جاباما
۷۵۸۲۰۵
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

مشکل‌پور: فوتبال سپاهانی‌ها بِکش‌بِکش بود

مدافع تیم فوتبال پیکان به انتقادهایی که از سوی سپاهانی‌ها شده و بازی این تیم را یک بازی دفاعی قلمداد کرده‌اند، واکنش نشان داد.

تسنیم: سجاد مشکل‌پور، مدافع پیکان در خصوص دیدار پیکان و گسترش فولاد در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: شخصاً شناختی از گسترش فولاد نداریم، اما کادرفنی قطعاً در جلسات فنی که تا این بازی خواهیم داشت، آنالیز آنها را به ما منتقل می‌کند. البته این را بگویم که در لیگ هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد و همه بازی‌ها سخت است.

وی افزود: ما این فصل به دنبال کسب نتیجه‌ای بهتر از فصل گذشته هستیم. اگر به دنبال نتیجه گرفتن باشیم، باید در تمام بازی‌های خانگی این فصل هدفی جز کسب سه امتیاز نداشته باشیم و در دیگر بازی‌ها نیز سعی کنیم امتیاز بگیریم. این بازی هم مقابل گسترش فولاد برای سه امتیاز به میدان می‌رویم.

مدافع تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد این تیم در سه بازی ابتدایی لیگ که با کسب ۵ امتیاز عملکردی مثبت بوده است، گفت: شاید ابتدای فصل کسی فکر نمی‌کرد به این اندازه خوب بازی کنیم، به این دلیل که هفته‌های اول تیم‌ها آنطور که باید آماده نیستند و بدن‌ها طوری نیست که بازیکنان آماده ۹۰ دقیقه بازی باشند.

با این حال تمرینات و اردوهایی که پیش از فصل داشتیم، روی عملکرد ما در شروع لیگ تأثیر داشت. فصل گذشته، اوایل فصل بد نتیجه گرفته بودیم، اما این فصل سعی کردیم حداکثر امتیازها را جمع کنیم.

مشکل‌پور در مورد عملکرد خوبی که پیکان در بخش دفاعی داشته است، خاطرنشان کرد: اگر عملکرد دفاعی ما خوب بوده، ربطی به خط دفاعی ندارد و دفاع تیمی ما خوب کار می‌کند.

مشکل‌پور: فوتبال سپاهانی‌ها بِکش‌بِکش بود

البته در طول تمرینات روزانه هم خیلی روی کار دفاعی بازی می‌کنیم و شاید از 90 دقیقه 25 تا 30 دقیقه تمرینات اختصاصی برای مدافعان و دروازه‌بان‌ها باشد. جدا از کارهای تاکتیکی آقای جلالی و مطهری، ما کارهای اختصاصی دفاعی را هم با آقای مرتضی‌زاده کار می‌کنیم و شاید همین تمرینات باعث شده عملکرد دفاعی‌مان بهتر از فصل گذشته باشد.

وی در مورد همدلی پیکانی‌ها در این فصل که به طور مثال دیده شد محمد قاضی تا خط دفاعی عقب آمده بود تا به مدافعان کمک کند و دفاع تیمی که مورد اشاره خودش بود، گفت: شرط آقای جلالی برای این فصل حضور بازیکنانی بود که به لحاظ اخلاقی در اولویت باشند. همین مسئله باعث شده است تیمی همدل داشته باشیم و بازیکنی نداریم که به طور مثال پرحاشیه باشد. همه دوست، رفیق و همدل هستیم که همین مسئله بیشتر کمک می‌کند تا نتایج تیمی بهتری بگیریم.

مدافع تیم فوتبال پیکان در واکنش به صحبت‌های سپاهانی‌ها از جمله قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم که پیکان را متهم به انجام بازی دفاعی و وقت تلف کردن کرده بودند، اظهار داشت: اگر تیم ما صرفاً تدافعی بود، مقابل استقلال ایجاد موقعیت نمی‌کردیم و بازی صد درصد دفاعی را به نمایش می‌گذاشتیم یا سایپا را 3 بر صفر شکست نمی‌دادیم و در نهایت به برد خفیف یک بر صفر یا دو بر صفر رضایت می‌دادیم.

اول از همه بگویم که در بازی با سپاهان، زمین ورزشگاه وضعیت خوبی نداشت که اجازه درست بازی کردن هم نداده بود. ما هم روی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده بودیم که نقطه قوت آنها ارسال بلند از خط دفاعی یا ارسال از کناره‌ها بود که توپ را برای مهاجم بلند قدشان می‌فرستادند. فوتبال‌شان به اصطلاح بِکش‌بِکش بود و طبیعتاً با بازی مستقیم تیم حریف، شما ناخودآگاه به دفاع می‌روید.

مشکل‌پور افزود: خود من به شخصه دوست ندارم تیمم گل بخورد و بعد برای جبران آن حمله کنیم، ضمن اینکه در آن زمین هم نمی‌شد بازی کرد. سپاهان هم بازی مستقیم می‌کرد که ما را زیر فشار برده بود، اما از دقیقه 65 به بعد بازی دست ما بود. درباره وقت تلف کردن که آقای قلعه‌نویی گفته است، خود من به شخصه دو سه دقیقه روی زمین افتاده بودم که واقعاً مصدوم شدم و عمدی در کار نبود، همین حالا هم می‌توانید بیایید بررسی کنید که بینی من جابه‌جا شده است.

وی در واکنش به این مسئله که مربی بدنساز پیکان گفته بود نوع تمرینات پیش از فصل بازیکنان به گونه‌ای بوده که شرایط بدنی‌شان در ابتدا، میانه و انتهای فصل تفاوتی ندارد، گفت: بعد از بازی با سپاهان با مربی بدنساز تیم‌مان صحبت می‌کردم و به او گفتم دقیقه 60 به بعد، انرژی من بیشتر شده بود و بدنم هر لحظه آماده‌تر می‌شد.

انگار تازه انرژی گرفته بودم و این تمرینات تأثیرگذار بوده است. شاید نسبت به فصل قبل خودمان و نسبت به تیم‌های دیگر تمرینات بهتری داشته‌ایم و این تمرینات را زیر نظر قربانعلی‌پور انجام دادیم که یک مربی خوب، خوش اخلاق و با کلاس کاری بالاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو بیخود کردی والا شماها دفاع اتوبوسی چیده بودید اخه این فوتباله

    • بدون نام

      آخه بچه جون تو در حدی نیستی بخوای راجع به سپاهان نظر بدی.

    • Ahmad azizi

      قلعه نوعی هر موقع ببرد تاکتیکش جواب داده وهر موقع که برنده نشه به زمین و زمان ایراد می گیره
      تو هیچ تیمی هم که زیاد ولخرجی نکنه نتیجه نمیگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج