۷۵۸۱۹۹
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

خودروسازها، لابی زیادی دارند

مهرداد تقی زاده گفت: در حال حاضر بحث از قیمت سوخت، خط قرمز نظام شده است. خودروسازها نیز لابی زیادی دارند و نمی گذارند مقررات مربوطه تصویب شود. حتی به راحتی مسئولان را تغییر می دهند. در نتیجه اجرای این استراتژی با مشکل روبرو شده است.

خبرگزاری مهر:‌ مهرداد تقی زاده در نشست خبری تشریح برنامه های معاونت حمل و نقل و زارت راه و شهرسازی درخصوص پیگیری های معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برای پیگیری استراتژی کاهش قیمت خودرو و افزایش نرخ سوخت یادآور شد:

ما به دنبال اجرای این استراتژی هستیم اما در حال حاضر بحث از قیمت سوخت، خط قرمز نظام شده است. خودروسازها نیز لابی زیادی دارند و نمی گذارند مقررات مربوطه تصویب شود. حتی به راحتی مسئولان را تغییر می دهند. در نتیجه اجرای این استراتژی با مشکل روبرو شده است.

وی درباره کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی بین شهری یادآور شد: در سال ۸۸، ۲۶۷ میلیون نفر با اتوبوس جابجا شدند اما این رقم در سال ۹۷ به ۱۵۵ میلیون نفر کاهش یافت.

همچنین در بخش حمل و نقل ریلی نیز در سال ۸۹ بیش از ۲۸ میلیون نفر با قطار سفر کردند که آمار مسافران ریلی سال ۹۶ به ۲۴ میلیون نفر کاهش یافت. این موضوع نشان دهنده کاهش اقبال عمومی به حمل و نقل عمومی و افزایش استفاده از خودروی شخصی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید نوری

      ... چه دلیلی داره که خودرویی مثل پراید بشه ۲۷میلیون اخه چه استانداردی داره باهمین پولی که ازاین مردم بدبخت میگیرن توکشورهای عربی همسایه میشه بهترین ماشین خارجی خرید ...

    • بدون نام

      اصلا موافق حرف ايشون نيستم.
      دليل اصلي عدم كاهش قيمتها هميشه و هميشه در درجه اول شيطان بزرگ آمريكا و سپس دولت غيرقانوني و غيرشرعي و غاصب اسرائيل هست.
      بعد از اون دشمن دليل اصلي گراني ها هست و بعد از اون استكبار جهاني كه نميذاره قيمتها بياد پايين.
      وگرنه در داخل كشور كه مسوولين دلسوز و خدوم و با وجدان و با ايمان و خادم ملت هستن و به تنها چيزي كه فكر نميكنن اختلاس و رانت و اخذ تابعيت دوگانه و فرار به كاناداست.

    • کامبیز

      این وسط هم ولت شغلم پخته است یارفیق دزد وشریک قافله!؟

    • بدون نام

      مملکتی که نظامش بسته به چند صرافی و چند خودرو ساز است و علنا حکمرانی می کنند و از رانت استفاده می کنند و با زورگویی حرفشان را به کرسی می نشانند فاتحش خواندست

    • بدون نام

      خودرو سازی در اختیار ۴خانواده مافیایی است که انشالله به تیرغیب گرفتار شوند

    • شهریار

      همین صحبت ایشان که خودرو سازان لابی دارند ومسولین رو عوض می کنند دلیل محکمی از فساد دولتی است من فکر نمی کنم مافیا در ایتالیا یا امریکا هم چنین قدرتی داشته باشند !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج