۷۵۸۸۸۴
۴ نظر
۵۲۸۴
۴ نظر
۵۲۸۴
پ

دو سانس کنسرت یک خواننده در یک روز ممنوع!

دستورالعمل جدید مدیران فرهنگی وزارت ارشاد در خصوص ممنوعیت اجرای دو سانس کنسرت از سوی یک خواننده در یک روز در حال تدوین است و برای اجرایی شدن در نیمه دوم سال ۹۷، به زودی ابلاغ می‌شود.

موسیقی ما: دستورالعمل جدید مدیران فرهنگی وزارت ارشاد در خصوص ممنوعیت اجرای دو سانس کنسرت از سوی یک خواننده در یک روز در حال تدوین است و برای اجرایی شدن در نیمه دوم سال ۹۷، به زودی ابلاغ می‌شود.

دو سانس کنسرت یک خواننده در یک روز ممنوع!

بر اساس این دستورالعمل که توسط کارگروه‌های مختلف در وزارت ارشاد در دست تدوین است و برای بررسی هر چه بهتر آن، از برخی تهیه‌کنندگان موسیقی و فعالین این حوزه نیز مشورت و نظرخواهی صورت گرفته، یک خواننده یا گروه موسیقی نمی‌تواند در یک روز، بیشتر از یک سانس اجرای زنده را روی صحنه ببرد. این دستورالعمل به منظور بالا بردن سطح اجراهای زنده در کشور تهیه و تدوین شده است.

پیش‌نویس این ابلاغیه در حالی در اختیار برخی تهیه‌کنندگان حوزه موسیقی قرار گرفته که گفته می‌شود برای اجرایی شدن آن، زیرساخت‌هایی چون قیمت سالن‌ها و قیمت بلیت‌های کنسرت نیز باید بازنگری شوند و کمیته‌ای برای بررسی و تجمیع نظرات در این باره تشکیل شده است.

با توجه به قیمت بالای سالن‌های کنسرت، در صورت تک‌سانسه شدن کنسرت‌ها، بدون‌شک وضعیت کنسرت‌گزاری در ایران با چالش بزرگی روبه‌رو خواهد شد و احتمالاً تأمین هزینه‌های برگزاری یک کنسرت موضوع اصلی تهیه‌کنندگان خواهد شد.

از سوی دیگر، تاکنون نظارتی سیستماتیک بر قیمت‌گذاری بلیت‌های کنسرت‌ها صورت نگرفته و می‌بینیم که برای اجرای دو گروه مختلف در یک سالن، اعداد و ارقام متفاوتی روی بلیت‌ها گذاشته می‌شود.

این در حالی است که جشنواره موسیقی فجر نیز طبق روال زمستان هر سال در تهران برگزار می‌شود و اجرای خواننده‌های مختلف پاپ در بخش جنبی این جشنواره، همواره انتقادهای مختلفی را به دنبال داشته است. باید دید آیا در صورت اجرایی شدن این طرح، جشنواره دولتی موسیقی فجر نیز قائل به این طرح جدید خواهد بود و از برگزاری دو سانس کنسرت یک خواننده در یک روز جلوگیری خواهد کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا؟؟

    • بدون نام

      تصمیمهای شتابزده و بی فکر! مثل همیشه

    • بدون نام

      اگه این خبرو سوئدی ها بشنون صورتشون شیو میشه که دولت ما حتی فکر کیفیت شنیداری و موسیقی های زنده ای است که مردم میشنون حالا اینکه اتوبوسهای بین شهری لاستیک غیراستاندارد و قطعات چینی میندازن و راننده چند شیفت رانندگی غیرمجاز و خطرناک میکنه و مسئولین میدونن اون دیگه سوسول بازیه توجه بهش
      شاید بگید چه ربطی بهم دارن ولی هر دو فقط در راستای نفع مردمه نه احیانا چیز دیگه

    • بدون نام

      بگین کنسرت ممنوع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج