جاباما
۷۵۹۵۶۶
۲۰ نظر
۵۰۱۰
۲۰ نظر
۵۰۱۰
پ

بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه نهایی شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت‌های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

خبرگزاری مهر: رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: بسته حمایتی اقشار ضعیف جامعه در حوزه حمایت‌های غذایی، اقتصادی و مالی نهایی و آماده شده است و گزارش آن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.

محمدباقر نوبخت پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم بتوانیم به کمک بسته حمایتی، بار نوسانات بازار ارز را تا حد مقدور کاهش دهیم.

وی درخصوص برنامه تیم اقتصادی دولت برای بهبود فضای کسب و کار گفت: آنچه امروز به عنوان بهبود فضای کسب و کار مطرح می شود باید با توجه به مقتضیات زمان تحریم باشد.

نوبخت افزود: متاسفانه این روزها شاهد برخی رفتارهای غیرحرفه‌ای تاجرانی بودیم که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کردند؛ انتظار داریم همان نرخ ارز دریافتی، کالا وارد و براساس همان قیمت باشد.

رییس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: عملکرد برخی نشان داد که نیازمند پیگیری از سوی دستگاه‌های نظارتی هستند.

وی افزود: این نظارت‌ها و اقدامات می‌تواند بر فضای کسب و کار تاثیر منفی داشته باشد؛ امیدواریم به سرعت از این شرایط عبور کنیم و به ثبات برسیم.

این مقام مسئول درباره پاداش فرهنگیان نیز گفت: همانطور که هفته گذشته اعلام شد، ۱۲۰۰ میلیارد تومان به حساب ذینفعان واریز و ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز از مطالبات گندمکاران پرداخت شد.

نوبخت اظهارداشت: فردا (پنجشنبه) یارانه نقدی به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماست‌خوردی‌جیب‌مارانزن‌حمایت‌پیشکش

    • نو بخت

      از ماه دیگر یارانه ها به جای 4 دلار میشود 5 دلار.

    • شهرام

      دلتون خوشه ها...... بسته حمایتی ؟؟؟؟؟؟ وضع مملکتو درست کنید بابا . کارخونه بسته بندی راه انداختن . یا درست کنید یا برید . شما مگه استعفا نداده بودی . باز برگشتی که بسته بندی کنی ؟

    • بدون نام

      چرا باید وضعیت کشور این باشه که مردم نیاز به بسته حمایتی داشته باشند ؟ در این ۴۰ سال چیکار کردید که کارتون به اینجا رسیده؟

    • بدون نام

      بیشتر اقشار مختلف مردم فقیرند یارانه اضافه نشد حقوق هم ده درصد اما تورم صدبرابرچرا

    • بدون نام

      اصلش را درست کنید بسته حمایتی کار خوبیه اما کار باید از اساس درست شود به ملت نشان دهید که میتوانید ومیشود مانند سایر کشورها حکومت داری کرد واقتصاد شکوفا داشت دائم دشمن تراشی ودشمنی دیگران را سرپوشی بر ناتوانی خود نگذارید .از ایرانی بعید است اینقدر بی استعداد باشد در چاره درمان

    • ایرانی.

      اقای نوبخت اقشاراسیب پذیرمختص کمیته وبهزیستی نیستن.خیلی بیشترازاونهاقشراقعاضعیف وجودداره که به دلایلی نمیخوان تحت پوشش کمیته وبهزیستی قراربگیرن شمابه سادگی میتونی این قشرعظیم راتودهکهای تون شناسایی کنید.اگرافرادوخانواده های تحت پوشش کمیته وبهزیستی حقوقی هرچندناچیزبهشون تعلق میگیره این افرادازهمون مبلغ ناچیزهم محرومن.به داداین قشرعظیم هم برسیدلطفا

    • بدون نام

      از نظر مسئولین اقشار ضعیف فقط دو دسته اند کسانی که تحت پوشش کمیته امداد هستن وکسانی که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستن و بقیه مردم با درآمد عالی در حال گذران زندگی هستن! این بسته های کمکی هم فقط به اون دو گروه تعلق داره

    • بدون نام

      خدا خودش گمگ گنه. ای کاش یکی به فکر مردم اواره زلزله زده باشه. با این یارانه ۴۵ تومنی که درد کسی دوا نمیشه. من امروز شاهد بودم که شخصی پول نداشت میوه های له شده رو از مغازه دار ی که نصف قیمت گذاشته بود بخره . مردم خیلی گناه دارن . مگه چقدر زنده ایم .اخه تا کی شاهد بدبختی باشیم. همش میگیم خدا خودش کمک کنه ولی کسی نمیگه اخه خدا هم صبری داره. الهی شاهد درد درد مندی نباشیم یا حق.

    • راستگو

      به همه میدهند یا کمیته امداد وبهزیستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقای نوبخت مستمربگیر بازنشسته جزو. کدام فرقه است تفاود حقوق فرو دین چه شد

    • بی نامبی نام

      نوبخت که هنوزم هست مگه نگفت رفته..... ایخداااااااا

    • بدون نام

      بجای یارانه نقدی، بهتر است کالا های اساسی با ارز دلار 42000ریالی به مردم داده شود تا قسمتی از مشکلات معیشتی مردم برطرف شود ،و همچنین قسمتی از مشکلات نقدینگی کشور برطرف شود.

    • بدون نام

      کارمندان دولت نیز ضعیف هستند.

    • بدون نام

      آیاکارمندان وکارگران علی الخصوص بازنشستگان هم جزوطبقه ضعیف جامعه بحساب آورده اید؟

    • شهین سیفی

      خودتونید سیری شما رو سفیدی ماست

    • بدون نام

      تورم ۲۰۰برابر شده مگه خاب رفته اید چرا بفکر مردم نیستید کمر مردم شکست از زیر بار فقر وگرانی بسته مسخره چیه کار اساسی بکنین که مردم مثل کشورهای دیگر خوب زندگی کنن کار از ریشه خرابه

    • مشایی

      چهار دلا ریارانه در خارج پول یک قهوه هم دیگه نمیشه از روی گل محمود احمدی نژاد خجالت بکشین.

    • بدون نام

      بابا چرا کسی نیس به اینا بگه شما اگه میخواهید حمایت کنید از وضعیت مالی مردم بهتره به یارانه اصافه کنید تا مردم آزاد باشن هر چی نیازشون باشه بخرن مثل چن وقت پیش نشه یه برگه دست مردم دادین باید صدجا برن تا جنسشون را پیدا کنن بعدم توی صف جنگ و دعوا بشه مایع آبروریزی و ریخت و پاش اجناس که گرفتن

    • امیر

      آنقدر تو زحمت نندازید خودتون را ما راضی به زحمت نیست همون یارانه برامون زیادم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج