشخص نیست. ما تمام تمهیدات را برای بازی را انجام دادیم. ما حتی به هیات فوتبال رفتیم و قرارداد را به اسم ماشین سازی دوباره ثبت کردیم تا بهانه‌ای برای لغو بازی پیش نیاید اما فدراسیون اجازه برگزاری بازی را نداد.

خطیبی در پایان گفت:‌ ما قبل بازی در ارومیه بودیم و قرار بر این شده بود که بازی در ارومیه برگزار شود اما آقای فتاحی به من زنگ زدند و گفتند به تبریز بیایید و قراردادها را در هیات فوتبال ثبت کنید تا مسابقه در تبریز برگزار شود.

ما تمام این کارها را انجام دادیم و به تبریز رفتیم اما فدراسیون ادعا می‌کند که این قراردادها به دست ما نرسیده است در حالی که هیات فوتبال تبریز می‌گوید این کار را انجام داده است. حالا مشکل این اتفاق چیست دیگر من اطلاعی ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج