جاباما
۷۵۸۹۵۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

عاشقانه جدید خواننده «ماه و ماهی» در راه است

حجت اشرف زاده از انتشار تک آهنگ با شعری از امید صباغ نو خبر داد.

خبرگزاری صبا: حجت اشرف زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» در خصوص جدیدترین فعالیت‌های موسیقی خود گفت: آخرین کاری که از من منتشر شد «بی خبر از تو» نام داشت که برای تیتراژ برنامه «شبی باعبدی» که هم اکنون هم در حال پخش است تهیه و تولید شد. اما اگر بخواهم درباره کار جدید خود صحبت کنم باید بگویم یک تک آهنگ در دست تولید دارم که در آن با محمد محتشمی، آهنگ‌ساز جوان کشورمان و در بخش شعر با امید صباغ نو، بهروز صفاری و احمد امیرسلیمی همکاری می‌‌کنم.

عاشقانه جدید خواننده «ماه و ماهی» در راه است

اشرف‌زاده درباره زمان پخش تک آهنگش بیان کرد: زمان مشخصی برای انتشار آن در نظر نگرفته‌ام؛ من هیچ وقت برای کارهایم بازه زمانی معینی را انتخاب نمی‌کنم؛ مسلما یک اثر باید به پختگی لازم و شرایط مورد نیاز برای انتشار برسد و لزوما پرکاری نشانه خیلی بارزی برای ماندگاری نخواهد بود. ممکن است پرکاری در یک زمان کوتاهی برای یک هنرمند توجه برانگیز باشد اما در ادامه کیفیت را ممکن است متاثر کند. من به این موضوع دقت می‌کنم که این مسئله، کیفیت کار من را تحت الشعاع قرار ندهد.

او درباره حال و هوای این تک آهنگ ادامه داد: حال و هوای این قطعه عاشقانه است؛ به هر حال من علاقه شخصی خودم به موسیقی، ترانه‌ها و غزل‌های عاشقانه است؛ به نظر من چیزی که این روزها شاید کمی حال مردم کشورمان با این شرایط اقتصادی و اجتماعی را خوب می‌کند همین آهنگ‌های عاشقانه است.

اشرف‌زاده در خصوص برگزاری کنسرت‌های خیابانی که اخیرا صحبت‌های فراوانی راجع به آن شنیده می‌شود خاطر نشان کرد: من دو سه سالی هست که به برگزاری این کنسرت‌ها می‌پردازم. دوستان دیگر هم برای حضور و شرکت در این برنامه‌ها اخیرا اعلام آمادگی کرده‌اند اما آنها معتقدند که باید فضاهای خیابانی دیگر را برای این کار در نظر گرفت و برای این کار مجوزها اخذ و سازمان‌ها پیش قدم شوند که به نظر من این موضع سخت و پیچیده است.

راه‌های آسان‌تری هم وجود دارد، مثل خیریه‌ها که از طریق آنها مجوزها زودتر اخذ می‌شوند. این که فقط اعلام کنیم مسولان بیایند کارهایش را انجام و مجوز بدهند تا ما کنسرت خیابانی برگزار کنیم، شاید کمی دست نیافتنی به نظر برسد؛ هرچند که تک تک این هنرمندان، قطعا دلشان برای مردم می‌تپد و از سر خیر و از سر عشق به مردم علاقمندند کنسرت خیابانی برگزار کنند، منتهای مراتب می‌شود شکل عملی کردن آن را طوری پیش برد که انجام شدنی باشد.

او در پایان تاکید کرد: ما اخیرا در مشهد برای خیریه‌ای به نام فیاض بخش اجرا داشتیم همچنین برای خیریه‌های دیگر از جمله خیریه شهید بهشتی و همدم که بازیگران و دوستان هنرمند دیگر هم در این مراسم‌ها حضور داشتند. ما در شهرهای دیگر نیز اجرا داشته‌ایم به علاوه قرار است در نیشابور شهر خودم هم برای بچه‌های بی سرپرست اجرا داشته باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      عالم و آدم از من بدشون میاد...
      من از این بدم میاد...

    • عادل

      از خواننده های قابل احترام هست آقای اشرف زاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج