جاباما
۷۵۸۲۱۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

درویش: صیادمنش در سایپا حاشیه‌ای نداشت

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: الهیار صیادمنش در تیم سایپا هیچ حاشیه‌ای نداشت.

فارس: رضا درویش، مدیر عامل سایپا در مورد تساوی خانگی مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه در بازی با پیکان نتیجه‌ای دور از ذهن گرفته بودیم سرمربی تیم به خوبی تیم را بازسازی کرد. ذوب آهن هفته قبل مقابل استقلال موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرد اما در بازی با ما فقط یک ضربه کاشته داشت.

وی در مورد دیدار هفته آینده با تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است که تماشاگران بسیار پرشوری دارد این تماشاگران نعمت بزرگی برای تراکتورسازی محسوب می‌شوند. قطعا سایپا برای اینکه دست پر به تهران برگردد به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد وضعیت انتقال الهیار صیادمنش به استقلال و حاشیه‌ای که باعث محرومیت این بازیکن شده، گفت: قرار است این هفته با مدیرعامل باشگاه استقلال آقای فتحی نشستی داشته باشیم و در مورد این انتقال به توافق برسیم. صیادمنش در تیم سایپا هیچ حاشیه‌ای نداشت. با حضور علی دایی در تیم ما هیچ بازیکنی حاشیه‌ای ندارد.

درویش در مورد پرونده انتقال ترابی به تراکتورسازی تبریز گفت: قرارداد داخلی ترابی با تراکتورسازی انطور که خودش می‌گوید به خاطر بحث سربازی‌اش بود. اکنون اما دیگر تراکتورسازی نمی‌تواند بازیکن سرباز جذب کند و ضمن اینکه ترابی هم دیگر سرباز نیست بنابراین در هر صورت ترابی دیگر نمی‌تواند به تراکتورسازی تبریز برود.

وی در مورد حواشی ایجاد شده از سوی تماشاگران در دو بازی در تهران و اهواز در هفته سوم لیگ برتر گفت: این رفتارها شایسته تماشاگران نیست. اگر تماشاگران به مساله‌ای هم اعتراض دارند باید از طریق مجاری قانونی آن را پیگیری کنند.

در بازی سایپا و سپیدرود هم شماری از تماشاگران سپیدرودی صندلی‌های ورزشگاه را شکستند در حالیکه در آن بازی داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت و بعد که پرس و جو کردیم گفتند ظاهرا به مساله‌ای دیگر معترض بوده‌اند!

صاحبان اصلی ورزش و فوتبال همین تماشاگران هستند و آنها نباید اجازه بدهند که عده‌ای در داخل انها رسوخ کنند و جو ورزشگاه را خراب کنند. تماشاگران یار دوازدهم تیم‌ها هستند بروز چنین اتفاقات حاشیه‌ای باعث می‌شود که حتی بحث حضور خانواده ها در ورزشگاه نیز به فراموشی سپرده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایمو

      به شما ربطی نداره آقای درویش.. شما دست بزار رو کلاه خودتو با نبره... لنگی صفت

    • بهروز

      اخه کبسه صاحب نداره که...‌‌

    • بدون نام

      اخه تو سایپا سجاد نبوده ک برا صیادمنش حاشیه درست کنه و چشمش بهش بیفته خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج