۷۵۸۷۲۲
۳۶ نظر
۵۰۲۱
۳۶ نظر
۵۰۲۱
پ

پدری که دختر ۳ ساله اش را با چاقو کشت

روزنامه خراسان نوشت: مرد جوانی که دختر ۳ ساله اش را در یک نزاع خانوادگی با «خنجر خشم» به قتل رساند و چند نفر را مجروح کرد، در بازسازی صحنه جنایت گفت: عذاب وجدان گلویم را می‌فشارد!

روزنامه خراسان: مرد جوانی که دختر ۳ ساله اش را در یک نزاع خانوادگی با «خنجر خشم» به قتل رساند و چند نفر را مجروح کرد، در بازسازی صحنه جنایت گفت: عذاب وجدان گلویم را می فشارد!

مرد ۲۳ ساله ای که در یک نزاع خونین خانوادگی دختربچه معصوم را با فروکردن «خنجر خشم» در قلب کوچکش به قتل رسانده بود، در حالی که قطرات اشک، چشمانش را شست و شو می داد، توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل جنایت هدایت شد تا جزئیات و چگونگی وقوع این جنایت هولناک را در حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد تشریح کند.

متهم این پرونده جنایی که در پی عصبانیت آنی، دعوای خونین خانوادگی را در منزل میزبان به راه انداخته بود در حالی که حلقه های قانون دستانش را می فشرد از خودروی پلیس در شهرک شهید بهشتی معروف به شهرک عرب ها پیاده شد و مسیر طولانی راهروی محصور را در پیش گرفت: تا در نقطه قتل دخترش ایستاد.

گزارش خراسان حاکی است : با دستور قاضی کاظم میرزایی، این مرد جوان که عبدا... نام دارد مقابل قاب دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا ناگفته های این جنایت را که تاکنون پنهان کرده بودافشا کند چرا که او بعد از تناقض گویی های متعدد در پاسخ به سوالات تخصصی قاضی میرزایی، وقتی در تنگنای بازجویی ها راه گریز را بسته دید اعتراف کرد که برای فرار از مجازات موضوعاتی را به دروغ ذکر کرده بود!

مرد ۲۳ ساله در حالی که بیان می کرد ندانسته و ناخواسته دخترم را کشتم به قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: در ساعات اولیه دستگیری وقتی گفتم کارد را از روی اپن آشپزخانه برداشتم، خودم فهمیدم که شما این دروغ مرا باور نکردید! آن لحظه سعی می کردم به هر طریقی ماجرا را طور دیگری جلوه دهم اما به راحتی می فهمیدم که شما حرف های مرا باور ندارید .

اکنون هم تلاش هایم برای اثبات دروغم بی فایده بود بنابراین تصمیم گرفتم همه حقیقت ماجرا را آن گونه که رخ داد بیان کنم تا دوباره گرفتار سوالات پیچ در پیچ شما نشوم!

عبدا... ادامه داد: بله! همان طور که شما می دانید من کارد بزرگ را از داخل چمدان مسافرتی برداشتم. این کارد را به عنوان یادگاری از مشهد خریدم و درون چمدان مسافرتی گذاشتم تا از این سفر خاطره ای داشته باشم اما با همان کارد قلب دخترم را شکافتم!

مرد جوان با گفتن این جملات اشک هایش را پاک کرد و افزود: وقتی دعوای خانوادگی شروع شد من به طرف چمدان رفتم تا کارد را بیرون بکشم در این هنگام زن صاحبخانه (میزبان) که عمه همسرم است متوجه موضوع شد و خودش را روی چمدان انداخت تا من کارد را بیرون نیاورم ولی دیگر دیرشده بود، خشم و عصبانیت در سراسر وجودم ریشه داشت و آن لحظه به هیچ چیز دیگری نمی اندیشیدم.

کارد را که بالای سر بردم ناگهان باباجعفر (میزبان) تیغه آن را در هوا گرفت ولی من بی رحمانه آن را به دستش کشیدم که خون سرازیر شد وقتی تیغه به حالت کلنگی رو به پایین فرود آمد احساس کردم به جایی گیر کرده است چرا که به سختی آن را دوباره بیرون آوردم و بالای سر بردم. آن لحظه تیغه کارد به قلب دخترم فرو رفته بود و من نفهمیدم.

وقتی حبیب (پدر زنم) نجمه (دختر ۳ساله) را در آغوش گرفت و به طرف پله های راهرو فرار کرد تازه فهمیدم که دخترم قربانی این خشم وحشتناک شده است یک لحظه با خودم گفتم او (پدر زنم) عامل آغاز این نزاع خانوادگی بود به همین خاطر از پشت سر ضربات کارد را بر پیکر او فرود آوردم در حالی که او پیکر غرق در خون دخترم را درآغوش گرفته بود تا او را از مرگ نجات دهد! با آن که دو ضربه محکم به پشت سرش زدم و خون از محل فرودآمدن تیغه کارد بیرون زد ولی پدر زنم نوه کوچکش را رها نکرد و با همان حال زخمی به سوی بیمارستان رفت!

متهم در ادامه تشریح جزئیات این ماجرا اضافه کرد: نجمه تنها فرزندم بود و اکنون چنان عذاب وجدان گلویم را می فشارد که گویی خفه می شوم! یک لحظه عصبانیت یک عمر پشیمانی برایم گذاشت و همین عذاب وجدان و کابوس های شبانه حتی از اعدام برایم سخت تر است.

در آغاز بازسازی صحنه قتل سرهنگ بهرام زاده(افسر پرونده ) خلاصه ای از چگونگی وقوع ماجرا را مقابل دوربین قوه قضاییه شرح داد و در پایان نیز قاضی کاظم میرزایی، با صدور قرار بازداشت موقت، متهم به قتل را روانه زندان کرد تا دیگر مراحل قانونی این پرونده جنایی طی شود.

سابقه خبر

بامداد چهارم مرداد گذشته، نزاعی خونین در یکی از منازل شهرک شهید بهشتی مشهد در حالی رخ داد که عبدا... جوان ۲۳ ساله آبادانی به همراه خانواده اش مهمان شوهرعمه همسرش در مشهد بودند اما در ساعات پایانی شب برخی از مهمانان و خانواده میزبان تصمیم گرفتند برای تفریح به پارکی در همان نزدیکی بروند اما عبدا... ناگهان عصبانی شد و گفت: دختر کوچک من شیطنت می کند و احتمال دارد حادثه ای رخ دهد! این جمله با مخالفت پدرزن او روبه رو شد.

«حبیب» (پدرزن) گفت: بچه ها در خانه زندانی نیستند بگذار برای ساعتی به پارک بروند و لذت ببرند! بنابراین گزارش، همین کشمکش های لفظی ناگهان به درگیری کشید و مرد ۲۳ ساله با برداشتن «خنجر خشم» از چمدان مسافرتی ۳ نفر را مجروح کرد و دخترش را نیز به قتل رساند که ساعاتی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در محل حادثه و صدور دستوری از سوی وی بازداشت شد.

متهم به قتل ابتدا سعی کرد مقابل قاضی میرزایی با اظهاراتی متناقض مانند این که فرزندم سقوط کرده است، خود را بیگناه جلوه دهد اما دقایقی بعد وقتی در تنگنای سوالات تخصصی قرار گرفت به قتل نجمه کوچولو با ضربه کارد اقرار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      بی رحم اشکم دراومد مگه اون بچه چقدر جون داشت من بجای قاضی بودحکم قصاص نمیدادم که تااخرعمرش عذاب وجدان بکوشش

    • بدون نام

      مگر نه قاتل باید اعدام بشود نباید خانواده گذشت کنند این بچه معصوم چه گناهی داشت قساوت تا این حد واقعا دلم برای بیگناهی بچه سوخت تازه پدر بزرگ که میخواست بچه را به بیمارستان ببرد او را هم مجروح کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه ای که کشته شده دختر این قاتل هست و خود قاتل ولی دم بچه اش
        کی نباید گذشت کنه؟
        پدر برای قتل بچه اش قصاص نمیشه
        این شخص هم قصاص نمیشه و اون اظهار پشیمانی و عذاب وجدان فقط یک دروغه برای اینکه زودتر بیاد بیرون

      • حسین

        اگر پدر فرزندشو بکشه اعدام نمیشه فقط باید دیه به مادر پرداخت کنه

    • بدون نام

      خدالعنتت کنه روانی

    • بی نام

      خدایا چقدردردناکه نمیتونم جلوگریمو بگیرم به خاطر اون فرشته معصوم که قربانی این خشم شدالهی مادرش وخدابگم چکارکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه بیشعور به مادرش چه ربطی داره
        شما ها دیگه کی هستین یه مشت جاهل نادان

    • پارسا طولایی

      اه این طفل معصوم دراین جهان گریبانت رو گرفته دراخرت چه کوابی به این طفل میدی این خشم توچی بود همه ما بعضی مواقع خشم داریم ولی کنترل میکنیم به این میگی خشم این دیوانگی وجنونه نه خشم

    • سال سقوط

      خدایا اخه ادم چقد میتونه پست باشه .

    • بدون نام

      وحشی پست. خدا ازت نگذره

    • بدون نام

      آخر عاقبت مردانی که هیچ وقت خشم خود را کنترل نمیکنن همینه بیایید یاد بگیریم در آج عصبانیت خشم خود را فرو خوریم والبته برنامه زیادی در باره این موضوع باید از طریق تلویزیون به مردم آموزش داده شود .میتونم بگم این مرد یک حیوانه وقتی به آن دختر سه ساله بیگناه فکر میکنم با خودم میگیم کاش نبودم این موضوع را نمی دانستم خیلی تحملش سخته .خدایا بهم صبر بده تا بتونم این جنایت تحمل کنم پشیمانی دوغاب وجدان شما باعث برگشت دخترت نخواهد شد کاش هر گز به دنیا نمایاندی این روزها گرانی اعصاب برای پدران نذاشته و ممکنه از این اتفاقات دوباره بی افته پدران عزیز سعی کنید با فرزندان خود مهربان باشید

    • بدون نام

      واقعا خاک تو سرت

      پاسخ ها

      • جواد

        آره بخدا این آدم چقدر پست و کثافت تشریف داره

    • بدون نام

      واقعا خاک تو سرت

    • محمد

      هر چی بگم تف سر بالاست بر می گرده تو صورت خودمون

    • بدون نام

      مرگ حق اون بی وجدان هست ولی چون عنوان پدر را یدک میکشه حتما شامل مجازات عمومی میشه ..

    • سلیمه.

      یا خدا چجوری دلش امده همچین کاری بکنه

    • بدون نام

      جامعه از نظر اختلال روانی کمبود شده .

    • ایرانی

      اعدام.

    • AMIR_KN4

      چقد روانی برو دکتر

    • فلاحی

      ۲۳ ساله بعد دخترش سه سالشه خوب مقصرخانواده هاهستن که دختر دادان به این احتمالاتوهیجده نوزده سالگی ازدواج کرده الانم دیگه از زندگی خسته شده

    • بدون نام

      منم جای قاضی باشم حکم قصاص نمیدم حبس ابد در انفرادی باید زجر بکشه

    • بدون نام

      ناظر اندازه کل دنیا مشهد اخبار جمع شده ، انقدر ناشیانه هر مزخرفی چاپ میکنن الاواقعیت !!، جیره خور هستند وترس از بریدن جیره دارند .چیزی بیشتر نمیگم . ولی بچاپ. هم خراسان هم بقیه بجای سنگ تمام ، ننگ تمام گذاشتند.....

    • بدون نام

      مر جوان بر پدرت لعنت حیوان صفت

    • شراره

      ببین چه ارازلی بوده ؟؟؟ به روی پدر زن چاقو کشیده ؟؟ مگه داریم مگه میشه ؟؟؟ از وسط اقیانوس داماد گرفتن بابابزرگ میخواسته نوه شو ببره پارک تو مردگ چاقو کش این وسط چه نقشی داری ؟ وقتی پدر بزرگ در جمع حاضره تو فقط باید نقش آفتابه رو داشته باشی ارازل اوباش

    • بدون نام

      عجب تبرکی با خودش برده « چاقو»

    • .

      آشغال کثافت لجن.بچه رو انداختی زندونی کنه بچه شیطنت وبازیگوشی نکنه چکارکنه.اشکمون درومد خودم بچه دارم.این مرتیکه رو بدن بهم امانش نمیدم آشغال عوضی

    • بدون نام

      امار جرم وجنایت تو مشهد چقدر زیاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشیدا این یکی دیگه آبادانی و مهمان بوده
        لطفا" قبل اظهار نظر مطلبو دقیق بخونید

    • بدون نام

      ناظر ممنون سابقه خبر را به مسئولین و روزنامه میدادید تا نصف صفحه خودستانی و راه گریز در اعتراف ندید.....بیخیال شود!!!!! همون شب شما زحمت کشیدید تمام واقعیت را گفتید و الان برای باز سازی صحنه جرم اوردنش و خلاص!! خنجرم کلنگی چنان اوردم پائین که به سختی در اوردم ....مرتیکه مگه پدر زنت چی گفته بود ؟ نکنه تو هم تحت القائات امیر تتلو فکر کردی دختر سه ساله بیرون رفتنش با جمع خانواده بعد از شام ایراد داره ...؟ بگذریم که روزنامه متوهمی نوشت ساعت سه بامداد.....! و توهم اجازه فکر کردن را گرفته که ساعت زیر دوازده بوده ، اما ساعت نباید بهانه عدم امنیت باشد!!! وپلیس حقوق میگیرد تا امنیت شب و روز تامین شود و مانند روز شب هم امن هست وخواهد بود .فقط وزوز مگسان درد را بیشتر و ...

    • بدون نام

      خدا تووعامل این دعوای مسخره وشیطان ،هرسه رالعنت کند.بای ذنب قتلت ؟

    • گندم مجیدی .♡.♡پونک قزوین

      معلومه خیلی زودم ازدواج کرده . تورو خدا خانواده ها برای بچه هاتون زود زن نگیرید .

    • بدون نام

      این نشان میده که در چه جامعه روانی زندگی مکنیم و این زنگ خطری برای ما .

    • بدون نام

      واقعا مردای ایرانی دیگه گندشو دراوردن...

    • بدون نام

      هم مشهد

    • بدون نام

      خاک بر سر بیشعورت به تو هم میگن پدر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج