جاباما
۷۵۹۴۴۶
۱۰ نظر
۵۰۲۶
۱۰ نظر
۵۰۲۶
پ

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

همانطور که شما هم می‌دانید، هر سال مد‌های مخصوص به خود را دارد که اکثرا الهام گرفته از مد‌های سال‌ها قبل می‌باشند. هر فردی سلیقه شخصی خود را دارد، اما زمانی که لباس یا اکسسوری مد می‌شود، تقریبا همه بدان علاقمند می‌شوند و آن را دنبال می‌کنند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: همانطور که شما هم می دانید، هر سال مدهای مخصوص به خود را دارد که اکثرا الهام گرفته از مدهای سالها قبل می باشند. هر فردی سلیقه شخصی خود را دارد اما زمانی که لباس یا اکسسوری مد می شود، تقریبا همه بدان علاقمند می شوند و آن را دنبال می کنند. به عنوان مثال ما لباس گشاد را نمی پسندیم اما زمانی که این مدل لباس مد می شود، ما نیز وسوسه می شویم تا آن را به تن کنیم. در واقع این مد است که بر سلیقه ما غالب می شود.

در ادامه برخی از مدهای منفوری را در سال ۲۰۱۸ مد شدند و طرفداران بسیاری را نیز به خود جلب کرده اند، برایتان آورده ایم.

پاشنه گربه ای

کفش های پاشنه گربه ای که الهام گرفته از مد سال ۱۹۶۰ است را تا به حال در پای کودکان می دیدیم. این مدل کفش که مخصوص کودکان بود، از جنس پلاستیک بوده و دارای پاشنه ای به نسبت کوتاه می باشد. اما اخیرا طراحان تصمیم گرفتند که این مدل را برای بزرگسالان نیز به کار گیرند. آنها ظاهر این کفش را کلاسیک و ظریف تر کرده و آن را برای بزرگسالان نیز طراحی کردند.

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

حتما شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر از این مدل نفرت داشتید اما حال که می بینید این مدل پاشنه تبدیل به یکی از مدل های سال شده است، حتما نظرتان را تغییر خواهید داد. این مدل دیگر نه یک مدل منفور، بلکه به کفشی محبوب که تلفیقی از سبک سنتی دهه 1960 و مدرن می باشد، تبدیل شده است.

بنفش تیره

بنفش رنگ لوکسی به حساب می آید اما هنگامی که صحبت از پوشیدن این رنگ می شود، کمی دو به شک می شویم. اگرچه تونالیته های کمرنگ بنفش مانند یاسی بسیار زیبا و همیشه مورد توجه اند، اما تونالینه های تیره تر آن مانند بنفش تیره، خیلی مورد علاقه ما نیست.

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

اما این باور تا زمانی بود که این رنگ در صنعت مد و فشن جایی نداشت. در اوایل سال ۲۰۱۸ ، زمانی که رنگ بنفش پر رنگ به عنوان رنگ سال انتخاب شد، نظر ما هم با آن تغییر کرد. ما این رنگ را به عنوان رنگی کودکانه به حساب می آوردیم اما حال آن را بر تن بسیاری از اطرافیانمان می بینیم و به آن نیز علاقه نشان می دهیم.

بنفش تیره، زمانی که در کنار تونالیته های روشن تر این رنگ مانند بنفش روش، قرار می گیرد، ترکیب زیبایی را بوجود می آورد. اگر چه این رنگ را نمی توان در هر مکان و موقعیتی به تن کرد اما در مواقعی که می خواهیم متفاوت از دیگران در جمع به بدرخشیم، انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

شلوار فاق بلند

سال ۲۰۱۷، سال شلوارهای چسبان و فاق کوتاه بود. در آن زمان از شلوارهای گشاد یا حتی راسته بیزار بودیم و حتی فکرش را هم نمی کردیم که روزی بتوانیم از شلوارهای تنگ مان دل بکنیم اما سال ۲۰۱۸ مد برگشت و این اتفاق افتاد. در واقع شلوارهای گشاد و فاق بلند جایگزین شلوارهای فاق کوتاه و تنگ شدند. حال با پوشیدن شلوارهای مدل دهه ۹۰ پدر و مادرهایمان مشکلی نداریم و اتفاقا احساس می کنیم که خیلی هم به ما می آید.

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

آگلی اسنیکر

اوه، خدای من! حتی خواب پوشیدن کتانی های معروف به آگلی اسنیکر را هم نمی دیدیم! این کتانی ها مد دهه 90 میلادی بودند که تا به حال هیچ زیبایی برایمان نداشته اند. در حقیقت، ما حتی حاضر نبودیم که برای یک دقیقه هم که شده آنها را به پا کنیم، اما امسال این مدل کفش بار دیگر توجه طراحان مد را به خود جلب کرد و به عنوان مد سال، روانه بازار شد.

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

حال به گونه ای شده تنها افراد خوش استایل و روی مد، این کتانی را به پا می کنند و جالب است که از نظر ما هم بسیار زیبا و جذاب به نظر می رسد.

کت سایز بزرگ

اگر به عکس های سال ۱۹۸۰ نگاهی بیاندازید، خواهید دید که کت های سایز بزرگ در آن سال روی مد بوده اند. تا قبل از زمانی که این مدل کت مد شود، پوشیدن آن از نظر ما مسخره می آمد و با خودمان می گفتیم، کت بزرگ تر از تن مان؟! رنگ های زشت؟ نه اصلا! اما از وقتی که این مدل کلاسیک بار دیگر جای خود را در صنعت مد و فشن پیدا کرد، نظر ما نیز نسبت به آن عوض شد.

این مُدهای سال ۲۰۱۸، واقعا زشت هستند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کدومشون زشت بود واقعا؟ مد های زشت ندیدین به اینا میگین زشت

    • علیرضا

      مُد، ساده ترین ترفند برای غارت آدمهای احمق است. ✋

      پاسخ ها

      • نورون

        باریک

      • بدون نام

        نظرت طلا =)

    • بدون نام

      به جز شلوار فاق بلند ، همشون عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نخیر شلوار فاق بلند خیلس هم شیک

    • بدون نام

      با هر چی خودت حال می کنی بپوش: پاره ، سنگ شور، اسیدشور ، گشاد ، تنگ ،
      بزار از دید بقیه مسخره بیاد ،
      ولی ببین خوشت میاد ازش یا بقیه دارن برات تعیین تکلیف می کنن
      چون آدم وقتی عقلشو داد دست بقیه شروع بدبختیه :)

    • بدون نام

      من اون کفش کتوونی رو دوست دارم. خودمم نمی دونم چرا :)))

    • بدون نام

      شلوار فاق بلند خيلي هم بود

    • Zeinab

      همشون زشتن واقعا، البته به جز بنفش تیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج