۷۵۸۱۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

تازه‌ترین تصمیم خلق الساعه؛

ایجاد «جایگاه خانواده» در ورزشگاه‌ها ویژه «پدران و فرزندان» نه مادران!

 در نشست آسیب‌شناسی رفتارهای پرخاشگرانه مصوب شد جایگاهی به عنوان «خانواده» مخصوصا پدران و فرزندان در ورزشگاه‌ها ایجاد شود. مسئولان در این نشست اشاره‌ای به بانوان نکردند!

مهر: در نشست آسیب‌شناسی رفتارهای پرخاشگرانه مصوب شد جایگاهی به عنوان «خانواده» مخصوصا پدران و فرزندان در ورزشگاه‌ها ایجاد شود. مسئولان در این نشست اشاره‌ای به بانوان نکردند!

در این نشست محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال، غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون، محمدرضا تهرانی نایب رئیس جمعیت حامیان هوادار و حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، ابراهیم شکوری معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال به همراه اعضای کانون هواداران پرسپولیس و استقلال و شماری از فعالان عرصه فرهنگی و جامعه شناسان حضور داشتند.

در این نشست در مورد دلایل رفتارهای پرخاشگرانه برخی از تماشاگران و روش‌های پیشگیرانه بحث و گفت و گو شد. یکی از مباحث مهم در این جلسه طرح ویژه «جایگاه خانواده» در ورزشگاه بود که مقرر شد سه جایگاه ۵ و ۶ و ۷ در ورزشگاه آزادی به خانواده ها ( پدران و فرزندان) اختصاص پیدا کند.

همچنین در این جایگاه مخصوص نصب شماره صندلی و کنترل دقیق تماشاگران، سر دادن شعارهای فرهنگی و با نشاط و نصب تابلو ویژه انجام شود. باشگاه ها نیز مکلف شدند جهت رفع مشکلات فروش بلیت الکترونیکی در باشگاه ها و همچنین استفاده از همیاران هواداران آموزش دیده اقدام فوری انجام بدهند. با اجرای بلیت فروشی الکترونیکی تماشاگران با مشکلات کمتری در ورزشگاه ها حاضر می‌شوند.

همچنین قانون اختصاص ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه به تماشاگران میهمان در مسابقات اجرایی شود. مقرر شد دومین جلسه این کارگروه شنبه ۲۷ مرداد ماه در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار شود.

در خبر انتشار یافته از سوی سازمان لیگ اشاره ای به حضور بانوان نشده و به نظر می رسد این طرح برای حضور مردان اجرا خواهد شد. طرحی که اگر بدون حضور بانوان باشد به هیچ عنوان جدید نیست چرا که قبل از این هم پدران با فرزندان پسر خود می توانستند به ورزشگاه بروند. شاید فقط جایگاه شان تغییر خواهد کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدر و فرزند،،،،ببخشید این کجاش میشه خانواده؟پس مادر و دختر عضوی از خانواده نیستن از نظر آقایون،،،دستمریزاد بر فرهنگ سازان این کشور

    • بدون نام

      بابا جمع کنید این مسخره بازیها رو فکر کردم میخوان خانواده ها رو واقعا بذارن برن ورزشگاه؟ پسران وپدران دیگه چه مدلیه بخدا دنیا بهمون میخندن این جوری دیگه اراذل واوباش یه جا جمع میشن مثل خلافکارهای تو زندان به جون هم می افتن هیچ آدم درست حسابی هم نیست که بگن زشته بابا دعوا وفحش ندین واقعا آگه با این کارها ورزشگاه ها رو به میدون جنگ وچاله میدون تبدیل نکردین؟

    • بدون نام

      به اندازه کافی زن ها سوار مملکت هستند اینو کم داشتیم

    • بدون نام

      خخخخخ این همه مدیر طراز اول فوتبال جمع شدن این تصمیم به شدت خنده دار بگیرن! واقعا با این کاراتون فقط باید تو موزه باشید بزرگوار ها!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج