۷۵۸۱۰۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شمسایی: اقتدار فوتسال ایران دوباره نمایان شد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان معتقد است که قهرمانی مس سونگون در مسابقات قهرمانی آسیا، قدرت فوتسال ایران را نمایان کرد.

تسنیم: وحید شمسایی درباره پیروزی ۴ بر ۲ تیم فوتسال مس سونگون ایران مقابل تای‌سون‌نام ویتنام و قهرمانی این تیم در مسابقات باشگاه‌های آسیا گفت: بازی سنگینی را شاهد بودیم، اما خدا را شکر پس از دو سال ناکامی به قهرمانی آسیا رسیدیم و اقتدار فوتسال ایران دوباره نمایان شد.

به جاوید که آقای گل و ارزشمندترین بازیکن مسابقات شد، تبریک می‌گویم. او عملکردی فوق‌العاده از خود نشان داد و اینقدر توانا بود که بانک بیروت با او برای اولین بار به نیمه‌نهایی مسابقات رسید.

وی ضمن تبریک به اعضای تیم مس به خاطر فتح جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: فرهاد توکلی و قدرت بهادری هم تیم‌شان را به نیمه‌نهایی بازی‌ها رساندند و رضا فلاح‌زاده برای اولین بار، نماینده اندونزی را به مرحله حذفی رساند. این نشان می‌دهد فوتسال ما چقدر بزرگ است.

شمسایی: اقتدار فوتسال ایران دوباره نمایان شد

ما چهارمین قهرمانی کشورمان را در این بازی‌ها جشن گرفتیم و خودمان را از ژاپن که سه قهرمانی دارد، جدا کردیم. دقت کنید که هر سال، یک تیم از ایران به قهرمانی مسابقات رسید و این نشان می‌دهد چقدر لیگ ما قوی و باکیفیت است. در قهرمانی باشگاه‌های آسیا، مربیان و بازیکنان خارجی حضور دارند و همین باعث می‌شود سخت‌تر از جام ملت‌های آسیا باشد. این قهرمانی را به خانواده فوتسال تبریک می‌گویم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال کشورمان درباره حذف ناگویا اوشنز ژاپن و چونبوری تایلند، حریفان اصلی مس سونگون در این رقابت‌ها تصریح کرد: جام جهانی 2018 فوتبال نشان داد با وجود حذف تیم‌های بزرگی چون برزیل و آلمان، رقابت همچنان سخت است، چون سایر تیم‌ها پیشرفت می‌کنند.

نمایندگان ژاپن و تایلند رقیبان سنتی ما بودند و مسیر مس هموارتر بود، اما حریف سرسختی در فینال مقابل ما بازی می‌کرد. مهم نیست چه تیمی روبروی ماست، مهم این بود که قهرمان آسیا شدیم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا این قهرمانی‌ها می‌تواند نوید شرایط و روزهای بهتر برای این رشته بدهد یا خیر، خاطرنشان کرد: اکثر ورزشکاران یا کارکنان اداره‌ها یا مدارس، هر وقت می‌خواهند مسابقاتی برگزار کنند، فوتسال بازی می‌کنند.

فوتسال سخت‌ترین و آسان‌ترین رشته است. در آماری که اخیراً اعلام شده، 18 میلیون نفر در کشور، چه به صورت حرفه‌ای یا تفریحی فوتسال بازی می‌کنند. این نشان می‌دهد که رشته ورزشی ما چقدر توانایی دارد.

وی با اشاره به نیروی انسانی سرشار در کشور به تسنیم گفت: نیروی انسانی در کشور ما فراوان است و در هر کوچه‌ای می‌توانیم بازیکنان حرفه‌ای ببینیم، اما این نیرو با ساختار ما در کشور فاصله زیادی دارد.

با وجود نیروی انسانی سرشار، لیگ برتر ما سال‌های بدی را سپری می‌کند و بودجه و شرایط باشگاه‌های ما خوب نیست. نباید تنها دو یا سه تیم در رشته فوتسال سرمایه‌گذاری کنند. زمانی لیگ ما 7،6 تیم قدرتمند داشت که همان سال تیم ملی ما به سومی جهان رسید. چون روزی افراد زیادی از فوتسال تأمین می‌شود.

ملی‌پوش پیشین فوتسال کشورمان با انتقاد از شرایط نامطلوب این رشته اظهار داشت: بازیکن من سال گذشته 120 میلیون تومان می‌گرفت، اما الان با نصف این مبلغ بازی می‌کند. ما نباید فوتسال را همان 15 نفر ببینیم، بلکه 300 نفر در این رشته درآمد کسب می‌کنند.

اگر تنها دو تیم خوب و مدعی داشته باشیم، زنگ خطر برای ما به صدا درآمده است. همه از توپ‌های استفاده شده در لیگ انتقاد می‌کنند، اما مدیران می‌گویند باید با همین توپ‌ها بازی کنید. این زنگ خطر است. یا اینکه می‌بینیم مسئول عالی‌رتبه ما به عنوان مترجم کنار تیم است. فوتسال ما اینقدر بزرگ است که معطوف به چند نفر نباشد و همه می‌توانند از این رشته استفاده کنند.

شمسایی با ابراز امیدواری به ادامه‌دار بودن موفقیت‌های فوتسال ایران تصریح کرد: ما در فوتسال جهانی هستیم و فوتسال ما با این قهرمانی که به دست آمد، در آسیا و جهان درخشید. امیدوارم برای اولین بار قهرمانی در المپیک جوانان را تجربه کنیم. باید از پایه آغاز کنیم تا به چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج