۷۵۹۱۰۹
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

۱۳ انبار بزرگ احتکار کالا در قزوین کشف شد

دادستان قزوین گفت: ۱۳ انبار بزرگ احتکار کالا به ارزش ۷۰ میلیارد تومان در استان شناسایی و پلمب شد و از فردا دادگاه ویژه مبارزه با گرانفروشی، فساد و احتکار در قزوین راه اندازی می شود.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام اسماعیل صادقی دادستان قزوین در جلسه هماهنگی برای برخورد با مفاسد اقتصادی که در دادسرای قزوین برگزار شد اظهارداشت: با تاکید و مجوز رهبری در برخورد جدی با مفاسد اقتصادی دیگر حجت بر ما تمام شده و در شرایط خاصی که داریم باید با تعامل و عزم جدی با همه مفسدان مبارزه کنیم.

وی اضافه کرد: اگر در مبارزه جدی باشیم مطمئن باشید همه اخلالگران و افراد زیاده خواه عقب نشینی خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: با همکاری خوب اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، بازرسان سازمان صنعت وتعزیرات حکومتی نسبت به شناسایی انبارهای مجاز و غیر مجازی که کالا احتکار کرده اند اقدام شده است و نتایج خوبی گرفته ایم.

کشف ۱۳ انبار احتکار کالا به ارزش ۷۰ میلیارد تومان

وی بیان کرد: در روزهای اخیر ۱۳ انبار کالاهای مختلف شامل یک انبار لوازم خانگی به ارزش تقریبی ۱۷ میلیارد تومان، در شهرستان البرز، یک انبار مواد غذایی و دخانیات در قزوین، یک انبار دیگر لوازم خانگی به ارزش ۳ میلیارد تومان، یک انبار قطعات خودرو در بویین زهرا به ارزش ۱۰ میلیارد تومان، چند انبار ام دی اف، روغن و مواد شوینده در ارداق، مصالح ساختمانی، مواد غذایی در اقبالیه به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد تومان شناسایی شده است.

دادستان قزوین گفت: ارزش انبارهای شناسایی شده بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان است که این افراد درصدد اختلال در بازار و عرصه اقتصاد کشور بوده اند که پرونده آنها به تهران و دادگاه ویژه ارسال می شود.

وی بیان کرد: قزوین در مبارزه با مفاسد اقتصادی پیشرو استانهاست و احتمال دارد با حجم پرونده های تشکیل شده اجازه داده شود تا دادگاه ویژه مفاسد در استان راه اندازی شود و تا آن موقع این پرونده ها به تهران ارسال خواهد شد.

دادستان قزوین اظهارداشت: با اجازه رهبری و عزم جدی رئیس قوه قضائیه در اعمال قانون سریعتر و قاطع تر عمل خواهیم کرد تا ریشه فساد برچیده شود.

وی بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با حجت الاسلام اژه ای در صددیم در صورت دریافت مجوز تمامی کالاهای ایرانی کشف شده را به بازار ارائه کنیم تا بازار تنظیم شود و در مور کالاهای خارجی الزامات قانونی اجازه نمی دهد و باید طبق قانون عمل کنیم.

صادقی گفت: در جنگ اقتصادی کنونی دیگر حجت برمسئولان تمام شده و با یک اقدام جهادی و انقلابی حرکت جدیدی در مبارزه با اخلال گران شکل خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حکم احتکار کننده اعدامه تا در س عبرت برای دیگران باشه

    • کهنه سرباز

      باسلام با قطع پی درپی برق در انزلی t vما سوخت که 20روزه کارشناس ا داره برق می خواهد بیاد بازدید بهر حال عطاش را به........بخشیدیم من بازنشسته امروز می خواستم tv بخرم که نبود اگه هم باشه قیمتش بالای دو میلیون است میشه مثل سابق ستاد بسیج اقتصادی فعال بشه شاید با ثبت نام بتوانم tvخریداری کنم ان الله مع الصابرین

    • بدون نام

      بزنید گردن محتکران را .

    • ایران بی عدالت

      چ فایده این کارا

    • سارا

      باباکارخوددولت بعد میگن انباراحتکارکالا کشف کردیم,خدابزن توکمرتون,دست خوددولت تواین کار

    • هالو

      ایران خودرو و سایپا بزرگترین احتکار کنندگان جهان هستند چرا کسی انبارهای اونا رو نمیگیره همه این انبارها دولتیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج