۷۵۹۷۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خداحافظی موقت مسی از آرژانتین

رسانه‌های آرژانتینی خبر دادند لیونل مسی به طور موقت از تیم ملی این کشور کناره گرفته و قصد ندارد در چهار بازی دوستانه پیش رو شرکت کند.

ایران ورزشی: رسانه‌های آرژانتینی خبر دادند لیونل مسی به طور موقت از تیم ملی این کشور کناره گرفته و قصد ندارد در چهار بازی دوستانه پیش رو شرکت کند. برنده پنج توپ طلا پیش از این هم یک بار و بعد از دومین باخت متوالی آرژانتین به شیلی در فینال کوپاآمریکای ۲۰۱۶ از تیم ملی خداحافظی کرد اما به تیم برگشت و نقش پررنگی در صعود آلبی سلسته به جام جهانی ۲۰۱۸ داشت.

آرژانتین در بازی آخر مقدماتی خود با هت‌تریک او اکوادور را شکست داد و صعود کرد.قهرمان دو دوره جام جهانی ۱۶ شهریور در لس آنجلس با گواتمالا بازی می‌کند و چهار روز بعد در نیویورک به مصاف کلمبیا می‌رود، دو بازی دوستانه دیگر هم اواخر سال میلادی برای این تیم در نظر گرفته شده که هنوز مشخص نیست برابر کدام تیم‌ها انجام می‌شود.

روزنامه معروف کلارین آرژانتین نوشت: «مسی امسال بر نمی‌گردد و درباره آینده‌اش در تیم ملی تردیدهایی وجود دارد.» وبسایت خبری اینفوبائه نیز نوشت: «او مدتی استراحت می‌کند اما این به معنای کناره‌گیری از تیم ملی نیست.»

سخنگوی تیم هم به خبرگزاری فرانسه گفت: «وقتش که برسد مربی می‌گوید موقعیت مسی چطور است.»

لیونل اسکالونی به‌عنوان مربی موقت آرژانتین بعد از خورخه سامپائولی مشغول به کار شده، سامپائولی بعد از جام جهانی فاجعه بار آرژانتین که با باخت ۴ بر ۳ برابر فرانسه به پایان رسید و شامل شکست ۳ بر صفر مرحله گروهی مقابل کرواسی می‌شد، از سمت خود کناره‌گیری کرد؛ مسی در جام جهانی یک گل زد و دو پاس گل داد که در استانداردهای بازیکنی مثل او بسیار ناچیز است.

ظرف هفته آینده اسکالونی برای نخستین بار فهرست بازیکنان مورد نظرش برای تور آمریکا را اعلام می‌کند. کارلوس توس که برای بازی دیشب بوکاجونیورز با بارسلونا در جام خوان گامپر به بارسلونا رفته، گفت: «موضوع خیلی شخصی است، لئو باید وقت بگذارد و به آن فکر کند. حتی اگر برنگردد قابل درک است. وقتی تیم ملی بازی می‌کند، درست یا غلط، همه از او انتقاد می‌کنیم که هم برای تیم بد است هم او. درک می‌کنم چون خودم در چنین موقعیتی بودم.»

مسی با آنکه با تیم باشگاهی خود به تمام افتخارات موجود دست یافته هنوز در رده ملی عنوان قابل توجهی به دست نیاورده و فرصت بعدی‌اش برای رسیدن به قهرمانی کوپاآمریکای سال ۲۰۱۹ به میزبانی برزیل است.

مسی تنها ۳۱ سال دارد و می‌تواند در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تیم کشورش بازی کند و بدرخشد. آنطور که خبرنگار تی‌ان‌تی اسپورتس گزارش داده، او قصد دارد منتظر بماند تا وضعیت جانشین سامپائولی مشخص شود بعد درباره اینکه به تیم ملی برگردد، تصمیم بگیرد.

او احساس می‌کند تیم ملی آرژانتین که بازیکنان بااستعداد زیادی در آن حضور دارند، به تغییرات بزرگی نیاز دارد و می‌خواهد ببیند آیا مربی جدید می‌تواند تیم را در مسیر صحیح قرار دهد یا نه.

استویچکوف: آرژانتین بدون مسی فاجعه است

تصمیم لیونل مسی برای کناره‌گیری موقت از تیم ملی آرژانتین واکنش‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت اما در نخستین اظهارنظر، هریستو استویچکوف ستاره سابق بارسلونا به روزنامه اوله گفت اگر مسی برود یک فاجعه در تیم ملی آرژانتین رخ می‌دهد: «اگر مسی امروز از تیم ملی آرژانتین برود، این تیم نمی‌تواند ظرف سه سال یک پیروزی به دست آورد.

قبل از هر چیز شما باید بدانید چه مدلی از فوتبال را می‌خواهید، باید ببینید آیا می‌خواهید به مسی یا 22 بازیکن دیگر وابسته باشید؟ فوتبال آرژانتین باید ساختار داشته باشد و من نمی‌دانم رییس جدید چه برنامه‌هایی برای آینده دارد. این سوال بزرگی است.»

او همچنین از مسی در برابر اتهاماتی که وجود دارد در مورد تاثیرگذاری او در انتخاب بازیکنان و مربی تیم، دفاع کرد: «این دروغ بسیار زشتی است که یک نفر چند وقت پیش اختراع کرده. اگر اینطور باشد من باید مربی آرژانتین شوم چون با لئو دوست هستم. دروغ مسخره‌ای است، مردم چطور می‌توانند این حرف‌ها را بزنند؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج