۷۵۸۲۲۳
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

هرمزگان؛ بالاترین آمار خودکشی در ایران

نماینده هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه هرمزگان تبعیدگاه نیست، بلکه پایتخت مهمان‌نوازی ایران اسلامی است گفت: مردم هرمزگان قاچاقچی و شرور نیستند، قاچاقچی نکبت‌زاده و رانت‌خوارانی هستند که به صورت سازمان‌ یافته، ضربات مهلک اقتصادی را به کشور وارد می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: نماینده هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با تاکید بر اینکه هرمزگان تبعیدگاه نیست، بلکه پایتخت مهمان‌نوازی ایران اسلامی است گفت: مردم هرمزگان قاچاقچی و شرور نیستند، قاچاقچی نکبت‌زاده و رانت‌خوارانی هستند که به صورت سازمان‌ یافته، ضربات مهلک اقتصادی را به کشور وارد می‌کنند.

کیانوش جهانبخش در هشتمین اجلاس عمومی استان‌ها گفت: مردم تقاضایی جز عمل به قانون و قرار گرفتن متخصصان صالح و شایستگان بر مسند امور ندارند، صالحانی که ظاهر و باطنشان یکی باشد و درصدد فریب مردم جهت گمراهی و سردرگمی آنان نباشند.

وی افزود: در بحث صید ناروای کشتی‌های بزرگ و صنعتی چینی که دریا را جارو می‌کنند و نسل آبزیان را از بین می‌برند به مشاهدات و حرف مردم و صیادان شریف و زحمتکش هرمزگان اعتماد کنید و دست از بازی کی بود؟ کی بود؟ من نبودم بسیار نخ نما و تهوع‌آور بردارید.

شایسته نیست در مهم‌ترین استان اقتصادی کشور مردم با فقر و مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم کنند و آمار خودکشی در بین جوانان هرمزگان در بالاترین سطح کشور باشد که دلیل عمده آن بیکاری و دیدن آن همه موهبت و مسیرهای اشتغال در صنایع و جاهای دیگر و نداشتن سهمی از آن است.

وی درآمد هرمزگان را به اندازه ۱۱ استان کشور اعلام کرد و افزود: یقینا توجه به توسعه آن می‌تواند افزایش ثروت ملی و توسعه کشور را به دنبال داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      آقا جان شما تاسال دادبزن صداتونو کسی نمی شنوه ...

    • بی نام

      این بدبختای جوونا چه گناهی کردن که این زمان به دنیا اومدن جواب خون اونایی که خودکشی کردن بگیرازینا خدایا

    • AAAAA

      تازه اولشه هنوز بعضی از ادارات دایر هستن وقتی انها تعطیل شدن بیا و امار بده مردم بیکار بی پول بدهکار اقساط ماهانه دارن اجاره خانه دارن زن و بچه چشمشان به دست اوست واقعا چه کنند غیر از خودکشی؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج