جاباما
۷۵۸۲۲۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

انفعال فدراسیون ۵ ستاره برای جام ملت‌ها

در حالی که کمتر از یک ماه تا روزهای فیفا دی باقی مانده، تیم ملی سرمربی ندارد و هیچ دیداری برای آمادگی تا جام ملت‌های آسیا هماهنگ نشده است.

ایسنا: با اتمام جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، کشورهای مختلف برای مسابقات آتی خود برنامه ریزی کردند. حتی کشورهای آسیایی مانند چین، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان دیدارهایی را برای آمادگی بیشتر تا جام ملت‌های آسیا هماهنگ کرده‌اند.

با این وجود فدراسیون فوتبال ایران تاکنون که کمتر از یک ماه تا روزهای موسوم به فیفا دی که تیم‌های ملی بدون قید و شرط می‌توانند بازیکنان خود را از باشگاه‌های مختلف دنیا در اختیار بگیرند، برنامه ریزی نکرده است.

پنجره بعدی فیفا از سوم تا یازدهم سپتامبر است و در همین زمان لیگ برتر تعطیل خواهد شد اما مشخص نیست تیم ملی بتواند اردو یا حتی بازی تدارکاتی داشته باشد. طبق پیش بینی قبلی کارلوس کی‌روش، تیم ملی باید در این پنجره دو بازی تدارکاتی داشته باشد.

در همین پنجره ژاپن و کره جنوبی در تورنمنتی با کاستاریکا و شیلی دیدار می‌کنند اما در همین زمان هیچ دیداری برای تیم ملی فوتبال ایران هماهنگ نشده است.

انفعال فدراسیون ۵ ستاره برای جام ملت‌ها

علاوه بر مشخص نبودن بازی‌های تدارکاتی، تیم ملی فعلا سرمربی هم ندارد و معلوم نیست کی‌روش به ایران بازگردد یا نه. این پایان بی‌سروسامانی تیم ملی نیست و فدراسیون با اتمام قراردادش با شرکت آدیداس، مشخص نکرده که تیم ملی با چه البسه‌ای در اردوها و بازی‌های تدارکاتی آتی شرکت می‌کند.

اگر خوش‌بینانه به این وضعیت نگاه کنیم، تیم ملی چند روز مانده به روزهای موسوم به فیفا دی، سرمربی و البسه خود را انتخاب می‌کند اما تیمی در آن زمان باقی نمانده که فدراسیون فوتبال بخواهد با آن‌ها برای روزهای فیفا دی به توافق برسد و باز هم قصه حضور تیم‌هایی مانند سیرالئون و گینه تکرار خواهد شد.

تا وقت تنگ نشده، فدراسیون فوتبال باید فکری به حال این وضعیت بکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه‌ شما مطبوعات‌ ...نخورین حاشیه درست نکنین همچی درست میشع نمیدونم شما از فوتبال ایران‌چی میخوایین حضور ذهن تدارم یه مربی خارحی امده بود میگفت هیجایع دنیا مطبوعات به شیطانیه حاشیه درست کن مث ایران ندیدم رحم‌ ندارن

    • بدون نام

      کدوم فکر کدوم نظر دیگه فدراسیون بارشو بسته یکی دیگه باید بیادو بخوره این قانون فدراسیونه

    • یوناس حقی

      صبر کنید ، صبر کنید از اتاق فرمان خبر دادند یکی هست .
      یک تیم از آفریقا اعلام آمادگی کرده ، البته دمپایی ندارند و تیمی هم ندارند ، اما حاضرند .... دلار بگیرند و بعنوان تیم ملی ... با ایران بازی کنند ، قول هم میدهند با تمام ظرفیت بازی کنند .
      دیدی مشکلی نبود و الکی شلوغش میکنی !!!

      پاسخ ها

      • یه وقتی نظری پخش نکنی ها

        اون دفع باگینه بیساعو بازی کردیم وگینه استوایی ایندفعه احتمالا با گینه باساعو وگینه غیر استوایی احتمالا من میگم کلا یه کشورهستش البته اگه بشه اسمشو کشور گذاشت منتها تاج وهمکاراش اینها رو پیدا کردن هردفعه بایه اسمی میان کلی دلار بی زبون گیرشون میاد بالاخره باتیم ۲۵دنیا هم بازی میکنن کلی معروف میشن عجب فدراسیونی داریمون خوش به حالمون یعنی کلا کشور جالبی هستیم از لحاظ سیاسی هم دستکمی از فوتبال نداریم

      • بدون نام

        خوشمزه:-(

    • شهرام

      ما که قراره میلیونها دلار خرج کنیم و با کیروش حذف بشیم . بهتر نیست یه مربی داخلی با هزینه ای کمتر یک صدم بریم و حذف بشیم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج