جاباما
۷۵۸۴۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بارتومئو، احتمال جذب پوگبا را رد نکرد

رئیس باشگاه بارسلونا احتمال خرید هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را رد نکرد.

خبرگزاری تسنیم: خوسپ ماریا بارتومئو پس از پیروزی ۲ بر یک شب گذشته (یکشنبه) بارسلونا مقابل سویا و فتح سوپرجام اسپانیا در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال پیوستن پل پوگبا به بارسلونا گفت: نمی‌خواهم در مورد بازیکن خاصی صحبت کنم. ما به تمامی باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم، هر چند هنوز ۲۰ روز دیگر از فصل نقل‌وانتقالات تابستانی باقی مانده است.

رئیس باشگاه بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: باید ببینم چه بازیکنانی در ادامه می‌توانند به ترکیب بارسا اضافه شوند. ما روی لیگ تمرکز کرده‌ایم و بهتر است پرسش‌های خود در خصوص بازیکنان را از اریک آبیدال، رامون پالنس و یا پپ سگوئرا بپرسید. با این حال هنوز زمان برای انجام نقل‌وانتقالات باقی مانده است.

بارسلونا در این تابستان مالکوم، آرتور، کلمنت لنگله و آرتورو ویدال را به خدمت گرفته و رئیس این باشگاه اسپانیایی با این اظهاراتش به نوعی علاقه بارسا به جذب هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را رد نکرد.

پوگبا که به نظر می‌رسد رابطه‌اش با ژوزه مورینیو بابت خارج کردن نام وی از ترکیب اصلی شیاطین سرخ همچنان شکرآب است، اخیراً در پاسخ به این پرسش که «آیا از بودن در باشگاه منچستریونایتد خوشحال و راحت هستید؟»، اظهار داشت: چیزهایی هستند که می‌توانم در موردشان صحبت کنم و برخی چیزها هم هستند که نمی‌توانم در موردشان حرفی بزنم و در غیر این‌ صورت جریمه خواهم شد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج