۷۵۹۶۸۳
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

جنگ دستکش در استقلال، جذاب‌ترین رقابت لیگ

مهدی رحمتی خیال خارج شدن از ترکیب اصلی استقلال را ندارد. او با چهره‌ای مصمم تلاش می کند تا هفته های آتی هم شماره یک تیمش در لیگ باشد، آیا حسینی به او این اجازه را خواهد داد؟

ایران ورزشی: رقابت میان مهدی رحمتی و حسین حسینی شانه به شانه و نزدیک پیش می‌رود. مسابقه ای میلیمتری که همچون فصل پیش مشخص نیست برنده اش کیست.

حسین حسینی فصل هفدهم به واسطه کلین شیت‌های پی درپی رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کرد اما مهدی رحمتی همچون رقیبی سرسخت تا روز آخر پا به پای او آمد و لحظه ای پا پس نکشید. شماره یک استقلال(مهدی رحمتی) اما انگار نمی‌خواهد رویه فصل پیش را کنار بگذارد واین فصل هم بر همان مدار تاکید دارد.

او فصل هجدهم را هم با همان عزم اراده آغاز کرده و می‌کوشد، همچنان شماره یک استقلال باشد وجدی ومصمم رقیب جوانش را کنار بزند. چهره پر کار مهدی رحمتی در تمرین های روزهای اخیر نوید رقابتی سخت تر میان دروازه بان های استقلال در فصل هجدهم را می‌دهد وبعید است که حسین حسینی در فصل جاری نیز به مانند فصل قبل به نقطه اطمینان بخشی به لحاظ ایستادن بی دغدغه در چارچوب دروازه تیمش برسد.

بی شک اگر اتفاقی برای مهدی رحمتی رخ ندهد او تا پایان فصل شانسش برای بازی در چارچوب دروازه را حفظ خواهد کرد و لحظه ای از تفکرات وینفرد شفر خارج نخواهد شد وحسینی هم راهی جز عادت به این فضای سرشار از رقابت ندارد.

جنگ دستکش در استقلال، جذاب‌ترین رقابت لیگ

پیامی که اخیرا مهدی رحمتی داد و صراحتا اعلام کرد نمی‌خواهد تا 40سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند فقط یک پیام خشک وخالی نبود. مهدی رحمتی با جدیتی مثال زدنی در تمرین های تیمش حاضر می شود و می‌خواهد اولین دروازه بان تاریخ باشگاه استقلال باشد که تا 40 سالگی بازی در ترکیب این تیم را تجربه کرده است.

این بدان معناست که حسینی تا 4 سال دیگر نیز باید رقابت با سنگربان کهنه کار فوتبال ایران را ادامه دهد تا شاید بعد از فروکش کردن عطش شماره یک بعد از 40 سالگی با خیالی آسوده در قفس توری تیمش قراربگیرد. البته این فضا حسینی را بیش از همیشه به دروازه بانی با تجربه بدل خواهد کرد واز او دروازه بانی قابل اتکاء تر خواهد ساخت.

جنگ دستکش در استقلال، جذاب‌ترین رقابت لیگ

حسینی باید از این فضا بهره ببرد و ماندن رحمتی در کورس رقابت را به فال نیک بگیرد. او قطعا در این عرصه پر تلاطم دروازه بان بزرگ تری خواهد شد و این رقابت جذابیت های استقلال را نیز بیشتر خواهد کرد. جاذبه ای که در دراین هفته های کم گل فوتبال ایران شاید از لیگ هم تماشایی ترباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      جنگ کلاغ و پنگوئن . خخخخخخ
      کیسه کش

      پاسخ ها

      • محمد

        لنگی ها پینوکیو وسگ مرده روجمع کنین

      • بدون نام

        جنگ پینوکیو و شتر

      • بدون نام

        جنگ پینوکیو و شتر زر زرو در پرسپولیس

    • بدون نام

      بسوز لنگی بسوز لنگی...وازاین سوزش بمیر

    • تاج بزرگ آبی

      دوعقاب آسیا

    • بدون نام

      خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج