۷۵۹۵۳۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

از لوپتگی اصرار، از پرز انکار

لوپتگی از پرز درخواست خرید یک مهاجم و یک دفاع میانی کرده است.

ایران ورزشی: رئال مادرید فعالیت آنچنانی در بازار نقل و انتقالات نداشته و دیگر خبری از خریدهای کهکشانی نیست. در تابستانی که رونالدو و کوواچیچ رئال را ترک کرده اند، فلورنتینو پرز هنوز با خونسردی عجیبی، دست به خرید جایگزین برای آنها نزده است.

خیلی ها معتقدند که رئال حداقل برای پر کردن جای خالی رونالدو نیاز به یک مهاجم دارد. کار رئال در پیش فصل با انجام ۴ بازی به اتمام رسید. سه برد و یک شکست حاصل کار تیم لوپتگی بود و سرمربی جدید رئال نمی تواند از عملکرد شاگردانش ناراضی باشد اما او با وجود رضایت کلی، از پرز درخواست خرید یک مهاجم و یک دفاع میانی کرده است.

از لوپتگی اصرار، از پرز انکار

در خط حمله هرچند لوپتگی از شرایط مایورال راضی است اما خرید یک مهاجم نوک را برای رئال ضروری می بیند. رائول دی توماس هم که ناامید کننده ظاهر شد، احتمالا بازهم به تیمی دیگر قرض داده می شود.

باشگاه درخواست لوپتگی را بررسی خواهد کرد اما تنها در شرایطی نیازهای او را برآورده می کند که بازیکنان موردنظر در شرایط قیمت معقولی در دسترس باشند.

رئال قصد ندارد هزینه زیادی برای مهاجم و مدافع موردنیاز لوپتگی هزینه کند. در خط میانی هم به جای کوواچیچ، بازیکنی جذب نخواهد شد چرا که لوپتگی از سبایوس کاملا راضی است و فده والورده، هافبک جوان اروگوئه ای که فصل قبل قرضی برای لاکرونیا بازی کرد نیز امیدوارکننده ظاهر شده است.

در اسپانیا بر این عقیده هستند که نتیجه سوپرکاپ اروپا برابر اتلتیکو، در تصمیم گیری نهایی پرز برای خرید بازیکن تاثیر به سزایی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج