۷۵۸۸۶۴
۱ نظر
۵۲۸۱
۱ نظر
۵۲۸۱
پ

سنگ تمام «امینم» برای «نیکی میناژ»

آلبوم جدید خوانند هیپ‌ هاپ با حضور امینم و آریانا گرانده رکوردشکنی کرد.

ایران آرت: تازه‌ترین آلبوم نیکی میناژ روز ۱۰ آگوست منتشر شد و در ساعت‌های ابتدایی توانست دو رکورد را برای این خواننده ۳۵ ساله به جای بگذارد.

سنگ تمام «امینم» برای «نیکی میناژ»

چهارمین آلبوم استودیویی نیکی میناژ، ستاره موسیقی هیپ‌ هاپ، "ملکه" نام دارد و شامل 19 قطعه است. "چون-لی" و "تخت‌خواب" دو سینگل‌تراک این آلبوم هستند و 17 قطعه دیگر آن برای اولین بار در قالب آلبوم منتشر شدند.

در حالی‌که گفته می‌شد نیکی میناژ در این آلبوم با بیانسه و جی‌زی همکاری کرده است ولی خبری از حضور این زوج مشهور موسیقی در آلبوم نیست. با این حال آلبوم میناژ همچنان پرستاره است. این این خواننده برای اولین بار با آریانا گرانده همکاری کرده و قطعاتی را هم به طور مشترک با امینم و ویکند خوانده است.

نیکی میناژ و امینم که گفته می‌شود در ماه‌های گذشته با هم نامزد کرده‌اند، قطعه‌ای مشترک با نام "اعلیحضرت" خواندند و ویکند هم در اثر "فکر کردم که تو رو شناختم" با میناژ همخوانی کرده است. فاکسی براون، رپر زن قدیمی آمریکایی هم در یکی از قطعات این آلبوم حضور دارد.

قطعات آلبوم "ملکه" توسط آهنگسازها و دی‌جی‌های مختلف آمریکایی، آهنگسازی و تنظیم شده و هیچ کدام از خوانندگان نقشی در نوشتن ترانه‌ها و ساخت قطعات آلبوم ندارند.

این آلبوم در ساعت‌های ابتدایی انتشارش دو رکورد را در دنیای موسیقی شکست که بخش زیادی از این موفقیت را مدیون حواشی ارتباط عاشقانه نیکی میناژ و امینم و همینطور حضور ستاره‌هایی همچون آریانا گرانده و ویکند است.

"ملکه" توانست رکورد آلبوم کاردی‌ بی را بشکند و به اولین آلبوم یک رپر زن در تاریخ تبدیل شود که در 72 کشور "نامبر وان" شده است. همچنین نیکی میناژ پس از انتشار این آلبوم با 21 آهنگ در لیست 100 آهنگ اول اپل‌موزیک تاریخ‌ساز شد و به اولین هنرمند زن تاریخ با این رکورد تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی نامزد کردن من نفهمیدم ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج