۷۵۸۰۷۰
۵۱۰۶
۵۱۰۶
پ

اولین تصویر از لباس جدید «فلش» در فصل پنجم

سایت خبری Comic-Con Trailer، اعلام کرد که بری آلن (Barry Allen) لباس جدیدی در فصل پنجم The Flash خواهد داشت اما شبکه CW احتمالا انتظار نداشت تصاویر لو رفته از فیلم‌برداری، این هفته سر و صدا به پا کند برای همین آخر هفته را با انتشار اولین تصویر رسمی از لباس فلش به پایان رساند.

سینما گیمفا: سایت خبری Comic-Con Trailer، اعلام کرد که بری آلن (Barry Allen) لباس جدیدی در فصل پنجم The Flash خواهد داشت اما شبکه CW احتمالا انتظار نداشت تصاویر لو رفته از فیلم‌برداری، این هفته سر و صدا به پا کند برای همین آخر هفته را با انتشار اولین تصویر رسمی از لباس فلش به پایان رساند. و این لباس، یکی از دقیق‌ترین لباس‌های فلش است که در لایو‌اکشن دیده‌ایم.

اولین تصویر از لباس جدید «فلش» در فصل پنجم

لباس جدید فلش ورژن مقاوم‌تری از لباس قبلی است، در حالی که پارچه متفاوتی در آن بکار رفته و زیبایی لباس چرم Arrow را دارد. این لباس رنگ‌‌هایی دارد که بیشتر انعکاس دهنده رقیبان کتاب کمیک فلش هستند. شاید خود لباس پارادوکس داشته باشد چون نورا آلن، دختری از آینده، آن را به بری داده است. آن حتی مثل کمیک‌ها، از حلقه فلش بیرون می‌آید.

این تبلیغ حاکی از این است که فصل پنجم فلش روز پنجشنبه، ۹ اکتبر روی آنتن می‌رود. با اینکه والی وست از سریال رفته، رالف دیبنی/ Elongated Man در فصل پنجم ثابت بازی می‌کند. این یعنی او دوباره کشته نمی‌شود. دیگر بازیگرانی که به سریال باز می‌گردند عبارتند از:

کاندیس پتون (Candice Patton)، کارلوس والدز (Carlos Valdes)، دنیل پانابیکر (Danielle Panabaker)، دنیل نیکولت (Danielle Nicolet)، تام کاوانا (Tom Cavanagh)، جس ال مارتین (Jesse L. Martin) و البته گرنت گاستین (Grant Gustin) در نقش بری آلن/ فلش.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج