۷۵۸۴۵۷
۹ نظر
۵۰۰۹
۹ نظر
۵۰۰۹
پ

روایتی از یک بی‌اخلاقی برای حمله به حسن روحانی

سیدجمال ساداتیان می‌گوید: همین که حسن روحانی توانست پرونده ایران را از شورای امنیت خارج کند، کافی است. گروهی در این شرایط حساس کشور بجای وحدت و همدلی دنبال تخریب هستند.

خبرگزاری ایلنا: سیدجمال ساداتیان (تهیه‌کننده سینما)، با اشاره به عملکرد دولت روحانی گفت: همین که آقای روحانی توانست پرونده ایران را از شورای امنیت خارج کند کافی است. اگر در روابط امروز ایران با امریکا پرونده ایران از شورای امنیت خارج نشده بود ایران چه وضعی داشت قطعاً باید مثل ونزوئلا تورم یک میلیون درصدی را تجربه می‌کردیم.

روایتی از یک بی‌اخلاقی برای حمله به حسن روحانی

تهیه‌کننده «دایره زنگی» با انتقاد از رفتار برخی رسانه‌ها ادامه داد: گروهی در این شرایط حساس کشور بجای وحدت و همدلی دنبال تخریب هستند این عملکرد چه فرقی با عملکرد امریکا دارد؟

ساداتیان ادامه داد: دو روز پیش آقایی از یک سایت خبری تلفنی سوالاتی در خصوص انتخاب آقای روحانی از بنده پرسید، به صراحت به ایشان گفتم که به عملکرد ایشان انتقاداتی دارم ولی از انتخاب خود پشیمان نیستم.

تهیه‌کننده به رنگ ارغوان ادامه داد: متاسفانه خبری دیدم که عکس جمعی از اهالی هنر را منتشره و عکس بنده هم در بین آنها بود؛ با این عنوان که هنرمندان حاضر به مصاحبه نشدند. بنده با ایشان مصاحبه کردم و به تمام سؤالات ایشان پاسخ دادم. من نمی‌دانم بقیه همکاران بنده چه جوابی به سؤالات ایشان دادند اما من به همه سوالات فرد سوال‌کننده پاسخ دادم و می‌داند که بنده چه گفتم، اخلاق حرفه‌ای چه می‌گوید ظاهراً ایشان از آن به دور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آنها یک عده انسان بی شرف و بی ناموس وبی لیاقت هستند که به فکر توطیه علیه دکتر روحانی هستند .آنها خاین این کشور هستند و شرف ندارند

    • بدون نام

      آره باید شکر کنیم بابت این وضع سه ماهه غیر هندونه میوه دیگه ای نخوردیم روحانی متشکریم علی برکت الله میشه بگید من جوون 30 ساله با حقوق 3 میلیونی کی صاحب خونه و ماشین میشم؟ حرف دیگه ای ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر شما حقوق سه ميليوني داری صد هزار مرتبه شکر خدا کن چون ظاهرا از اوضاع مردم فقیر که به نون شب محتاجند خبر نداری

      • بدون نام

        بچه ما ۳۰ سالش هست با دوتا لیسانس بیکاره ۳ میلیون می گیری خدا رو شکر کن

    • بدون نام

      دراین مساله شکی نیست که عملکرددکترروحانی درموردخارج نمودن پرونده ایران ازشورای امنیت بسیارمهم وباارزش می باشد ولی درکناراین مطالبات مردم ودرخواست ادای وعده های اننخاباتی روحانی هم خود مساله ای جداوبه حق میباشد درکنارتیم سیاسی تیم اقتصادی دکتر بایدباجدیت بیشتری تلاش وازبسیاری ازریختووپاشها واختلاس جلوگیری می کردکه متاسفانه هرروزه شاهد فراریا اختلاسی در گوشه ای ارکشوربوده که این خودباعث ایجادبی اعتمادی قشرظریف نسبت به دولت شده است

    • بدون نام

      نون امروز کیلو چنده ..؟؟؟؟

    • سعید

      ایران که ونزوئلا نیست .ایران خاکش هم طلاست..بی تدبیری وبیسوادی مسئولین مملکت را به این روز انداخت...اندکی صبرسحرنزدیک است.علی برکت اله

    • بدون نام

      اینم یه مدل پاچه خواری بود .

    • قلی

      خب ...از همون اول معلوم بود ...دلواپس ها نمیگذارند .روحانی کارش را بکند ...بعد معلوم شد. همه جا مامور دارند ..بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و صنعت ..خبرگزاریها هم روش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج