۷۵۹۱۴۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

مخالفت ایران با قانون افزایش سهمیه بازیکن خارجی

به نظر می رسد دلیل اصلی مخالفت باشگاه های ایران مشکلات اقتصادی در راه جذب بازیکنان خارجی باشد و اینکه در نقطه مقابل حریفان آسیایی با جذب بازیکنان خارجی گرانقیمت قوی‌تر می‌شوند.

ایران ورزشی: کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح افزایش تعداد بازیکنان خارجی در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را مورد بررسی قرار می دهد.بر اساس این پیشنهاد برخی از کشورهای آسیایی خواهان افزایش تعداد بازیکنان خارجی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به ۵ بازیکن غیر آسیایی و یک بازیکن آسیایی هستند که در صورت تصویب تعداد بازیکنان خارجی به ۶ بازیکن می رسد.

مخالفت ایران با قانون افزایش سهمیه بازیکن خارجی

هدف از ارائه این پیشنهاد ارتقای سطح فنی و امکان رقابت باشگاه های آسیایی در سطح لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده با این وجود این تغییر با مخالفت هایی در سطح قاره آسیا مواجه خواهد بود.کشورهای عربستان، امارات ، قطر، کره جنوبی ، ژاپن و چین از این طرح حمایت می کنند و در مقابل کشورهای ایران و ازبکستان از جدی ترین مخالفان طرح به شمار می روند.

به نظر می رسد دلیل اصلی مخالفت باشگاه های ایران مشکلات اقتصادی در راه جذب بازیکنان خارجی باشد و اینکه در نقطه مقابل حریفان آسیایی با جذب بازیکنان خارجی گرانقمیت قویتر می شوند.

موضوع برگزاری مسابقات مرحله حذفی بدون تفکیک دو منطقه شرق و غرب نیز از دیگر تغییرات مورد بررسی در نشست آتی اعضای کمیته مسابقات ای اف سی خواهد بود.گفته می شود احتمال اعمال این تغییرات از دوره بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است که در اینصورت با توجه به شرایط اقتصادی برخی کشورهای متمول فوتبال آسیا شرایط برای موفقیت باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان باز هم سخت تر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبختر از ما ذليلتر از ما فقیرتر از ما پیدا نمیشه

    • بدون نام

      بدبختر از ما ذليلتر از ما فقیرتر از ما پیدا نمیشه

    • بدون نام

      من کاری به بدبختی ایران ندارم ولی به نظر من باید مثل اروپا باشه یعنی بازیکن قاره ای ازاد باشه و فقط سه بازیکن غیر قاره ایی داشته باشن....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج